Hakutulokset

  1. H

    Se oli ensimmäinen ja viimenen jänes jonka mun mies ampui

    Eilen tuli käymään vanha lapsuuden kaveri joka on hurahtanut metsällä kulkemiseen. Sai houkuteltua miehenkin mukaan kun kävivät meidän metsiä katsastamassa, ottivat haulikon mukaan. Mies sai jäniksen sihtiinsä ja otti ja ampui. Jänes alkoi huutamaan kuin pieni lapsi!:O Mies oli tosi harmissaan...
  2. H

    Kumman kaa panisit, Timo Soinin vai Silvio Berluscoonin kanssa?

    Jos on pakko valita jompi kumpi.
  3. H

    Munamies vai Harjakainen?

    Teitin mielipiteenne tahtoisiinninunna kuullannunna
  4. H

    Mua niin ÄLLÖTTÄÄ!

    Miehen liikemiestuttava on iskenyt silmänsä minuun, ymmärsin sen kyllä hänen kehonkielestäänkin, mutta nyt olen kautta rantain jo muiltakin tullut kyselyjä onko meidän välillä jotakin. Siis voi :x Mieskin tietää jo tästä ja hän on ihan:O Kyseessä kumminkin merkittävä liikekumppani, niin ihan...
  5. H

    Paljonko korvaisit auton alle jääneen koiran?

    Vein poikaa neuvolaan perjantai-aamuna ja naapurin setä oli koiransa kanssa kävelyllä. summa summarum se koira jäi mun auton alle (EI OLLUT MUN SYY) shitzu merkkinen ja vanha, ainakin kymmenen vuotta. Nyt mietin paljonko korvaisin tästä koirasta, syy ei tosiaankaan ollut minun, mutta koitralla...
  6. H

    Sydän läpättää taas ihan väärään suuntaan

    Miehen isä teki minulle ruokaa, oikein hienon annoksen ja nyt mä en voi olla ajattelematta seksiä hänen kanssaan:ashamed::p Anoppi kerran tokaisikin että kaikki naiset rakastuvat hänen (meidän) suvun miehiin:heart:
  7. H

    Moderaattorit eivät tahdo että vaihdan nikkiä :D

    Olen sitä yrittänyt tehdä ja kysynyt myös viestillä miten saan vaihdettua, ei onnistu.:xmas:
  8. H

    Löisitkö lasta nyrkkiraudalla kasvoihin jos se poistaisi sodat ja nälänhädät?

    Tällattis galluppia tänään :)
  9. H

    Kummalla soisit palkankorotuksen mieluummin; opettajille vai poliiseille?

    Tällattis galluppia pukkais nyt :)
  10. H

    _Voi_ _Jestas!_

    Kyllä on niin pikkusieluista porukkaa täällä että ei uskoisi aikuisten ihmisten keskustelupalstaksi! Yhden kimppuun joukolla hyökätään, tunnetaan ylemmyyttä jos saatte muutkin räksyttämään mukana. Kaikki ei ole niin mustavalkoista että kun tekee näin ja näin niin sitten asiat menee niin ja...
  11. H

    Oletteko nähneet uutta Satuhäät mainosta TV 2:lla?

    Minusta näyttää että paljon hauskempi kausi on tulossa kuin aiemmin:D
  12. H

    Hitsi kun tekisi nieli pakljastaas mun pojan nimi kun keksittiin niin hyvä

    mutta mies on kieltänyt mua edes palstailemasta|O
  13. H

    Onkohan 3,5 kk liian myöhäistä aloittaa pottaharjoittelu, miksi sitä sanottiinkaan tunnepottailu?

    se mitä tää yks palstahöperö ajoi takaa, se suomenruotsalainen. Vai pitäisikö aloittaa heti synnytyksen jälkeen?
  14. H

    Iik käytännön pila meni vähän pieleen :/

    Olin kaverini luona ja ajattelin tehdä hänen miehelleen käytännön pilan. Minulla on pre-paid liittymä joten ajattelin että laitan miehelle tuhman viestin puhelimeensa ja hän voi sitten itseksensä ihmetellä että kukahan sen lähetti. Oltiin sitten kahvipöydässä ja salaa laitoin viestin. Oli tosi...
  15. H

    Mä taidan olla aika marginaalia kun olen ylpeä siitä että sain lapseni sectiolla?

    Olen aika pienikokoinen ja timmit paikat (välillä enemmän välillä vähemmän) Nopeista luomusynnyttäjistä tulee mieleen että taitaa olla aika tilavat paikat :whistle:
  16. H

    En ole KOSKAAN hävennyt niin kuin eilen :(

    Tuli vieraita vauvaa katsomaan ja yhtäkkiä isoveli tulee aikuisten lelun kanssa hyökkimään vieraiden päälle ja örisee "mulla on ravun käsi, murr" En tiedä tunnistiko vieraat sitä hieromasauvaksi, mutta silti tuntui kuin veri olisi seisahtunut :ashamed: Pitää näköjään hankkia munalukko siihen...
  17. H

    Miten saan vaihdettua nimimerkin?

    Mies ei tykkää että palstailen täällä kun joku oli sillekin jo kuitailut joi minusta:xmas:
  18. H

    Mistä tuo vauvojen ihana tuoksu tulee?

    Tässä sitä taas ollaan pienen nyytin kanssa, on tää vaan niin ihanaa kun ne vaan vielä pyssyis tuollasina
  19. H

    Tähän pinoon kaikki jotka..

    inhoavat mustalaisia. Ennen olen antanut heillekin mahdollisuuden, mutta tähän ikään mennessä en ole tavannut YHTÄÄN asiallista romania joten Porvoon tapaus oli se viimenen pisara. PRKL!

Yhteistyössä