Hakutulokset

  1. H

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Heips! On vähän jäänyt tää kirjoittelu nyt vähemmälle. Meillä takana jo kaksi neuvolaa, ja tällä viikolla olikin lääkärineuvola ja siellähän se pikkukaveri oli kasvanut jo mahottomasti. Oli istuma-asennossa ja jalat rennosti ristissä ja suutaan auko koko ajan,peukkuakin heilutteli kovasti...
  2. H

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    En kyl osaa oikeen sanoa et onko menkkamaista kipua vai ei. Eilen oli oikealla puolen sellasta jomotuskipua,sit välillä ihan selvästi kohdussa vihlasee.tänään ei vielä mitään kipuilua onneksi oo ollut... Noista oireista sen verran et mulla ainaki on tissit niiiin kipeet,varsinki ku herää...
  3. H

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Joo sama siirtopäivä oli ku ellastiinalla ja nipsulla,testin tein jo sillon pp9 (muistaakseni) Nyt vaan pelottaa hulluna että meinaakohan kaveri pysyä kyytissä,ku välillä on niin kipeenä maha ja sit parina kertana on tullu lugejen yhteydessä sellasta rusehtavaa "limaa",siis ei laiton yhteydessä...
  4. H

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Huomenta! Tää pino on kyl loistokeksintö =) No kerrompa vähän taustoja,eli Minä 25,mies 25..lapsettomuutta takana viitisen pitkää vuotta,syynä ilm. mun endoepäilyt. Kaks hoitoa käyty,ekassa ivf:ssä ei päästy siirtoon asti,sillon saatiin yks munasolu ja hedelmöittyi mut ei jakautunu. Ja...
  5. H

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Ellastiina: Mä tein clearbluen testillä,tänä aamuna piti tehä uus ku eilen tuli jo itku ku tuntu ihan siltä että menkat alkaa. Ja oikeen vahva plussa tuli :heart: Mä en oo koskaa sillä viljalla testaillu...
  6. H

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Huomenta! Mitäs luulette kehtaanko vielä huomenna soittaa oys:iin positiivisesta tuloksesta,ku keskiviikkona ois vasta se oikee testipvä? Pitävät mua ihan dorkana ku näin aikasin oon menny testaamaan :ashamed:
  7. H

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Ellastiina: Kiitos kovasti! Nyt on vähempi ollu sellasta menkkakipua (onkohan ollenkaan?) ,mut sellanen olo et kohta ne menkat alkaa,saa vähän väliä vessassa ravata tarkistelemassa. Enempi nyt on ollu oikealla puolen kipuilua ja nyt sit pelottaa et se on kohdun ulkonen...mut toivottavasti se...
  8. H

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    No niin,tulin tännekkin kertomaan. Elikkä 5vuoden pitkän odotuksen jälkeen eilen sain plussan testiin (pp9) (Tämä on jotenki ihmeellistä,koska lääkärit oli piikittelyjen aikana sitä mieltä,ettei hoitoja kannata jatkaa,koska vaste on niin huono.No sinnikkäästi jatkoin piikittelyä ja yksi...
  9. H

    Huomenta kaikille!

    Tein tänään aamulla elämäni ensimmäisen plussan, pp9 vasta menossa ja ihan selkeä viiva tuli clearbluen testiin.ihanaa ja pelottaa... Punktiossa saatiin vain yksi munasolu ja se riitti tälläkertaa!! -H
  10. H

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Onkos muilla pp5:lla vielä ollu oireita? Mulla tissit heti niin kipeet,ettei taho pystyä olemaan mitenkään päin.ja sit alamaha kyllä kans sellanen herkkä,ei oikee nyt tiiä et onko munasarjat vai mitkä... JOhtuu varmaan nuista lugeista :/
  11. H

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Huomenta! Oon täällä lueskellut teidän juttuja,ja nyt huomasin et täällä on ainaki muutamalla samat pp:t kun mullakin.Elikkä tänään ois sit pp3. Onko teillä ollu minkäänlaista "mahajuilintaa",ku välillä tuntuu et käy jo tosi kipeää varsinki pp1 tuli sellanen niinku ois puukolla viilletty...
  12. H

    ivf,oys

    Joo kannattaa kysellä sieltä,ja oulaisissa oli tosi mukava naislääkäri mulla ja asiansa osaava (on ollut joskus kuulemma oys:ssa siel lapsettomuus puolella) En asu oulaisissa mut lähellä kylläkin.n.60km... Joo toki voi yv. laittaa =)
  13. H

    ivf,oys

    Joo tosiaan kysyin tuota oys:sta et voiko käydä oulaisissa sen yhen väliultran.Se eka ultra missä piikitykset tuli kuvioon mukaan,tehtiin oys:ssa,seuraava ultra oliki sit oulaisissa ja se ns.viimenen missä sovitaan punktiot sun muut niin taas oys:ssa... Meillä tosiaan vasta ensimmäinen ivf,ja...
  14. H

    ivf,oys

    Niin pakko se on jaksaa eteenpäin..Lääkärina oli mulla H.Martikainen (punktio) ja niissä väli ultrissa oli aina eri naislääkäri...Kävin yhen ultran oulaisissa ja siellä lääkäri ihmetteli mun pieniä annoksia puregonissa (150IU) ja nosti sen sit heti 175,mut tosiaan oli ihan ihmeissään miks on...
  15. H

    ivf,oys

    Eilen oli punktio ja yksi ainoa munasolu saatiin ja lääkäri sit tänää soitti et alkio ei ole siirtokelpoinen,eli se siitä sitte! Ja kyllä v*****aa!! Hoitajalle soitin nii sano et seuraavaa ivf voidaan sit aleta tekeen syksyllä,siis mitä *hitsinpimpulaa* VASTA SITTE!!! Käski kuiten soitella ku...
  16. H

    Punktio ja vuoto!

    Iltaa. Tänään oli siis punktio ja saalis oli yksi ainoa munasolu :'( Onko teillä ollu minkäänlaista jälkivuotoa punktion jälkeen,ku mulla ainaki tuntuu vuotavan jonkuverran,jotaki hoitajat sano vuodosta mutta enhän minä muista ku sen verran tuubassa olin :) -H
  17. H

    ivf hoitoa aloittamassa maaliskuussa???

    Iltaa arvon rouvat/neidit...tuossa lueskelin teidän juttuja ja aattelinpa sitte itsekki kirjotella kuulumisia. Elikkäs nyt on sumut nuuskittu (suprecur) ja piikit pistetty (puregon&pregnyl),maanantaina sit punktioon.Hitto tää aika on menny nopeeta. Kasvattelen sit ainoastaan 3 munarakkulaa...
  18. H

    Siinä meni nyt sit tämäki ivf.

    Täytyy nyt vain toivoa et laatu korvaa määrän :)
  19. H

    Siinä meni nyt sit tämäki ivf.

    Mikä teillä on ollu punktion saalis? Eilisen ultran perusteella rakkuloita ei olis ku vaivaiset 3kpl oikealla puolen ja koko oli jotan 17mm,vasemmalla ei siis ollenkaan!!!! Tympii heti niiiiiiin paljon,et tuntuu turhalta mennä koko punktioon maanantaina.Tuskin tuolla määrällä mitään saadaan...
  20. H

    Auttakaa ny tyhmää :)

    Mulle kans hoitaja sano et sen lääkkeen voi säilyttää huoneenlämmössä (siis joka on jo kynässä),mut avaamaton paketti jääkaappiin.. On tuo aivan järkyttävän kamalaa tuo pistäminen,taju meinaa lähteä.Piikkikammonen ku oon,jospa sitä tottuu :|

Yhteistyössä