Hakutulokset

  1. H

    Auttakaa ny tyhmää :)

    Hitto, mä taidan ottaa sen aina klo 12, helppo muistaa! Eihä se oo ku töissä menee vessaan vaan piikille :laugh:
  2. H

    Auttakaa ny tyhmää :)

    Nuista puregon piikeistä nyt kysysin. Eilen pistin ekan tuolla oys:ssa n.klo:11 ja hoitaja sit sano et tästä päivästä eteenpäin voin ottaa semmosen oman ajan mikä passaa parhaiten (elikkä sit aina 24tunnin välein), mut en hoksannu kysyä et onko haittaa jos otan tämän päivän piikin joskus...
  3. H

    ivf hoitoa aloittamassa maaliskuussa???

    Toivotaan että olis viimenen.Meillä siirto vkolla 11 (jos vaan menee kaikki ok,ja nehän menee :) ) meinaa jo vähä jänskättää..eniten pelkään sitä punktiota,et miten paljon se sit sattuu. Noista solu jutuista mä en sit tajua yhtään mitään :) Voi että ois ihana itekki olla jo vauva/vauvelit...
  4. H

    ivf hoitoa aloittamassa maaliskuussa???

    Raitapaitis, oliko eka IVF teillä? Ja oikein paljon onnea onnistuneesta siirrosta! hitsi ja vielä kaks,aivan huippua.
  5. H

    IVF:n odottavat

    Mirvab: Mä kans alottelin lauantaina sumut, ja oottelen tässä niitä oireita kanssa :o
  6. H

    Löytyykö täältä alle 25-vuotiaita yrittäjiä?

    emmiina00: Ei oikeen tiedetä missä mättää ,paitsi multa löyty tosi iso kysta ja se poistettiin laparoskopiassa 04/07. Miehellä kaikki ok. Sit saatiin vaan lähete oys:siin ja siellä oli sit lääkäri m einannu et lähetään suoraan ivf-hoitoihin. Nyt tässä oon sumutellu lauantaista asti ja parin...
  7. H

    ivf hoitoa aloittamassa maaliskuussa???

    HelinäKeiju: Ollaan aika samoilla viivoilla,meillä punktio viikolla 11.siis ainaki näillä näkymin.Sumut alottelin jo eilen ja kauhulla jännään minkälaisia oireita siitä sitte tulee,mut ei kyllä haittaa oireet yhtään jos vaan se "rakkauspaketti" saadaan meillekkin =)
  8. H

    Löytyykö täältä alle 25-vuotiaita yrittäjiä?

    Ite oon 24,mut 25 pärähtää loppuvuodesta.Mies saman ikänen ja yritetty jo kohta 5-vuotta ja nyt alkaa vasta tapahtuun,tänään alottelin sumut :)
  9. H

    Suprecur

    Iltoja! Mitenkä te jotka tuota suprecur nenäsumutetta käytätte,niin minä aikoina otatte sen? IVF-hoitaja sano vaan et säännöllisin väliajoin ku ottaa niin hyvä! Tässä lappusessa mikä tuli lääkkeen mukana oli ohjeistus et esim. klo.07 klo.12 klo.17 ja klo.22. Elikkä otatteko tuon ohjeen...

Yhteistyössä