Hakutulokset

  1. K

    Pitääkö mun muuttaa nimimerkkiäni?

    Eli kotiäitinä ollaan tässä oltu, mutta viikko sitte aloitin työt. Tosin teen vain 2-3 päivää viikosta eli olen edelleen aika pitkälti myös kotiäitikin. En halua, että kotihoitoon tottuneet lapset joutuu samantien olemaan joka päivä hoidossa ja ekaluokkalainen joka päivä yksin. Näin on paljon...
  2. K

    Hyvää tonnikalamunakasrullaa

    Siinä uudessa RuokaPirkka-lehdessä mitä ne jakaa kaupoissa niin oli ohje. Oon aina ennen tehnyt jauhelihatäytteellä sen, mutta eilen testasin tuolla tonnikalaohjeella. Sen verra muutin ohjetta, että lisäsin täytteeseen myös herne-maissi-paprikaa, kun mulla oli niitä valmiina jääkaapissa...
  3. K

    Kiinteytyykö nää reidet tästä vai pitäiskö tehdä jotain erityistä asialle?

    Eli mitat mulla 167cm ja 55kg eli ylipainoa ei ole, ehkä jopa päinvastoin. Tai ainakin sellaista viestiä saan jatkuvasti muilta, että olen liian laiha. Itse olen tyytyväinen oikeastaan muuten mutta reidet on kamalat. Haluan ne kiinteämmiksi. Olen nyt käynyt erilaisilla tunneilla 4-5tuntia...
  4. K

    Tää on jotenkin niin ihana mekko

    Dolce & Gabbana / D&G Dolce & Gabbana Dress - Bubbleroom Toi oli BB:ssä joku sunnuntai sillä juontajalla mikälie sen nimi onkaan. Mutta tossa mekossa on jotain hienoa. Toisaalta häiritsee toi liivijuttu tuossa edessä, mutta toisaalta se on hieno. En osaa sanoa, että pystyisinkö itse pitämään...
  5. K

    Uicef-kävely koululaisilla tänään

    7v poika oli juossut pururadalla 6kilometriä passiinsa. :) Ihan hieno suoritus mielestäni. Saa sponsoreiltaan nyt yhteensä 36e. Poika oli itse tosi iloinen, kun sai kerättyä rahaa "köyhiin maihin".
  6. K

    Nyt ihan kyyneleet tuli silmiin tällä äidillä

    7v esikoispoika tuli koulusta ja antoi 5v siskolleen itse tekemänsä pehmolelukissan. Tosi hienosti ja taidokkaasti ommeltu kissa, jolle on jopa tehty haalairhousut ja kaikki, silmät ja viikset jne hienosti paikoillaan ommeltuna. Ja antaa sen siskolleen. Tyttö kulkee nyt kissa kädessään suupielet...
  7. K

    Jopas oli taas imetysneuvo annettu

    Kaveri oli saanut th:lta kivan imetysvinkin. Kuulemma pitäis olla 3h väliä imetyksillä tai maito ei pääse nousemaan. :laugh::laugh:|O:O: /:( Eipä ihme, että niin usein imetys epäonnistuu, kun järjestään terveydenhoitajien vinkit on aina vaan parempia ja parempia.
  8. K

    Huomenta kaikille tasapuolisesti!

    Heräsinpäs taas aamulla reippaana ja menin seitsemäksi zumbaan. Siinä herää ihanasti ja mieskin voi myöhästyä vartin töistä, kun odottelee minua kotiin. Nyt suihkussa käyty ja kahvi tuolla tipahtelee. :)
  9. K

    Äitini taas lohkaisi eilen

    Puhuttiin puhelimessa ja mainitsin vain olleeni viime viikolla hierojalla ja äitini alkoi ihmetellä, että miksi kummassa. Nuori ihminen ja urheileekin niin paljon. Mihin ihmeeseen minä muka tarvitsen hierojaa, kun hänkään ei ole koskaan tarvinnut eikä ole ikinä ollut mikään paikka jumissa...
  10. K

    Sanokaas minkä kokoiseksi arvioisitte minut tämän kuvan perusteella

    Muutkin täällä näitä kyselyjä tekee niin miksi en minäkin. :) Ei mikään tyypillinen kuva ehkä tälläiseen kyselyyn, kun istun noin, mutta jäin itse katselemaan sitä ja mietin, että näenköhän itseni ihan realistisesti. Eli minkä pituiseksi/painoiseksi veikkaatte. Aijaa.com - 6905369.jpg
  11. K

    Scarlet - sulle on postia!

    Ootko huomannut ollenkaan? Laitoin muutama päivä sitten jo?
  12. K

    Scarlet - sulle on postia!

    Ootko huomannut ollenkaan? Laitoin muutama päivä sitten jo?
  13. K

    Voikohan noita kananmunia syödä vielä?

    Keitin ne toissailtana ja on olleet siis jääkaapissa tietty siitä asti.
  14. K

    Eihän irtaimiston arvoa tarvitse muuttaa?

    Asuntokauppoja ollaan tekemässä ja selvästi isompaan taloon ollaan muuttamassa, mutta irtaimisto sinällään ei muutu miksikään. Jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin ainoastaan kuivausrumpu taitaa olla sellainen mitä täällä ei ole. Eli pitääkö sitä irtaimiston arvoa muuttaa vain sen takia, että...
  15. K

    Oiskohan ok pitää lasten kaverisynttärit hieman ennakkoon

    Synttärit juhannuksen aikaa molemmilla ja joskus silloi pidetään sukulaissynttäritkin sitten. Ei kuitenkaan juhannuksena, jos joku sitä pelkää. :D Mutta oisko helpompi/mukavampi pitää kaverisynttärit joskus toukokuun lopulla tai kesäkuun alussa niin ei ainakaan kukaan ole missään...
  16. K

    Alko naurattaa nää mun synttärisuunnitelmat

    Olen jo monta viikkoa mielessäi hiukan pyöritellyt erilaisia vaihtoehtoja kuopuksen synttäreiden suhteen (täyttää 2v) ja eilen sitten suunnittelin kakkua ja pöytäkoristeita ja kutsuja ja kaikkea sellaista hiukan enemmän pitkin päivää. Illalla puhuin siskoni kanssa puhelimessa ja hänelle...
  17. K

    Laitoin äsken silmälasit päähäni ja

    ihmettelin, että miksi ne tuntuu niin oudoilta. Aikani siinä katseltua totesin, että kuopus on ne tainnut väännellä viturallee. :/ Onneksi sain ne oikastua ja nyt tuntuu taas normaalimmalta. Hetke jo pelkäsin, että mahtaako mennä uusiks prillit. Ei ois nyt kiva saada semmosta ylimäärästä...
  18. K

    Kakkuja tehneet sanokaa

    Eli sulatetusta suklaasta teen tälläisen kuopuksen kakun päälle: http://www.rivercitypethospital.com/littlest-petshop-pony-coloring-page.gif Millä teen nuo silmät mustiksi? Onnistuuko niitä kick-karkkeja sulattaa ja täyttää sitten nuo silmät sillä? Vai muita ideoita ettei tarttis alkaa...
  19. K

    Tälläsen kuva ajattelin kakkuun, sanokaas

    että oisko se kiva ihan suklaasta pursoteltuna ja sitten nostaa kakun päälle? Marsipaanista en sitä ala tekemään enkä ajatellut ostaa värejä mitään maalaamistakaan varten. Sulatetulla suklaalla ton sais helposti tehtyä.
  20. K

    Järkkäänkö synttärit samalle päivälle?

    Kuopuksen 2v synttäreitä tässä pohdin. Vieraita olis tulossa 21 (yksi niistä pia 2v lapsi, muut aikuisia ja teinejä). Lisäksi oma porukka 2+3. Kaikki ei toki välttämättä pääse enkä uskokaan, että ihan kaikki tulee. Kesällä on eri, kun pääsee uloskin kahvia juomaan, mutta nyt pitää pärjätä...

Yhteistyössä