Top-5 kosmetiikkagallup; ilman näitä en tulisi toimeen...

  • Viestiketjun aloittaja Viittä en vaihda
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:
Niin joo, mut kyl mä miehiltäki odotan tiettyä omasta siisteydestä huolehtimista. Luulen, että harvassa ovat ne jotka oikeesti ei odota mieheltä esim. peseytymistä, parran ajoa ja parturissa käyntiä. Hyvä tuoksu siihen päälle vielä niin... :p
Ja kuka väittää, ettei naiselta meikkaamisen lisäksi odoteta myös peseytymistä ja hiustenlaittoa? Tuntuu vaan, että meikkaaminen on jotenkin välttämätön pakko etenkin työelämässä, ja ilman meikkiä olet nuhjuinen. Pikkufeministi nostaa päätään.

Tottakai, jos tykkää meikata, niin mikäs siinä, mutta vastustan sitä oletusarvoisuutta.
Hmm, emmä ainakaan väittäny mitään sellasta? Itse en kyllä oikeastaan ole törmännyt tuollaisiin odotuksiin, siis mitenkään erityisesti naisten kohdalla. Lähinnä olen törmännyt siihen oletukseen että esim. työelämässä näyttäytyy siistinä (Hiukset, vaatetus+muu ulkomuoto). Enemmänkin ehkä olen törmännyt siihen, ettei EI saisi olla kovin meikattu tai laittautunut.
Niin että, en ole mitenkään sun kanssa eri mieltä asiasta, en vain ole sitä itse kohdannut, päin vastoin. Ihan vain siis keskusteluna tämä, ei väittelynä :)
 
1. Oriflamen ripsiä kasvattava last booster (todellakin sanansa pitävä)
2. Pesuaineet (Avonin)
2. Anew Clinical Thermafirming voide (Avonin)
3. Planet Spa sarja (Avonin)
4. Magix väritön meikivoide (Avonin)
5. kaikki mikä ei mahtunut tuohon 5:en parhaan joukkoon (Avonin)

Olipas vaikea tehtävä ;)
 
1. Kulmakynä, Anytime käytössä
2. Ripsiväri, Anytime paras (ja kyllä, on ollu kanebot ja diorit..) tosin AT:tä ei oo löytyny mistään viime aikoina
3. Favoran kosteusvoide
4. saman merkin puhdistusaine, tosin oon nyt ollu kuukauden ilman ja hyvin oon pärjänny.. :whistle:

muut tuotteet vaihtelee.
 
mulla
1. Naamarasva päivä/yö (tällä hetkellä Oriflamen ja Dermosilin käytössä)
2. Huulirasva, ehdottomasti Miramen vihreä
3. Meikkivoide/peitevoide (tällä hetkellä Lancome/Max Factor)
4. Aurinkopuuteri
5. Ripsiväri (tällä hetkellä Kanebo 38)
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
1. Kulmakynä, Anytime käytössä
2. Ripsiväri, Anytime paras (ja kyllä, on ollu kanebot ja diorit..) tosin AT:tä ei oo löytyny mistään viime aikoina
3. Favoran kosteusvoide
4. saman merkin puhdistusaine, tosin oon nyt ollu kuukauden ilman ja hyvin oon pärjänny.. :whistle:

muut tuotteet vaihtelee.
Eikös toi Anytime loppunu tai vaihtunu joksikin toiseksi??? Täällä joskus ollu puhetta.

 
vieras
1. Cliniquen ihonpuhdistussarja (saippua, kasvovesi, voide)
2. Diorin kulmakarvageeli (ei nää pysy ojennuksessa ilman)
3. L'Orealin ripsivärit, vaihtelevasti eri malleja
4. Cliniquen All about eyes -silmänympärysvoide
5. Bourjois'n puuteri
 

Yhteistyössä