En ole KOSKAAN hävennyt niin kuin eilen :(

Tuli vieraita vauvaa katsomaan ja yhtäkkiä isoveli tulee aikuisten lelun kanssa hyökkimään vieraiden päälle ja örisee "mulla on ravun käsi, murr" En tiedä tunnistiko vieraat sitä hieromasauvaksi, mutta silti tuntui kuin veri olisi seisahtunut :ashamed:
Pitää näköjään hankkia munalukko siihen laatikkoon.
 
Enkäpä vieraana tuossa tilanteessa en olisi myöskään sanonut yhtään mitään, mutta kyllähän ne lelut tunnistaa "jo kaukaa".

Ja muille ihmettelijöille, ei ne aikuisten lelut tosiaan ole vain sinkuille. Piristää parisuhteenkin seksiä.
 
Kyllähän ne taisivat sen tunnistaa, mutta harva ihminen tuossa tilanteessa alkaa hihkumaan "kattokaa se leikkii dildolla!"

Mun mielestäni noi aikuisten jutut ovat todellakin niitä aikuisten juttuja ja ne kuuluisi pitää sellaisessa paikassa mihin lapsilla ei ole pääsyä/asiaa.
 
"akka"
Olis kyl punastuttanu muakin..... Menee vähän vierestä, mut mulla on aika outoja "pelkoja" välillä, oon joskus ajatellu että pitäskö oma aikuisten lelu hävittää kokonaan, kun jos me vaikka kuollaan, ja joku sukuklainen tyhjentää meidän asuntoa, niin onpa ällöä löytää tollasia....

Tiedän, on niitä pahempiakin asioita, tää nyt vaan joskus tulee mieleen, että millasen kuvan meistäkin sais meidän tavaroiden perusteella....
 
[QUOTE="akka";22076246]Olis kyl punastuttanu muakin..... Menee vähän vierestä, mut mulla on aika outoja "pelkoja" välillä, oon joskus ajatellu että pitäskö oma aikuisten lelu hävittää kokonaan, kun jos me vaikka kuollaan, ja joku sukuklainen tyhjentää meidän asuntoa, niin onpa ällöä löytää tollasia....

Tiedän, on niitä pahempiakin asioita, tää nyt vaan joskus tulee mieleen, että millasen kuvan meistäkin sais meidän tavaroiden perusteella....[/QUOTE]

Eipä sillä siinä vaiheessa ole enää mitään merkitystä :)
Ehkäpä siitä saa kuvan että on ollut rikas seksielämä.
 
Se oli sininen ja näytti oikeasti vähän ravun saksilta joten sillä ajattelin että ehkä ei tunnistanukaan. Akka: mäkin ajattelen joskus näin mutta toisaalta kaikki toetää että värikästä meidän elämä on muutenkin ja ennenkin olen mokaillut joten ihan sama. Sitä olen kanssa miettinyt joskus kun viewtän omaa yksityistä aikaa että mitä jos joku kuollut sukulainen päättää juuri silloin tulla katsoman että miyten menee :D
 
"jjjj"
Se oli sininen ja näytti oikeasti vähän ravun saksilta joten sillä ajattelin että ehkä ei tunnistanukaan. Akka: mäkin ajattelen joskus näin mutta toisaalta kaikki toetää että värikästä meidän elämä on muutenkin ja ennenkin olen mokaillut joten ihan sama. Sitä olen kanssa miettinyt joskus kun viewtän omaa yksityistä aikaa että mitä jos joku kuollut sukulainen päättää juuri silloin tulla katsoman että miyten menee :D
Vai että anaaliin oma lisäke ;)
 
"ihmettelijä"
mitä hemmettiä?
kenen se vauva nyt sitten on?
miehesi,joka kuoli tammikuussa? otitko siis heti kuoleman jälkeen uuden nylkyttäjän? onko lapsi sen? ja KYLLÄ,kyllä ne vieraat tajusi,että lapsellasi on tekomuna kädessä. AIVAN VARMASTI. Turha luulla että ei.


mutta tuo omituinen perhekuvio ja vauva kiinnostaa?
 
"vieras"
Se oli sininen ja näytti oikeasti vähän ravun saksilta joten sillä ajattelin että ehkä ei tunnistanukaan. Akka: mäkin ajattelen joskus näin mutta toisaalta kaikki toetää että värikästä meidän elämä on muutenkin ja ennenkin olen mokaillut joten ihan sama. Sitä olen kanssa miettinyt joskus kun viewtän omaa yksityistä aikaa että mitä jos joku kuollut sukulainen päättää juuri silloin tulla katsoman että miyten menee :D
Onko siinä klitoriksen kiihdytin samassa?
 

Yhteistyössä