Avon:laiset tähän pinoon

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
tiimivetäjänä :wave:
missä päin?
oon ymmärtänyt että sinne 5 alueelle ei oo aluemyyntipäällikköä, joten kyllä itte ainakin oisin tyytyväinen jos siirrettäs alueelle, josta sellanen kuitenkin löytyy.....mutta jokainen tyylillään......
Ei ole tällä hetkellä ja tiedätkö syyn, tää on niin iso 05-alue että sen takia ei porukka toisekseen myös hae, tänä vuonna piti puolittua mutta jostain syystä Avon löi tässä asiassa pakkia. Itekki meinasin hakea mutta oma tilanne ei näyttänyt siltä että olisi ollut aikaa siihen, ja eräs tiimiläiseni kans haki mutta tuli toisiin ajatuksiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:
Aivan, on se parempi kun on aluepäällikkö niin etenkin uusille konsulteille se on iso apu.
On ne muutkin isojen alueiden tiiminvetäjät suosta noussu tiiminjohtajiksi...täytyy vaan teidän vielä ahkerammin pyöriä täällä kotiäitien parissa :kieh: ;)
Sen takia ite pyrin olemaan tiimarina avuksi uusille konsuilleni kaikessa ja vastailemaan kysymyksiin yms.

Tässä on vain monia asioita pyöritelly joista en täällä yleisellä ala puimaan, tästä aluejaosta omalla kohdallani, kun sitä ei moni tajuaisi kun ei ole omalla kohdallaan
 
Mää vaan harmailee
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:
Aivan, on se parempi kun on aluepäällikkö niin etenkin uusille konsulteille se on iso apu.
On ne muutkin isojen alueiden tiiminvetäjät suosta noussu tiiminjohtajiksi...täytyy vaan teidän vielä ahkerammin pyöriä täällä kotiäitien parissa :kieh: ;)
Sen takia ite pyrin olemaan tiimarina avuksi uusille konsuilleni kaikessa ja vastailemaan kysymyksiin yms.

Tässä on vain monia asioita pyöritelly joista en täällä yleisellä ala puimaan, tästä aluejaosta omalla kohdallani, kun sitä ei moni tajuaisi kun ei ole omalla kohdallaan
MIstäs Avonin tuotteista Jaanuska tykkää eniten?

Entäs pidätkö sinä kotikutsuja?


 
Alkuperäinen kirjoittaja Mää vaan harmailee:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:
Aivan, on se parempi kun on aluepäällikkö niin etenkin uusille konsulteille se on iso apu.
On ne muutkin isojen alueiden tiiminvetäjät suosta noussu tiiminjohtajiksi...täytyy vaan teidän vielä ahkerammin pyöriä täällä kotiäitien parissa :kieh: ;)
Sen takia ite pyrin olemaan tiimarina avuksi uusille konsuilleni kaikessa ja vastailemaan kysymyksiin yms.

Tässä on vain monia asioita pyöritelly joista en täällä yleisellä ala puimaan, tästä aluejaosta omalla kohdallani, kun sitä ei moni tajuaisi kun ei ole omalla kohdallaan
MIstäs Avonin tuotteista Jaanuska tykkää eniten?

Entäs pidätkö sinä kotikutsuja?

Kaikki tuotteet menee, mut nuo naturals sarjan tuotteet on yliveto sekä Clinical ja tietty unohtamatta Planet Spa sarjaa. Kotikutsuja en ole ehtiny pitää ku mie oon enemminki tuollainen messujen yms. tapahtumien järjestäjä.
 
Mää vaan harmailee
No onpas meitä avonilaisia täällä palstailemassa. Minä tosin olen uusi ja en ole vielä päässyt kunnolla työn touhuun. Torstaina onneksi pääsen vähän koulutukseen niin saan heti työstä kiinni! Ihanaa! Olen aivan tohkeissani tästä avonmahdollisuudesta. Tosin opeteltavaa on vaikka kuinka paljon, mutta sitähän tämä elämäkin on. Uuden opettelemista! Haluisin vaan nopeasti kentälle tapaamaan ihmisiä...
 

Yhteistyössä