IVF/ICSI/PAS syyskuussa

Mimi: Hurjasti onnea plussasta! :flower:

Hieman taas omaa napaa. Jouduin hyperin takia osastolle yhdeksi yöksi (reagoivat ehkä vähän liiankin herkästi). Ja ottivat jos jonkin näköisiä kokeita. Hcg oli 4000, en oikein tiedä onko se hyvä vai huono arvo. Tällä hetkellä Rv 5. Oon jostain lukenut et rypeleraskaudessa olisi korkea Hcg-arvo. Sit toisaalta mietityttää et ei kai se alkio olisi voinut vaikka jakaantua ja arvon kertovan kahdesta kyytiläisestä. Voi luoja, että tässä tulee hulluksi. Ensimmäinen ultra on 21.10. ja siihen asti pitää vain panikoida, et onko kaikki kunnossa. Kuvittelin et piinapäivät loppuvat siihen plussaan, mut toisin kävi. Hyperin lisäksi lääkkeet onnistuivat aiheuttamaan myooman kohtuun sekä cystia munasarjoihin. Cystat kai häviävät, mutta myooma on kiinni kohdun seinässä. Sillä ei pitäisi olla vaikutusta raskauteen ja se on hyvälaatuinen. Hoitaja sairaalassa sanoi et se myoomakin saattaa aiheuttaa vihlontaa vatsassa. Eli siellä siis vihloo hyperi, myooma ja pikku kyytiläinen. Toivottavasti siinä olivatkin kaikki. :LOL: Määräsivät sairauslomalle ja lepäilemään. Jos kipu yltyy, pitää välittömästi palata takaisin osastolle.

Voimarutistuksia kaikille! :flower:
 
Heisulivei!
Tänään sain matkaani kaksi seitsemän soluista kyytiläistä! :heart:
Ikävää on se että kaikki jouduttiin sulattamaan ja nyt pakkanen on tyhjä.
Jos nyt ei tärppää niin haluan piiiitkän tauon ennen viimeistä punktioo. Testipäivä siis 17.10. jos joku lisää listalle :)
 

Ellastiina: Meillä oli siirto samana päivänä ja mullakin on välillä melkoistakin kk-kipuilua. Ke vastaisena yönä heräsin, kun mahaan sattui just samallalailla kuin menkkojen alussa ja kappas vaan; verta! Itkinpä sitten aamuun asti kk alkamista, kunnes verta ei enää tullutkaan. Vain pientä silloin yöllä ja kovaa kipua. Sen jälkeen ei juurikaan mitään tuntemuksia. Ei ees rinnoissa mitään. Menkkakipuilua vain ja olenkin satavarma, että ennen ensi viikonloppua menkat alkaa. Lääkäri kyllä sanoi, että luget melko varmasti estää kk alkamisen. Ettäpä sitten testaamaan vaan! En testaa ennen ensi perjantaita. Sittenpä asia on varma. Olen ollut ihmeen rauhallinen koko ajan. Olen hyvin valmistautunut negaan, vaikka toki itkuksi elämä hetkeksi meneekin. Mutta sitten vain häntää pystyyn ja katse kohti marraskuuta. Pidetään peukkuja, meille molemmille!

Onnea valtavasti plussanneille! Kyllähän se tsemppiä luo!
 
[/url]
[color=Green3]Mukana menossa perjantaina 3.10.2008:[/color]


seiskaseiska: PAS, siirto 22.9. pp 11

Ellastiina: 1.IVF, punktio 22.9., siirto 24.9. Testipäivä 8.10. pp 9

nipsu08 : 1.IVF, punktio 22.9., siirto 24.9. Testipäivä 8.10. pp 9

Soleil76: 1.IVF, punktio 24.9., siirto 26.9. Testipäivä 10.10. pp 7

MinzuS 1.IVF, 3.PAS, siirto 30.9. Testipäivä 13.10. pp 4

Toiveikas72
: 1.IVF, punktio 29.9., siirto 1.10. Testipv 15.10. pp 2

haltia: 1.IVF/ICSI, punktio 30.9. ja siirto 2.10. Testipv 16.10.pp1

Angelina: 2.IVF/ICSI, PAS siirto 3.10. Testipäivä 16.10 pp 0

kirsmo: 2.IVF/ICSI, punktio ja siirto vko 40 pp--

Kris: 3.IVF, punktio 3.10, siirto 6.10. pp--


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

lintu: 1.IVF
Hopottitar: 3.IVF
Hobelix: 1.IVF
melia: 1.IVF
Jeps1: 1.IVF
Mimi79: 1.IVF

[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]

Maricce
Jäyhis
Saara10
RouvaP
Tuomenmarja
Joanna78
SaanaS
nasu29
Tao74
Tanya???
Janski71
PeePee77
kira
marakatti72
hoitsuäippä

 
Nipsu : Tuohan kuulostaa tosi lupaavalta -- lähinnä kiinnittymisvuodolta (ajoituskin olisi oikea). Mä olen salaa toivonut, että ollisi tullut kiinnittymisvuoto, niin olisi jotenkin varmempi olo. Vaikkakin sun tarinasta päätellen varmempaa oloa ei siitä välttämättä tule...

Rinnat ovat mulla arat, mutta niin ne ovat kyllä olleet jo ennen punktiota ja siirtoa. Tänään on ollut vähemmän mahatuntemuksia ja huomaan, että heti meinaa masennus hiipiä mieleen. Aamulla tosin oli jotenkin "outo olo". Kävin lääkärissä uusimassa reseptejä (meinaan ottaa kaiken irti, kun Kelan katto on tullut vastaan). Vähän mietin, että olisiko pitänyt pyytää lääkäriltä lähetettä verikokeeseen. Sitten en jotenkin uskaltanut... Mä meinaan testailla torstaina, koska maanantaista keskiviikko iltaan asti on sellaista ohjelmaa, että mun pitää olla "koossa".

Olen laittanu terveyskeskusmaksujen kuitit työpaikan sairaskassalle ja he ovat kiltisti maksaneet ne. Oho. En olisi heti arvannutkaan sitä.
 
No niin,tulin tännekkin kertomaan.
Elikkä 5vuoden pitkän odotuksen jälkeen eilen sain plussan testiin (pp9)

(Tämä on jotenki ihmeellistä,koska lääkärit oli piikittelyjen aikana sitä mieltä,ettei hoitoja kannata jatkaa,koska vaste on niin huono.No sinnikkäästi jatkoin piikittelyä ja yksi munasolu saatiin ja sille tehtiin icsi.)

Toivottavasti plussa on tikussa vielä oikeana testipäivänäki ja vielä jaksais matkustaa piiitkän matkan aina 9kk ajan...

-H
 
Haaveli -- Onneksi olkoon! Tarrasukkia matkaan! Onko sulla ollut edelleen menkkamaista kipua? Mahtavaa kuulla plussasta varsinkin, kun lähtökohdat ovat olleet haasteelliset.

Mulla loppui oireet eilen. Syytän siitä seksiä ja morkis on päällä. Mietin, että pitäisikö vielä testata. Jos edes haamun saisi, niin voisi sitten tietää, että jotain tapahtui, vaikka se sitten katoaisikin.
 
Ellastiina: Kiitos kovasti! Nyt on vähempi ollu sellasta menkkakipua (onkohan ollenkaan?) ,mut sellanen olo et kohta ne menkat alkaa,saa vähän väliä vessassa ravata tarkistelemassa. Enempi nyt on ollu oikealla puolen kipuilua ja nyt sit pelottaa et se on kohdun ulkonen...mut toivottavasti se siellä oikealla paikallaan on..

Eihän se seksi voi oikeestaan vaikuttaa esim.kiinnittymiseen,tai ainaki uskoisin niin,joten älä huoli!
 
Voimarutistuksia kaikille pettyneille!! :hug: :hug: Onnitteluhalit heille joku viihdoin on saanut plussan :flower: :flower: Oma napa: Kerkesin jo olla hieman toivekas, mutta eilen yöllä alkoi vuoto joten se kai siinä. Pettymys tietysti suuri, mutta tiedän jo varsin hyvin ettei voi mitään.... Oli jotenkin päässyt vähän unohtumaan että tää on tämmöistä vuoristo-rata meinikiä. Odotukset on korkeita, vaikka tietää että plussat ei tule niin helposti... Sitten oli jotenkin taas päässyt unohtumaan se tosiasia ettei mies ollenkaan jaksa olla kannustava, meillä ainakin niin että kotona pitää jaksaa samalla lailla kun muutenkin vaikka luget tekee pahoinvointiseksi... ja sitten kun yrittää keskustella asiasta niin hän on vaan sitä mieltä ettei voisi olla ymmärtäväisempää miestä koko maailmassa kun hän.... No tuli aikamoinen vuodatus.... saa nähdä nyt milloin seuraava pas....
 
ONNEA Haaveli! :flower:
Ja voimahali seiskaseiska :hug:

Ellastiina: Meni miten meni, niin varmasti seksi ei ole vaikuttanut tilanteeseen mitenkään - älä murehdi sitä. (piti oikein pysähtyä tuon lauseen kohdalla: meillä lapsettomilla seksi ei tosiaankaan vaikuta raskautumiseen!) Ja senkin on tässä näitä ketjuja lueskellessa tajunnut, että toisilla plussanneilla ei ole oireita ollenkaan ja toisilla on ja nekin on keskenään erilaisia. Eli älä vielä luovuta!

Joo, helpompi sanoa muille kuin itselle. Oon joka toinen sekunti varma, että ei oo mitään toivoa, ja joka toinen sekunti uskon, että nyt se onnistuu! Tää on IHAN KAUHEETA aikaa...
 
[/url]
[color=Green3]Mukana menossa lauantai 4.10.2008:[/color]


Ellastiina: 1.IVF, punktio 22.9., siirto 24.9. Testipv 8.10. pp 10

nipsu08 : 1.IVF, punktio 22.9., siirto 24.9. Testipv 8.10. pp 10

Soleil76: 1.IVF, punktio 24.9., siirto 26.9. Testipv 10.10. pp 8

MinzuS 1.IVF, 3.PAS, siirto 30.9. Testipäivä 13.10. pp 5

Toiveikas72
: 1.IVF, punktio 29.9., siirto 1.10. Testipv 15.10. pp 3

haltia: 1.IVF/ICSI, punktio 30.9. ja siirto 2.10. Testipv 16.10.pp2

Angelina: 2.IVF/ICSI, PAS siirto 3.10. Testipäivä 16.10 pp 1

Kris: 3.IVF, punktio 3.10, siirto 6.10. pp--

kirsmo: 2.IVF/ICSI, punktio ja siirto vko 40 pp--



[color=Green3]Plussanneet:[/color]

lintu: 1.IVF
Hopottitar: 3.IVF
Hobelix: 1.IVF
melia: 1.IVF
Jeps1: 1.IVF
Mimi79: 1.IVF
Haaveli: ICSI

[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]

Maricce
Jäyhis
Saara10
RouvaP
Tuomenmarja
Joanna78
SaanaS
nasu29
Tao74
Tanya???
Janski71
PeePee77
kira
marakatti72
hoitsuäippä
seiskaseiska

 
Seiskaseiska : Olen tosi pahoillani. :hug: Voimia sulle ja toivonsäteitä pettymykseen! Kärsivällisyyttä myös miehesi kanssa. Toivottavasti sulla on naispuolinen ystävä, jolle voi jutella ja purkaa pahaaoloasi. Ainakin itse olen sen huomannut, että vaikka mies kuinka "ymmärtää", ei hän kuitenkaan tunnetasolla tule sille samalle tasolle näissä asioissa. Tietysti on miehiä, jotka ovat erilaisia, mutta omani on ainakin sellainen "perusmies", jota kiinnostaa enemmän tekniset asiat kuin ihmissuhteet ja tunteet. Mutta kaikin puolin ihana ja rakas mies on. Kai se vaan on niin, että useimmat miehet ovat "marssilaisia". ("Miehet ovat Marsista ja naiset Venuksesta by John Grey).

Soleil
: Kiitos rohkaisusta niin tällä kuin tuolla toisellakin palstalla! Hoh hoijaa... kyllä tämä piinailu on raskasta. Raskainta siinä on juuri se oireiden seuraaminen -- niiden tuleminen ja meneminen jo toivon häilyminen sitten sen mukaisesti. Itsellä selkeästi piinailu alkoi sen jälkeen, kun olin varma, että kiinnittyminen olisi tapahtunut. Ja oireitahan oli torstai iltaan asti kiitettävästi. Tänään ei juuri mitään ja siksi on vaikeaa olla toiveikas.

Haaveli : Mitä testi käytit testailuun? Huomasin, että Vilja-testejä on tullut yksi tosi herkkä testi. Toisaalta sitten miettii sitä, että haluaako testata tosi herkällä, koska jos se näyttääkin vielä irrotuspiikin tuoman hormonitason.
 
Ellastiina: Ei kiittämistä, tiedän, miten tunteiden hullunmyllyä tämä on! :hug: Mulla ne kauheat (tulehduksesta johtuneet) alavatsakivut on ohi. Hyvä, mutta huono siitä, että nyt sitten tutkii niin tarkasti muita oireita. Rinnat on kipeät, mutta ne on olleet kipeät koko hormonihoidon ajan, eli ei mitään uutta! Muuten ei oikeastaan ole mitään oireita, mutta kun OIKEIN alkaa tutkimaan ja miettimään, niin löytyyhän niitä! :D Ja välillä ne on menkkaoireita ja välillä muita...

Kumpikohan oire se on, että saan ehkä pian hermoromahduksen?! :D
 
Nyt on hieman iltapäivällä viillellyt alavatsaa. Ei sellaista menkkamaista kipua kuitenkaan vaan erilaista. Ostin herkän raskaustestin. Saapa nähdä teenkö sen huomen aamulla vai kärvistelenkö tässä nyt sitten torstai aamuun asti. Pitäisi varmaankin yrittää puuhailla kaikenlaista ja pitää ajatukset muissa jutuissa. Kesävaatteet voisi pakata pois ja kaivaa lämpimämpiä esiin...
 
Huomenta! Mitäs luulette kehtaanko vielä huomenna soittaa oys:iin positiivisesta tuloksesta,ku keskiviikkona ois vasta se oikee testipvä?
Pitävät mua ihan dorkana ku näin aikasin oon menny testaamaan :ashamed:
 
Ellastiina: Mä tein clearbluen testillä,tänä aamuna piti tehä uus ku eilen tuli jo itku ku tuntu ihan siltä että menkat alkaa. Ja oikeen vahva plussa tuli :heart:
Mä en oo koskaa sillä viljalla testaillu...
 
Onnea plussasta Haaveli! Ihanaa lukea näitä plussauutisia!
Mulla olis yksi Clearbluen digitaalinen testi ja kolme Apteekin omaa testiä odottelemassa. Hiukan paljon vai ?! :LOL: No niitä on tullut joskus hommattua vähän ronskilla kädellä. Mä kyllä yritän jaksaa odottaa testipäivään. Se on taas perjantai. Mulla on aina testipäivä perjantai. Tyhmä olla töissä kun on saanut negatiivisen....mut sit toisaalta sitä ei sit ajattele niin paljon töissä. Ja voihan sitä ottaa sairaslomaa sen päivän jos tuntuu liian pahalta.
Mutta päivä kerralla tässä mennään!
 
Mulla päivä mennyt synkissä fiiliksissä, sillä tein ostamani herkän testin aamulla ja se oli nega. Toivoton olo. Lähtökohdat olivat tosi hyvät, mutta ei sekään auttanut. Keskiviikkona testaan uudestaan, vaikka olen reissun päällä. En halua käyttää lääkkeitä yhtään pidempään kuin on pakko. Menkat tulkoon, niin päästään pas tekemään mahdollisimman pian.
 
Voi itku, Ellastiina. Voihan tilanne vielä muuttua hyväksi, mutta ymmärrän, että synkistää. :hug:

Mä en tiedä... Pienen pieni vuoto on jatkunut, mutta ei ole vielä suurentunut. Kauhea pelkotila päällä aina kun menen veskiin.
 
Soleil Toivottavasti vuotosi on vain sellaista "normaalia" mitä monilla on IVF:n jälkeen, eikä menkkavuotoa! Yritä olla murehtimatta vielä. Aika varhaisessa vaiheessahan se olis, jos olisi menkkavuotoa. Liian varhaisessa mun mielestä.
 

Yhteistyössä