Hakutulokset

  1. N

    Munasarjakystien vaivaamia?

    Huomenta! Haluaisin rohkaista kaikkia toiminnallisten munasarjakystien riivaamia. Itselläni on ollut kystia nelisen vuotta välillä useammin ja välillä jopa 4kk välissä (pisin aika)... Kun munasarjoja on kipujen takia ultrattu, molemmilla puolilla on ollu useita, pieniä ja isoja (jopa 6cm...
  2. N

    ***LOKAMASSUT -08 toukokuussa***

    Jasmara Hyvä ku sanoit. Helpottaa mieltä kyllä. Huomenna saan ne labra tuloksetkin. Ja ens viikolla rakenneultraan! Ihanaa ku näkee taas pienen pitkästä aikaa :heart:
  3. N

    ***LOKAMASSUT -08 toukokuussa***

    Jasmara Samaa tässä itsekkin olen tuumannut, mutta neuvolan täti sanoi, ettei näillä viikoilla vielä pitäisi tollaisia kipuja olla. Mutta on tuo maha vaan kasvanu parissa viikossa niin kauheesti, että ei mikään ihme olis jos siitä johtuis jomotukset :laugh:
  4. N

    ***LOKAMASSUT -08 toukokuussa***

    Moi kaikille! Nanna Mä juuri meinasin samasta vaivasta tänne kirjoitella. Mä olen nimittäin nyt sairaslomalla kyseisen pulman takia. Mies ylipuhui mut soittamaan neuvolaan ja siellä täti heti määräsi mut lääkärin puheille ja sairaslomalle.. |O Oli iso yllätys ku luulin, että turhaan soitan...
  5. N

    ***LOKAMASSUT 2008 Maaliskuussa***

    Moikka! Nyt viimein tuntuu että maha alkaa kasvaa vähän. Niinku Liinakin sanoo, on mukavaa ku ihmiset kommentoivat :) Huomasin eilen illalla ihan hentoisen ja vaalean linea negran, joka ulottuu navan yli pitkälle :o Melkein kiljaisin ilosta! Eikä se lähtenyt suihkussa pesemällä pois :laugh...
  6. N

    ***LOKAMASSUT 2008 Maaliskuussa***

    Mieltöntä! Oltiin aamulla ekassa ultrassa. Siellä se oli tosiaan ja sydän sykki hurjasti. Ihan käsittämätön fiilis. Molemmilla tuli itku ku kateltiin sitä pientä siellä ruudulla. Jännitin kyllä aika kovasti ku heräsin viideltä aamulla, enkä enää nukkunut sen jälkeen... Kai tästä uskaltaa nyt...
  7. N

    ***LOKAMASSUT 2008 Maaliskuussa***

    jasmara kiitos neuvosta. Mulla ei oo mitään oillu ihoon liittyvää ennen, ei rasvottumista eikä kuivuutta... Hassua miten tää raskaus vaikuttaa ku heti plussaamisesta asti oli tosi helposti rasvoittuvat hiukset ja nyt sitte tässä pari viikkoa ollu tosi kuiva iho... :) Emilyn mahtava maha sulla...
  8. N

    ***LOKAMASSUT 2008 Maaliskuussa***

    Suuret pahoittelut ja tsempit myös minulta kaikille ketkä voimia tarvitsevat! :'( Meillä on ensimmäinen ultra tiistaina ja rupesi hirvittämään kun pitkästä aikaa pääsin palstalle lukemaan viestejä... Onneksi täällä on hyviäkin uutisia :) Onko teillä kellään oireena ollut ihon kuivumista...
  9. N

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa vol 2***

    Silleri Mua jäi kiinnostaan ku kirjoitit tytön ja pojan odotuksen olleen erituntuista... Olis kiva kuulla lisää ni vois vertailla omiin tuntemuksiin :D Vaikka kaikilla taitaa olla niin yksilöllliset oireet ettei johtopäätöksiä voi vetää :laugh:
  10. N

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa vol 2***

    Kaneli ja Katiapatia Aika rankalta kuulostaa teillä noi pahoinvoinnit. Ite oon töissä istunut sinnikkäästi kyllä vaikka välillä on pitäny käydä haukkailemassa raitista ilmaa ulkona. Työkaverit tietää kyllä tästä raskaudesta joten ei tarvi selitellä mitään :D Mulla onneksi (?) iltaisin on...
  11. N

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa vol 2***

    Onko kelan sivulla oleva äitiyspakkaus tän vuotinen vai viime? http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH Noi vaatteet ainakin on aika söpöjä :)
  12. N

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa vol 2***

    Voi ei Nuorityttö! Lääkäriin vaan samantien. Niin ne mullekki sano ku kysyin vuodoista; että heti vaan jos omasta mielestä on liian runsasta vuoto... Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin! :hug:
  13. N

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa vol 2***

    Voi pikku-myy :'( Koita jaksaa, päivä kerrallaan. Ite oon ollu vähän kiireinen ja aika harvoin täällä käynyt mutta tosi paljon tekstiä on tullu... Yritin lueskella viesteistä että olisko kukaan puhellut mitään epämääräisistä vuodoista...(?) Mulla on itellä ollut parina päivänä sellasta...
  14. N

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa***

    Onnea uusille! Ja kiva kuulla teidän muiden ultrakuulumisia! Musta tuntuu etten uskalla mennä vielä näin aikaisin ultraan ku siellä ei kuitenkaan kuulu sydänääniä ym. ja sitte mä alan panikoida :laugh: Parempi odotella vielä... Olo on oikeestaan aika hyvä, paitsi aamuisin...
  15. N

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa***

    Dasale Taidan olla yks näistä maltillisista ku en ole neuvolaan vielä toittanut ollenkaan. Terveydenhoitajalle soitin ja hän sanoi että usko vaan niihin (kolmeen :D ) plussatesteihin. Taidan soittaa maanataina ku mieskin palaa työmatkaltaan. Niin ja saattaahan se olla että itsekkin haluan...
  16. N

    ****Plussanneiden raskausoireketju****

    Oireet enne testiä: Alusta asti rasvan tuoksu etoi.. Kaikki ravintolat ja pizzeriat haisi tosi pahalle. Toinen oire oli nipistelyjä munasarjojen kohdalla. Mulla on aikaisemmin ollut toiminnallinen kysta, mutta kun nipistelyä alkoi olla molemmilla puolilla, aloin epäillä raskautta. Lisäksi kolme...
  17. N

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa***

    Hipsuli Mulla on ihan sama juttu.. hermot pettää tosi helposti. Ei todellakaan mun tyylistä, mutta sanoin työkamulle aika tylysti tänään. Heti tuli niin huono omatunto että kävin ostaan karkkia kaikille.. Hehe, tosin teki vähän itselläkin mieli :D
  18. N

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa***

    Mä uskalsin kertoa vaan mun siskolle. Se on ite niin nuori (18v.), että se oli raukka menettäny yöunet ku oli niin häkeltynyt... :laugh: Ihanalta tuntuu, että jonain päivänä kerron omalle äitille tästä. En vielä tosin vaan vasta kun olen käynyt neuvolassa...
  19. N

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa***

    Hei lokamassut ja onnea kaikille. Aika mahtavaa! Mulle voi listaan laittaa että kotikaupunki on Helsinki. Itseäkin ihmetyttää tää raskaana oleminen ku viime viikolla oireita oli vaikka ja kuinka ja tänään ei juuri mitään.. Vähän mahassa nipistelee ja yskiessä erityisesti.. Kai tää on niin...
  20. N

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa***

    moi kaikki täällä arkailen vielä ja mietin josko mukaanne mahtuisi..? Plussasin tyylikkäästi kp 32/29 aivan yllättäin.. Tuli todella yllätyksenä miehelle ja mulle :) . Mukava yllätys kyllä! Ensimmäinen lapsi siis molemmille. Neuvolaan en vielä ole soittanut, mutta laskurin mukaan la olisi...

Yhteistyössä