Kummitteleeko ex mielessä?

  • Viestiketjun aloittaja verho
  • Ensimmäinen viesti
Määkin aina oon harrastanu niitä vaikeita suhteita justiinsakki... :D Mutta sen verran nyt kyllä voisinki sanoo,että on eräs eksä,oikein se eka tosi lööv,ei se mun mieles kummittele (silläkin on jo oma perhe eikä puheväleis olla oltu vuosiin),mutta jos satutaan näkemään jossain ilmas on heti sähköä. Se vaan on aina ollu niin,ja varmaan tulee olemaanki. Me ei ikinä pystytty olemaan yhes,oltiin liian erilaisia,mutta silti kipinät sinkos aina.
Ei sitä oikein osaa selittää... :/
 
verho
Varmaan tota se juuri on. Kiva kuulla että on muitakin jotka tuntee tietyn jännitteen ilmassa. Joo mut pakko tässä on kuitenkin pistää lapsi etusijalle ja ottaa tämä tilanne, on se kuitenkin paljon parempi vaihtoehto kuin entinen suhde. Vähemmän vaikeuksia tässä kuitenkin on, oli se suola kuinka janottavaa tahansa. :D Mukavaa kevättä sulle! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Ei kummittele, mutta tää ketju innoitti mut ettimään sitä facebookista ja sen kuvassa on se ja vauva! :eek: Onks SE isä?? :eek:
Ilmeisesti ylpeä kummilapsestaan?
Ajattele, joku senkin kanssa meni sitten lisääntymään.
Käsittämätöntä. Mä en jotenkaan sisäistä tätä asiaa. Ja kuka sen kummiksi huolisi? :eek: :D No ei sentään, ihan kiva ja onnea hänelle :flower:
 
Ei
oikeestaan. Yksi kuoli jo ajat sitten liikenneonnettomuudessa, kahden muun kanssa ollaan yhteyksissä silloin tällöin sähköpostitse/puhelimitse (meillä kaikilla jo perheet). Kolmas asuu nyt Norjassa, sillä on vieläkin välillä sellasia levottomia yhteydenottoja, vaikka oon mieheni kanssa ollut yhdessä jo reilut 11 vuotta. Mutta sit se neljäs, joka oikeastaan oli ensimmäinen eli mun eka varsinainen seurustelukumppani yläasteajoilta, se käväsee joskus mielessä tai oikeammin sanottuna nään hänestä toisinaan unta. En ole hänen kanssaan ollut kouluaikojen jälkeen missään tekemisissä, sen sijaan mies on, kun ovat seurakavereita (tulevat hyvin juttuun).
 
harmaa
Kyllä ensirakkaus kummittelee aika ajoin. suhteemme päättyi kunigas alkoholin, pettämisen ja sen takia ettei lähes kukaan hyväksynyt suhdettamme.
eikä ihme olin 16v ja mies 26v kun aloimme seurustelemaan.
Toisinaan on kovakin ikävä mutta emme pysty olemaan tekemisissä keskenään, tunteet elää omia ratojaan.
ehkä myös exän kanssa oleva lapsi saa ajattelemaan exää useammin koska ne muut exät joiden kanssa en ole tekemisissä olen kyllä unohtanut, sais vaikka vastaan kävellä en muistais, joidenkin sukunimetkin ole unohtanut.
Sitten on 3 exää joiden kanssa ollaan hyviä kavereita edelleen ja ovat myös miehenikin kavereita.
ettei tulisi aivan väärää kuvaa niin olen seurustellut 8 miehen kanssa.
kuin myös mieheni exä on todella hyvä kaveri mulle.
 

Ei kummittele, mutta kavereita olen monenkin exän kanssa. Yksi teinivuosien exä on naimisissa mun parhaan ystävän kanssa ja ne on meidän lapsen kummeja, kuten myös me heidän. Se "mekityksellisin" ex asustelee muilla mailla, mutta aina käydään kahveella kun käy täällä Suomen maalla pyörähtämässä. Ihan jokaisen exän kanssa olen vähintäänkin moikkausväleissä, eikä mitään kaunaa ole ketään kohtaan puolin tai toisin.
 
Jees, kyllä yksi ex nimenomaan kummittelee mielessä aika ajoin. Siitä suhteesta jäi niin paljon paskoja muistoja, että näen hänestä edelleen painajaisia. Sitten on ihana herätä ja todeta että ONNEKS se oliki vaan unta, huh!
 

Yhteistyössä