Hakutulokset

  1. R

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Pitkästä aikaa täällä taas! On palstailut jäänyt viime aikoina vähemmälle, ensin oli niin kauhean pahaolo ettei voinut kuvitellakaan istuvansa koneen viereen ja sitten olikin netti pimeenä kun olo olisi koneelle sallinut =) Nt-ultrassa käytiin jo muutama viikko sitten ja kaikki oli hyvin...
  2. R

    Elokuiset Elohiiret 2011 **joulukuu**

    Ihania ultrakuulumisia sinulla raitapaitainen :heart: Soitin tänään neuvolaan ja ajan sain vasta 21.1. joten sinne asti pitäisi jaksaa odottaa... ei millään malttais! Siellä laskivat LA:ksi 17.8. mutta itse kyllä epäilen että ultrassa siirtyy eteenpäin, koska mulla on ollu todella pitkiä...
  3. R

    Elokuiset Elohiiret 2011 **joulukuu**

    Heippa pitkästä aikaa! Jouluruokia söin oikeastaan ihan niin kuin ennenkin, vain maksalaatikon ja graavilohen jätin pois. Muuten kaikki kyllä maistui. Koko ajan olen vaan huolissani, kun mulla ei vieläkään ole ollut minkäänlaisia raskausoireita, ei turvotusta, pahaaoloa, etovuutta...
  4. R

    Elokuiset Elohiiret 2011 **joulukuu**

    Iltaa! Täällä uusi odottaja ilmoittautuisi mukaan. Tänään plussasin ja LA olisi nettilaskurin mukaan 27.8. eli aivan alkumetreillä mennään. Ikää itselläni on 25 ja miehellä 28 vuotta. Toinen lapsukainen tulossa ensimmäinen syntyi 08/08, joten ikäeroa tulee melko tarkasti kolme vuotta...
  5. R

    ¤¤ELOMASSUT 2008¤¤ heinäkuussa

    Lusikkaa ei meidänkään herra osaa vielä käsitellä, joten en ole kauheasti sitä edes tyrkyttänyt. Tosiaan hakkaa sillä lähinnä pöytää :) Nea85 mekään ei viedä poitsua kuvattavaksi kun on niin älyttömän hintaista, mutta kannattaa kysellä onko jollakin tutulla kunnon järjestelmä kameraa, ne...
  6. R

    ¤¤ELOMASSUT 2008¤¤ heinäkuussa

    Heippa, minäkin ilmoittaudun taas TODELLA pitkästä aikaa. Oli ihanaa käydä vähän fiilistelemässä kun lueskeli noita vanhoja ketjuja :heart: Nyt poika on jo yli 11kk :o Ei voi käsittää kuinka nopeasti aika oikein kuluu!! Meillä kontataan kovasti, noustaan joka paikkaan pystyyn ja...
  7. R

    ''''''''Elomassut 2008''''''''' Maaliskuussa

    Iltaa pitkästä aikaa! Kirjoittelin eilen väärään pinoon, joten siirretään oikeaan paikkaan. Paljon onnea Suhoska plussasta :flower: Meillä kanssa syödään ja kasvetaan hyvin. Puurot ja lihat on täälläkin otettu ruokavalioon ja kaikki tuntuu maistuvan. Teen kanssa soseet itse ja meillä...
  8. R

    ***ELOMASSUT 2008*** Helmikuussa

    Iltaa pitkästä aikaa! Paljon onnea Suhoska plussasta :flower: Meillä kanssa syödään ja kasvetaan hyvin. Puurot ja lihat on täälläkin otettu ruokavalioon ja kaikki tuntuu maistuvan. Teen kanssa soseet itse ja meillä käytetään samoja aineita mitä Äiti lpr jo luettelikin, ja lisäksi olen...
  9. R

    ^^ELOMASSUT 2008^^ tammikuussa

    Hurjasti onnea Ajatar :flower: Nuo vauvauutiset on aina niin ihania :heart: vib mulla oli kanssa tulehtunut haava nännissä, joka lopulta alkoi vuotaa hurjasti aina verta kun vauva imi. Tämän takia luovuin imetyksestä kokonaan yhdeksi vuorokaudeksi ja vauva oli pulloruokinnalla. Annoin...
  10. R

    ^^ELOMASSUT 2008^^ tammikuussa

    Nyt olisi juhlavaate asiaa... Saako netistä jostakin tilattua pojalle juhlapukua? Meillä on muutaman viikon kuluttua ystävän häät ja tarvitsisi löytää poitsulle juhlapuku sinne, mutta mistään ei tunnu löytyvän :/ Tytöille kyllä on vaikka millä mitalla hienoja hameita saatavilla, mutta entäs...
  11. R

    ^^ELOMASSUT 2008^^ tammikuussa

    Muistaakseni joku muukin jo kyseli, että meinaatteko aloittaa vauvoillenne ensin viljat vai lihat? Mikähän mahtaa olla suositus? Ajattelin että meillä otettaisiin maisteluun broileri ensimmäisenä... Salahille jaksamista ja toivottavasti saat pikaisesti apua! :hug: Ruusulainen ja poju...
  12. R

    Parhaat puhdistuskeinot sosetahroihin?

    Mistähän tuota sappisaippuaa saa?
  13. R

    ^^ELOMASSUT 2008^^ tammikuussa

    Iltaa ja hyvää alkanutta vuotta kaikille! Pakkasraja itsekin asiaa mietin, mutta olen kyllä joka päivä nukuttanut pojun ulos, kun ei myöskään kunnolla nuku sisällä. Olen peittänyt vaunujen "suuaukon" (onpas tyhmästi sanottu...) kankaalla, jotta vauvan hengittämä ilma ei olisi ihan niin...
  14. R

    ***ELOMASSUT 2008*** joulukuussa

    Iltoja! Poitsu pedissä ja mies töissä, joten nyt on taas aikaa kirjoitella! Joulu sitten oli ja meni aivan liian nopeasti. Mä olen henkeen ja vereen jouluihminen, joten olisin aivan hyvin voinut viettää joulua vielä muutaman päivän :D Ja jouluruokakin maistuu vielä vallan hyvin. No ensi...
  15. R

    ***ELOMASSUT 2008*** joulukuussa

    Hyvää päivää! Vihdoinkin se lumi sitten saapui ja saatiin valkoinen joulu =) Vuoden takaisin tapahtumia on mietitty täälläkin. Me plussattiin joulukuun alussa ja perheelle kerrottiin jouluaattona, muita lahjoja ei sitten viime jouluna tarvittukaan :heart: Rytmistä meillä on jo jonkun...
  16. R

    Päiväunet pienellä vauvalla, apua!

    Vinkkejä en osaa antaa, mutta meillä oli aivan sama homma aluksi. Ensimmäiseen kolmeen kuukauteen ei nukkunut kunnolla muuta kuin liikkuvissa vaunuissa, joten tuli ihan kiitettävästi harrastettua kävelylenkkejä silloin. Jos jätti paikallaan oleviin vaunuihin, niin heräsi viidessä minuutissa...
  17. R

    ***ELOMASSUT 2008*** joulukuussa

    Soseet on maistunut meillä todella hyvin alusta alkaen. Tosin en ole antanut vasta kun porkkanaa ja perunaa, mutta molemmat on uponnut alusta asti hyvin. Meillä on ennemminkin ongelmana se, että en oikein tiedä kuinka paljon uskallan sosetta antaa kun poju söisi vaikka kuinka paljon... :/...
  18. R

    ***ELOMASSUT 2008*** joulukuussa

    Hyvää iltaa! 4kk lääkärineuvola takana: paino: 7300g pituus: 66,9 cm Kaikki hyvin, mutta kehottivat jälleen ottamaan kiiteät kehiin. Nyt ollaankin kyllä jo otettu peruna ja porkkana kuvioihin mukaan. En osaa sanoa paljonko menee päivässä kun teen soseen itse, mutta suunnilleen varmaan...
  19. R

    ***ELOMASSUT 2008*** joulukuussa

    Iltaa! Kuolaamisesta meillä kuolataan kanssa kovasti ja nyrkit on koko ajan suussa, joko vuorotellen tai välillä yritetään tunkea niitä yhtäaikaa suuhun... Sone voimia teille noiden yösyöntien kanssa, on varmasti yöt melko rankkoja. Meillä ei herätä syömään kun keskimäärin kolme kertaa...
  20. R

    ***ELOMASSUT 2008*** joulukuussa

    Päivää! G: Meillä kanssa hoitoon joudutaan laittamaan jo 1-vuotispäivän tienoilla. Mulla ei yksinkertaisesti ole varaa jäädä pidemmäksi aikaa hoitovapaalle, se ei ole taloudellisesti mahdollista. Vähän kyllä surettaa koska olisin todella mielelläni kauemmin kotona poitsun kanssa. Meillä...

Yhteistyössä