Paras profiili?

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Moikka Kevis! :wave: :wave:

Sua ei ole näkynyt hetkeen täällä... Mitä kuuluu?

:wave: Moi. :hug:

Mulla oli tossa yli viikon palsta tauko viime kuun lopussa kun oltiin mökkeilemässä.
Mutta nyt oon joka päivä palstaillut.
Ens viikon tiistaina alkaa sitten arki kun esikoinen menee eskariin ja isompi tyttö menee kerhoon. :)
Syyskuussa mies pitää viikon kesälomaa ja lähdetään mun sukulaiseen etelä-pohjanmaalle.
Tänään tulee veljen pojat hetkeksi hoitoon meille eli vilskettä riittää.

Mitäs sulle kuuluu? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Moikka Kevis! :wave: :wave:

Sua ei ole näkynyt hetkeen täällä... Mitä kuuluu?

:wave: Moi. :hug:

Mulla oli tossa yli viikon palsta tauko viime kuun lopussa kun oltiin mökkeilemässä.
Mutta nyt oon joka päivä palstaillut.
Ens viikon tiistaina alkaa sitten arki kun esikoinen menee eskariin ja isompi tyttö menee kerhoon. :)
Syyskuussa mies pitää viikon kesälomaa ja lähdetään mun sukulaiseen etelä-pohjanmaalle.
Tänään tulee veljen pojat hetkeksi hoitoon meille eli vilskettä riittää.

Mitäs sulle kuuluu? :)
Ai, no ei olla vaan satuttu sitten yhtä aikaa tänne. :D

Meillä on tytöt Etelä-Pohjanmaalla anoppilassa, tulevat viim. la kotiin. :'( Sunnuntaina jätettiin heidät sinne ja ajeltiin kaksin miehen kans kotiin. Mulle tuli yllättäen niin paljon töitä (ja mies painaa vielä ylitöitä) elokuun kahdelle ekalle viikolle, että tämä oli ainut ratkaisu. (ja siitähän sain täällä tietty kakkaa niskaani.. :D :/ ) En epäile hetkeäkään, etteikö tytskit siellä pärjäisi isovanhempien kanssa, ja tosi hyvin heillä meneekin. Meillä on vaan orpoa kotona iltaisin kun on niin HILJAISTA! :D
Mutta meilläkin arki alkaa taas normaaliin malliin elokuun puolessa välissä, mun työt vähenee HUOMATTAVASTI ja esikoinen aloittaa toka luokan. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Moikka Kevis! :wave: :wave:

Sua ei ole näkynyt hetkeen täällä... Mitä kuuluu?

:wave: Moi. :hug:

Mulla oli tossa yli viikon palsta tauko viime kuun lopussa kun oltiin mökkeilemässä.
Mutta nyt oon joka päivä palstaillut.
Ens viikon tiistaina alkaa sitten arki kun esikoinen menee eskariin ja isompi tyttö menee kerhoon. :)
Syyskuussa mies pitää viikon kesälomaa ja lähdetään mun sukulaiseen etelä-pohjanmaalle.
Tänään tulee veljen pojat hetkeksi hoitoon meille eli vilskettä riittää.

Mitäs sulle kuuluu? :)
Ai, no ei olla vaan satuttu sitten yhtä aikaa tänne. :D

Meillä on tytöt Etelä-Pohjanmaalla anoppilassa, tulevat viim. la kotiin. :'( Sunnuntaina jätettiin heidät sinne ja ajeltiin kaksin miehen kans kotiin. Mulle tuli yllättäen niin paljon töitä (ja mies painaa vielä ylitöitä) elokuun kahdelle ekalle viikolle, että tämä oli ainut ratkaisu. (ja siitähän sain täällä tietty kakkaa niskaani.. :D :/ ) En epäile hetkeäkään, etteikö tytskit siellä pärjäisi isovanhempien kanssa, ja tosi hyvin heillä meneekin. Meillä on vaan orpoa kotona iltaisin kun on niin HILJAISTA! :D
Mutta meilläkin arki alkaa taas normaaliin malliin elokuun puolessa välissä, mun työt vähenee HUOMATTAVASTI ja esikoinen aloittaa toka luokan. :heart:
No yllätys että sait kakkaa niskaan mitä tällä palstalla saa usein millon mistäki asiasta. :/
Älä välitä. :hug: Nauti siitä nyt kun saat olla rauhassa. Tiedän tunteen kun tuntuu että on liian hiljaista.
Mä en pysty olemaan edes 4-tuntia yksin kotona kun mies on lasten kanssa mökillä käymässä kun mä oon koko ajan tekemässä jotain kun en osaa olla etten tekis mitään ja toiseks on liian hiljasta. :D
Missäs päin etelä-pohjanmaata tytöt on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
No yllätys että sait kakkaa niskaan mitä tällä palstalla saa usein millon mistäki asiasta. :/
Älä välitä. :hug: Nauti siitä nyt kun saat olla rauhassa. Tiedän tunteen kun tuntuu että on liian hiljaista.
Mä en pysty olemaan edes 4-tuntia yksin kotona kun mies on lasten kanssa mökillä käymässä kun mä oon koko ajan tekemässä jotain kun en osaa olla etten tekis mitään ja toiseks on liian hiljasta. :D
Missäs päin etelä-pohjanmaata tytöt on?
Kiitos! :hug: :hug:

Juu, eipä täällä voi kovin tiukkapipoisesti asioitaan julistaa. :D Ja mä annan mennä toisesta silmästä sisään ja toisesta ulos kaikki tommoset jutut.. Kun itse tiedetään, että näin on kaikista paras, ja lapset hyvässä hoidossa. :)
On me osattu nauttiakin! Ollaan kierrelty ihan rauhassa huonekalukauppoja, kuopukselle jatkettavaa sänkyä metsästetty ja eteiseen jotain penkki/säilytyshässäkkää.
Tytöt on Evijärvellä. =)
 
No rehellisesti sanottuna mä ainakin olen panostanut siihen, tai no kuvaan nyt ainaskin. Eli rohkeasti rinta rottingilla totean jotta mulla itselläni. Kiitos ja kumarrus tästä kunniasta. B) Voi ja kukkiakin vielä.. :flower: Kyllä mun nyt kelpaa, saisko jonkun plakaatin ton profiilin merkiksi ja maininnan Kaksplussan uutislehteen? :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mun mielestä VVM´llä on ihan loistava teksti profiilissaan!
peesaan!!!! :D

ja seltsun profiili jääny kans mieleen, palstaileekohan muuten enää? :eek:
Seltsulla on mahtava teksti profiilissa :D
Ei palstaile enää kuin ehkä todella harvoin jos sitäkään :/
Mites se seltsun profiili menikään :D
Muistaako kukaan sana tarkasti?
Pojot sille anyway
 

Yhteistyössä