hcg 58 pp 12, kuinka muilla jatkunut näillä luvuilla?

Kävin just kommentoimassa tota sun eilistä viestiä ja sil aikaa sä olitkin laittanut jo uutta kysymystä tulemaan...mulla ei valitettavsti ole henk.koht. kokemusta mut mun arvio on et noi hcg arvot ovat aika yksilölliset riippuen raskauden kestosta ja siitä milloin kiinnnittyminen on tapahtunut...sullahan siirrettiin kaksi alkiota, joten toivotaan parasta et edes toinen jatkaisi matkaansa aina loppuun saakka...mut ihanaahan olisi et jos kummatkin jaksais sinnitellä aina maaliin saakka...tässä sulle yks linkki jossa hcg taulukko...pidän peukkuja kummankin pikku kyytiläisen puolesta...voima :hug: Linkki
http://www.takeforum.com/lapsettomuus/viewtopic.php?t=61&mforum=lapsett omuus
 
Joku kirjoitti jossain ketjussa, että naikkarilla pidetään tota 50 raja-arvona normaalisti alkaneelle raskaudelle. Yllättäen on tullut aika paljon näitä ketjuja koluttua kun itsellä oli pp14 HCG 37.

Pidetään peukkuja, että nousuun lähtee kummallakin :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siisami:
Joku kirjoitti jossain ketjussa, että naikkarilla pidetään tota 50 raja-arvona normaalisti alkaneelle raskaudelle. Yllättäen on tullut aika paljon näitä ketjuja koluttua kun itsellä oli pp14 HCG 37.

Pidetään peukkuja, että nousuun lähtee kummallakin :hug:
Mä kirjoitin tuon että naikkarilla katotaan raskaus alkaneeksi kun hcg on yli 50, mut sitä en tiiä, että onko se sama juttu normaalisti alkaneelle raskaudelle...ite kun olen ollut siellä hoidoissa ja kaksi ivf-lasta.

 
Kiitos vastauksista. Siisami, luinkin jo ennen oman testini tuloksen saamista sinun arvoistasi. Toivon kovasti, että sinunkin hcg-arvo lähtisi tuosta hyvään nousuun.

Voimia ja jaksamista kaikille.
 

Yhteistyössä