Hakutulokset

  1. M

    montako korvatulehdusta

    No, tämä lääketieteen tohtori ja erikoislääkäri ei olisi ko. suihketta näin pienelle antanut. Tuumasi, että isommilla lapsilla voisi ajaa asiansa. Tässä kohdin olimme ihan yhtä mieltä. Ahdistuksen mamille sitten toikin se, että pienen molemmat korvat puhkaistiin ja niihin kertynyt märkä...
  2. M

    montako korvatulehdusta

    Juu. me saimme pitkän sepustuksen kirjallisena ko. lääkkeestä jo lääkäriltä itseltään. Ei voi mitään, että kovasti arveluttaa kun näin pieni vauva kyseessä. Miten nenän limakalvotkaan kestävät lääkityksen, joka määrättynä on aikuisen satsi? Antibioottikuuri ei ole auttanut, joten en nyt sitäkään...
  3. M

    montako korvatulehdusta

    Piti kysymäni tästä Nasonex-nenäsuihkeesta.. Meille myös lääkäri määräsi tätä 5 kk ikäiselle vauvallemme. Lääkkeen tuoteselosteessa kuitenkin lukee ettei saa antaa alle 6-vuotiaalle lapselle. Kyselittekö itse aikanaan tämän perään, esim. toisilta lääkäreitä tms.? Tuntuu melkoisen keljulta...
  4. M

    auttakaa viisaammat, kysymys apteekin raskaustestistä...

    Itse olen saanut myös apteekin raskaustestillä haamuja. Parin kolmen päivän päästä viivat ovat vahvistuneet, ja tähän mennessä pitäneet kyllä ihan kutinsa.
  5. M

    eka raskausneuvolakäynti toista odottaessa

    Juuri varasin ajan, ja sain sen viikolle 9. Ai ohuemman esitenivaskan saa kotiin, hö. Mä tahtosin taas lueskella kaikesta kaikkee. Täytyy kaivaa kaikki tuhat esitettä ja opusta tuolta laatikon pohjalta :) Esikoinen tosin on vuoden, joten hyvässä muistissa kaikki on, mutta silti.... Iloista...
  6. M

    Eroon ilta-/yöitkuista

    Meillä tyttö jo isompi 11kk, mutta alkuun oli samansuuntaista nukkumisen kanssa. Molemmat rinnat hän söi ennen nukahtamistaan. Jos kävi niin, että ei nukahtanut vaan alkoi itkeä tms. nostin hänet takaisin maidolle. Rauhoittui siinä ja tästä tuli nukahtamisrituaalimme. Kun annoin hänen hetken...
  7. M

    9kk ja VOIH!

    Meillä vajaa 11 kk tyttö, ja kovin tutulta kuulostaa puuropään yöheräilyt. Meillä oli tässä taannoin, että tyllerö alkoi yhden yömaidon sijasta haluta maitoa kolme kertaa yössä. Aterioita pisteli jo silloin viisi päivässä, joten tuumasin että hällä oli joku tankkausjakso meneillään. Yöheräilyt...

Yhteistyössä