Eli miten te muut ootte aloittaaneet taas seksielämän synnytyksen jälkeen Minulla melko helppo synnytys takana ja yksi pieni repeämä tuli johon ommeltiin yksi tikki. Kätilö sanoi että tikki sulaa 1-2vkon kuluessa. Oloni on ollut hyvä ja alapääkään ei ole juuri ollut kipeä, mitä nyt pientä jomottelua on ollut, mutta sekin on jo loppumassa. Seksi on jo käynyt mielessä, mutta eilen sitten kun synnytyksestä tuli 3 vkoa uskaltauduin vähän kurkkaamaan peilillä miltä tuolla alhaalla näyttää, niin olin näkevinäni sielä tikin edelleen :/ Kovin tarkkaan en päässyt tutkailemaan, mutta ihan selvä valkoinen ompelulangan näköinen siellä näkyi (oikeestaan kaksikin langan päätä löysin) ja nyt vähän ihmettelenkin että voiko olla että ommel ei ole vieläkään sulanut? Ja uskaltaako yhdynnät aloittaa jos niin on?!
Jälkivuoto on ollut lähes olematonta melkein synnytyksestä lähtien, aivan hieman liman ja veren sekaista vuotoa on tullut, mutta pikkuhousunsuojalla on pärjännyt oikein hyvin ja vuoto ei ole juuri normaalia valkovuotoa runsaapaa. Haju kyllä on melko voimakas edelleen tai en tiedä onko se vuoto mikä haiskahtaa , mutta sellainen pistävä samanlainen haju on ollut synnytyksestä lähtien. Laitoksella siitä kysyin, mutta se kuulemaa oli normaalia(ainakin silloin, tiedä sitten pitäisikö jo olla muuttunut). Lääkärin tarkastus mulla on vasta 3 viikon päästä, enkä haluis sinne asti enää odotella yhdynnän suhteen. Kertokaa mites te muut ootte "toimineet" tässä asiassa.
Jälkivuoto on ollut lähes olematonta melkein synnytyksestä lähtien, aivan hieman liman ja veren sekaista vuotoa on tullut, mutta pikkuhousunsuojalla on pärjännyt oikein hyvin ja vuoto ei ole juuri normaalia valkovuotoa runsaapaa. Haju kyllä on melko voimakas edelleen tai en tiedä onko se vuoto mikä haiskahtaa , mutta sellainen pistävä samanlainen haju on ollut synnytyksestä lähtien. Laitoksella siitä kysyin, mutta se kuulemaa oli normaalia(ainakin silloin, tiedä sitten pitäisikö jo olla muuttunut). Lääkärin tarkastus mulla on vasta 3 viikon päästä, enkä haluis sinne asti enää odotella yhdynnän suhteen. Kertokaa mites te muut ootte "toimineet" tässä asiassa.