Hakutulokset

  1. H

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Aivan ihana tarina elämänperhosella! Tsemppiä teille ja tosiaan, toiveita ei koskaan kannata haudata... Terveisiä taas Naistenklinkalta. Tällä kertaa vietin siellä yli vuorokauden eli maanantai aamuyöstä tiistai puoleen päivään. Ma-aamuna klo 5 heräsin taas järkyttäviin kipuihin oikealla...
  2. H

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Raitispaitis: Kyllä, säikähdin ihan kunnolla ja edelleen osittain murehdin tuota selkäkipua. Olen aika varma, että se on issias. Olen kysellyt muilta sitä sairastavilta oireita ja ovat tasan samat kuin omani. Toivottavasti issias ei ole kaverinani seuraavaa 9 kuukautta... :/ "Normaalilämpö"...
  3. H

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Täällä pyyhkii kaikilla onneksi hyvin ja kaksosuutisiakin :heart: Me käytiin miehen kanssa eilen tutustumassa Naistenklinikan päivystykseen ja siellä vierähti mukavat 4 h lääkäriä odotellessa... :| Käynnin syy oli helvetillinen alavatsa ja selkäsärky, joka säteili myös oikeaan jalkaan...
  4. H

    PCO:ta sairastavat,miten olette reagoineet hedelmöityshoitoihin?

    Pistin reilut kaksi viikkoa 50 iu Puregonia ja näin saatiin kaksi munasolua kehittymään. Näistä toinen hedelmöittyi ajoitetulla yhdynnällä. :heart:
  5. H

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Meidän tarina: Vuoden ensimmäisenä työpäivänä 2007 menin gynegologille, kun menkkoja ei ollut kuulunut ehkäisyrenkaan lopetuksen jälkeen 4 kk:een. Diagnoosina PCO ja hoidot aloitettiin heti. Terolut ja Clomifen käytiin läpi maksimiannokseen asti ja myös metformiini aloitettiin kesän alussa...
  6. H

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Meidän tarina: Vuoden ensimmäisenä työpäivänä 2007 menin gynegologille, kun menkkoja ei ollut kuulunut ehkäisyrenkaan lopetuksen jälkeen 4 kk:een. Diagnoosina PCO ja hoidot aloitettiin heti. Terolut ja Clomifen käytiin läpi maksimiannokseen asti ja myös metformiini aloitettiin kesän alussa...
  7. H

    ***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

    Liityn mukaan syysmassukoihin! =) Tänään olin varhaisultrassa ja sieltähän varmistui, että masuuni on toden totta muuttanut nallekarkki, jonka sydän lyö vimmatusti. :heart: Viikkoja on 7+0 ja laskettu aika 25.9. Vaavi on todella tervetullut ja lapsettomuushoitojen tulos. Itku on ollut kovin...

Yhteistyössä