Hakutulokset

  1. S

    Runsas, pitkittynyt vuoto kolme viikkoa biokemiallisen raskauden jälkeen - onko muilla ollut vastaavaa?

    Muiden kokemuksia kaipailen - onko tavallista, että hoitojen ja alkuunsa päättyneiden raskauksien jälkeen vuodot menevät ihan sekaisin? Tilanteeni on siis tämä: tammikuussa tehtiin ivf, josta alkoi raskaus joka päättyi virallisesti vkolla 5+0. Maaliskuussa aloitin estrogeenilääkityksen...
  2. S

    pp 12 hcg 69, kuukautisiin verrattava vuoto alkoi iltapäivällä

    Onko jollakin näistä lähtökohdista raskaus jatkunut ja päättynyt onnellisesti? Toisaalta olen jo toivoni menettänyt, mutta aina se pieni toivo herää, että josko kuitenkin vuoto loppuisi... Ja aina on niin ihana kuulla, jos jollain tästä tilanteesta kaikki olisikin kääntynyt parhain päin. Tämä...
  3. S

    Millainen lääkitys, kun tehdään PAS lääkkeelliseen kiertoon?

    Minulle on tehty kaksi tuoresiirtoa, joista toinen onnistui, mutta keskeytyi heti alussa. Ensimmäisellä kerralla ei mitään saatu pakkaseen, joten olen täysin tietämätön näistä PAS-kuvioista. Tapaan lääkärin parin viikon kuluttua, ja lääkäri sanoi puhelimessa vain, että saan silloin reseptit...
  4. S

    hcg 58 pp 12, kuinka muilla jatkunut näillä luvuilla?

    Siinäpä kysymys tulikin. Minulla on ollut myös vähäistä vuotoa ilman kipuja, ja usko raskauden jatkumiseen on aika vähissä...
  5. S

    Verenvuotoa, mutta yhä vahva plussa: onko kenelläkään näistä lähtökohdista raskaus jatkunut?

    Siis: kaksi alkiota siirrettiin 1½ viikkoa sitten, ja aloitin testailun jo pp8, jolloin sain hyvin haalean plussan, joka vahvistunut joka testin jälkeen. Eilen tuli hieman ruskeaa vuotoa, tänään päivällä jo mustanpunaista verta. Testi näyttää kuitenkin yhä vahvasti positiivista. Nyt on vasta pp...
  6. S

    Kuinka haalea se haamuplussa todella voi olla?

    Alkioidensiirrosta on vasta 8 päivää, joten aivan liian aikaisin olen testailussa liikkeellä, kuten aina. Yritystä jo hoitoja takana sen verran, että negatiisia testiruutuja olen jokusen kerran ehtinyt jo katsella. Tänään testasin päivällä Early detection (herkkyys 10 mIU/kl) merkkisellä...
  7. S

    Progesteronitukihoito lihaspistoksina alkionsiirron jälkeen?

    Onko kenellekään muulle määrätty Lugesteronin sijaan depot-injektioita pistettäväksi lihakseen kerran päivässä alkionsiirron jälkeen? Minulla on takana viisi inseminaatiota Clomeilla, yksi IVF viime syksynä huonoin tuloksin, ja nyt toinen IVF juuri lopuillaan. Eilen kerättiin munasolut (19...

Yhteistyössä