Hakutulokset

  1. S

    Ketju jälleenmyyjille!

    :flower: [/b]Avon :flower: Tervehdys ja tuulahdus sinulle! Haluatko kokeilla, testata tai jopa olla mukana osana tätä Avonin kosmetiikan tarjoamaa mahdollisuutta? Ansaita, menestyä tavata uusia ihmisiä, tai jopa olla ihan oman tiiminvetäjä johtaja...
  2. S

    Marimekko tietäjät!!

    http://www.google.fi/search?hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Afi%3Aofficial&q=marimekko+kankaat+pallokuosi&btnG=Hae&meta=lr%3Dlang_fi Etippäs täältä löytyykö? kannattaa googlettaa..
  3. S

    Ketju jälleenmyyjille!

    Moicca! Nyt kannattaa ottaa omat tunnukset, liittymislahjat Avonilta todella hyvät. Kysy ja soita :flower: Laita reilusti viestiä niin vastailen sinulle ja kerron enempi =) Avon Itsenäinen Tiimivetäjä Sari avonitar@hotmail.com tai soita Gsm. 040 861 44 43 [b]Päivitetty...
  4. S

    Top-5 kosmetiikkagallup; ilman näitä en tulisi toimeen...

    1. Oriflamen ripsiä kasvattava last booster (todellakin sanansa pitävä) 2. Pesuaineet (Avonin) 2. Anew Clinical Thermafirming voide (Avonin) 3. Planet Spa sarja (Avonin) 4. Magix väritön meikivoide (Avonin) 5. kaikki mikä ei mahtunut tuohon 5:en parhaan joukkoon (Avonin) Olipas vaikea...
  5. S

    Yö-kyöpeleille

    http://www.youtube.com/watch?v=91HYe-I2Wro http://www.youtube.com/watch?v=mVPKJR
  6. S

    Täällä sitä uudessa kodissa nörttäillään :)

    Onnittelut uuteen kotiin! :flower:
  7. S

    Hih, ja nyt jotain näsäviisasta

    Keksitkös mitään näsää tähän?
  8. S

    Yön-mietelauseesi

    ..mikäs mahtais olla?
  9. S

    Ketju jälleenmyyjille!

    AVON Haluaisitko tulla mukaan Avonin kosmetiikan pariin ja hyötyä siitä itsekin? Hankkia itsellesi lisätuloa? Nyt sinulla on mahtava tilaisuus saada syksyksi uudet mukavat vinkit ja ihanat tuotteet itsellesi ja perheellesi. Saat minun kauttani tunnukset, ja kaiken muun tuen. Itselläni on...
  10. S

    En oo tiukkapipo

    ....mutta tuo yks mainos tuossa ärsyttää oikeesti. Jotenkin levottoman olonen sivu kun yrittää lukea näitä viestejä täällä. Eikös sitä vois poistaa? olenko yksin tätä mieltä?
  11. S

    Ketju jälleenmyyjille!

    AVON :flower: Hei, nyt sinulla on hyvä tilaisuus saada itsellesi tuotteita lähimmältä Avon konsultiltasi. Ota minuun yhteyttä niin saat yhteystiedot konsultillesi halutessasi tilata tuotteita edullisesti itsellesi. Sinun ei tarvitse ottaa omia tunnuksia itsellesi, jos et halua...
  12. S

    Viestin kirjoittaminen

    Minne klikkaan jos haluan laittaa viestiä yksityisesti?
  13. S

    Profiili kuvia?

    Oisko jollain kivoja linkkejä laittaa joista sais hyviä profiili kuvia? ei isoja kuvia esim. jotain 110x110?
  14. S

    Kirjekuori?

    Minnekäs mun "kirje on hävinnyt tuosta?"
  15. S

    Kuultavat kasvopuuterihelmet? Kuinka niitä käytetään?

    No jos sinulla on kokeilumieltä niin varmasti kannattaa kokeilla tätäkin. Ite olen käyttänyt näitä jo ties kuinka monta vuotta. Helppoa kun tottuu ja varsinkin kivat kun alkaa toi pikkujoulukausikin kohta.
  16. S

    Kaksplussan vastaanotto

    modet tämän saa poistaa
  17. S

    Paras profiili?

    Mun mielestä Kevätauringolla todellakin pirtsakka! :flower:
  18. S

    Tallinna

    Kukas se tietäisi, onko Tallinnassa Avonin putiikkia? Viipurissa kuulemma on putiikki.
  19. S

    Avon:laiset tähän pinoon

    No minä ainakin olen pitänyt kutsuja ja tykkään kaikkein eniten Planet Spa sarjasta Välimeren oliiviöljyä sisältäviä tuotteita. Naamioita, kuorintv., puhdistusg. ym.
  20. S

    Profiili kuva?

    Jes! Sain profiiliini kuvan, mutta se ei ole ihan sitä mitä oisin halunnut. Toki pidän omasta puutarhastani, jossa kukkia ja pensaita ja kaikenmoista, mut silti :) ,jotain .... hm, mietin tässä pitäskö muuttaa, siis se kuva toiseks? sanokaas te ;)

Yhteistyössä