Äitini taas lohkaisi eilen

Puhuttiin puhelimessa ja mainitsin vain olleeni viime viikolla hierojalla ja äitini alkoi ihmetellä, että miksi kummassa. Nuori ihminen ja urheileekin niin paljon. Mihin ihmeeseen minä muka tarvitsen hierojaa, kun hänkään ei ole koskaan tarvinnut eikä ole ikinä ollut mikään paikka jumissa. Äidilläni on jostain syystä sellainen käsitys, että jos menee hierojalle niin on jotain oikein tosi pahasti pielessä.

Tästä on joskus ennenkin äitini kanssa puhuttu, mutta en sitten jaksanut alkaa taas vääntää. Mihinköhän hän muuten luulee, että tarvitaan urheiluhierojia... :whistle:
 
o_O
Mulla myös vähän vanhanaikainen äiti, jonkamielestä hierojalla käynti tai mitkään kauneudenhoitopalvelut (lukuunottamatta kampaajaa) on turhuutta/luksusta ja rahan tuhlausta. Välillä tuntuu, ettei hän lähde edes lääkäriin ennen kuin on suurinpiirtein pää kainalossa, mitäpä niitä "lääkäriherroja" pienillä asioilla vaivaamaan ja kun menee se terveyskeskusmaksukin...
 
Mulla myös vähän vanhanaikainen äiti, jonkamielestä hierojalla käynti tai mitkään kauneudenhoitopalvelut (lukuunottamatta kampaajaa) on turhuutta/luksusta ja rahan tuhlausta. Välillä tuntuu, ettei hän lähde edes lääkäriin ennen kuin on suurinpiirtein pää kainalossa, mitäpä niitä "lääkäriherroja" pienillä asioilla vaivaamaan ja kun menee se terveyskeskusmaksukin...
Minun äitini on vasta reilu 50v eli mielestäni pitäisi olla hieman paremmin kartalla. Ja itsekin terveydenhoitoalalla eli luulis olevan jotain tietoa asiasta, mutta...
 

Yhteistyössä