Hakutulokset

  1. K

    OPAMOX 15mg

    Säännöllisesti vuoden?
  2. K

    OPAMOX 15mg

    Eikö Opamox oo rauhottava eikä unilääke?
  3. K

    Noudatatko elokuvien ikärajoja?

    Noudatan.Joutaa niitä myöhemminkin tuijottelemaan.Muutenkin katotaan tosi vähän telkkaria ja noista filmeistäkin vaan piirrettyjä.Mulla oli lapsena kanssa tiukat rajat ja hyvä niin.
  4. K

    mitkä ruoat pahentaa sappivaivoja??

    semmonen parikymmentä minuuttia ja sitten on tulessa koko mahan ja hartiotten seutu,välillä tulee oksennus.Litalgin on aika hyvin nykyään auttanut kun ottaa ajoissa.
  5. K

    mitkä ruoat pahentaa sappivaivoja??

    voi margariini öljy rasvaiset juustot rasvainen liha ja kala ja rasvaiset kastikkeet kaali hapankaali sipuli purjosipuli lanttu nauris retiisi kurkku herneet paprika vahapavut omana päärynä aprikoosi karpalo puolukka raakana kananmuna kahvi alkoholi voimakkaat mausteet etikka...
  6. K

    Tuli vaan mieleen,mihin kohtaa kroppaa te keräätte vararavintoa

    Mul tuo maha on pahin varasto :snotty:
  7. K

    Onko mulla yksinkertainen huumorintaju, vai miksi tää naurattaa? :D

    :laugh: :laugh: Yksinkertanen myös :wave:
  8. K

    Mun pitää saada stoppi tälle syömiselle.

    Meneekö sulla selvästi ahmimisen puolelle?Tunteisiin syöminenkin kääntyy helposti syömishäiriöksi.
  9. K

    voisitko muuttaa yhteen äitisi kanssa?

    :o En missään nimessä!
  10. K

    Kummitteleeko ex mielessä?

    On nuo yhteiset lapset niin pakostakin joutuu olemaan yhteyksissä.Muut ex:t ei kummittele.
  11. K

    Ja taas yksinäinen vknloppu edessä

    Yksinyksin.Ei innosta oikeen.Olis ees lapset,mut ei |O
  12. K

    Ja taas yksinäinen vknloppu edessä

    Valmiiks jo tympii :snotty:
  13. K

    Apua, en kehtaa mennä ulos

    Käväse kirpparilta hakemassa jokin väliaikainen takki.Luulisi löytyvän oikean kokoista.Määkin kyllä kuljen toppatakissa vielä.
  14. K

    onko epänormaalia pitää miehen sukunimi

    Itte pidin ex:n nimen.Haluan olla lasteni kanssa samanniminen ja en kauheesti tykkää tyttönimestäni.Ei musta epänormaalia.
  15. K

    Mitä kuuluu, ihmiset, onko keväinen olo?

    Tuppas tuo jo vähän kevättä pukkaamaan mieleen kun kävin kävellen kaupassa.Aurinko paistoi ja mulla oli mieletön hiki..Ehkä ei enää tartte sukkahousuja ja toppatakkia 7 asteen lämpöön :whistle:

Yhteistyössä