Hakutulokset

  1. P

    raskauden varmistaminen väestöliitossa hoidon jälkeen

    Kiitos vastauksista. Soitin väestöliittoon ja siellä sanottiin, että mielellään raskausviikkojen ollessa 6 ja risat katsotaan ultralla, mikä tilanne on. Tuolloin pitäisi myös jo nähdä, mikäli kohtuasukilla sydän sykkii. Menemme käymään ultrassa jo ensi viikolla, jolloin toivottavasti...
  2. P

    raskauden varmistaminen väestöliitossa hoidon jälkeen

    Kiitos Angela77 vastauksestasi. Taidan ottaa yhteyttä ensin väestöliittoon ja kysyä, miten toimivat. Ja vasta sitten miettiä äitiysneuvolaa. Ensin haluaisi vain jotenkin varmistaa, että raskaus on ihan oikeasti totta, ennen kuin lähtee äitiysneuvolaan aikoja varaamaan. Yhteydenottokynnys...
  3. P

    raskauden varmistaminen väestöliitossa hoidon jälkeen

    Hei! Olisin kysynyt, onko kenelläkään kokemusta raskauden varmistamisesta tai toteamisesta väestöliitossa (tai muualla) clomihoidon tai muun lapsettomuushoitojen jälkeen, kun raskaustesti näyttääkin plussaa? Meillä kolmas clomikuuri näyttäisi nyt tuoneen plussan ja mietin että jos raskaus nyt...
  4. P

    CLOMHEXALin käyttäjiä. Löytyykö? Kokemuksia kaivataan ja suomenkielistä käyttöohjetta

    hei! Olen lueskellut tätä pinoa, sillä meilläkin hoitona clomhexal. Ajattelin nyt rohkaisuksi kirjoittaa, että meillä hoito tuottanut nyt ensimmäistä kertaa tulosta. Sain tänä aamuna plussan raskaustestiin ja vaikka tiedän kaikki riskit ja sen että pettyäkin vielä voimme, niin tänään olen...
  5. P

    Huomenna eka aika klinikalle... muita ensikertalaisia?

    Hei ja huomenta kaikille! Lueskelin tätä ketjua jo aikaisempinakin päivinä ja nyt ajattelin, josko rohkenisin liittyä mukaan. En ole aikaisemmin kirjoitellut millekkään keskustelupalstalle, mutta toivottavasti saan tämän toimimaan =) Veena:Olen myös koukussa rimakauhuun ja rakkauteen =)...
  6. P

    Ovistestien suosittelut

    ;) Ajattelin kirjoittaa omia kokemuksia ovulaatiotesteistä, kun itse aikoinani etsin niistä ahkerasti kommentteja ja kokemuksia netistä ja niiden perusteella tein ostoksia. olemme yrittäneet miehen kanssa 1. lasta puolisen vuotta ja nyt kolmatta kuukautta tikuttelen ovistesteillä. Ostin heti...

Yhteistyössä