Löisitkö lasta nyrkkiraudalla kasvoihin jos se poistaisi sodat ja nälänhädät?

"hmmmmm"
[QUOTE="vieras";23013029]Typerä kysymys, en tietenkään
Jos jollakin on nälkä niin se on ihan itse aiheutettua, ei mulla ole valtuuksia sellaiseen puuttua ja sekaantua. Niin makaa kuin petaa[/QUOTE]

Miust tää perustelu oli kyl mont kertaa typerämpi ko kalluppi
 
"vieras"
[QUOTE="hmmmmm";23013060]Miust tää perustelu oli kyl mont kertaa typerämpi ko kalluppi[/QUOTE]

Kuinniin, en minä ainakaan tiedä toisten henkilöiden taustoja ja sitä mitä he ovat tehneet pahaa joutuessaan kärsimään nälästä ja sodasta? Sinäkö tiedät?
 
"huh"
[QUOTE="Rötväles";23013075]Todellakin löisin yhtä tai vaikka kahtakin lasta nyrkkiraudalla kasvoihin jos se poistaisi koko maailmasta sodat ja miljoonilta lapsilta nälänhädän![/QUOTE]

Kamalaa ja sairasta.
 
veras
Kyse on varmaan omasta lapsesta? Jos hän olisi riittävän vanha ymmärtääkseen sen mitä sillä yhdellä teolla saavutetaan, saattaisin lyödäkin. Tietyssä iässä lapsi varmaan itse vaatisi tulla lyödyksi noinkin hyvän asian vuoksi. Tuo nyrkkirauta vaan kovasti arveluttaa, sehän on ihan hirveä vehje ja sillä voi helposti murtaa kasvoista luita. Paha kysymys, todella paha. Voi olla ettei itsestäni löydy sellaista kylmyyttä mitä tuohon tekoon vaadittaisiin.
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="Rötväles";23013075]Todellakin löisin yhtä tai vaikka kahtakin lasta nyrkkiraudalla kasvoihin jos se poistaisi koko maailmasta sodat ja miljoonilta lapsilta nälänhädän![/QUOTE]

Oikeastiko? Löisitkö, jos ne olisi sinun omat lapset? Pää paskana lopun ikää, mutta ei haittaa, sillä minun lapsillani olisi ainakin ruokaa. Kiitos sulle.:heart:
 
hmmmmmmm
[QUOTE="vieras";23013081]Kuinniin, en minä ainakaan tiedä toisten henkilöiden taustoja ja sitä mitä he ovat tehneet pahaa joutuessaan kärsimään nälästä ja sodasta? Sinäkö tiedät?[/QUOTE]

Kyllä mä ainakin sen tiedän että maailmassa on miljoonia lapsia ja muitakin viattomia jotka kärsii nälästä ja/tai sodista
 
"vieras"
Sodat ja nälänhätä loppuu kun ahneus ja itsekkyys loppuvat ja sen myötä kapitalismi ja pankkien ylivalta ihmisestä. Ei siihen nyrkkirautaa tarvita vaan ihmisyyttä <3
 
..
En mä varmaan kyllä pystyis. En mitenkään ainakaan omaa lastani. Ehkä jos ois varma et ei jää pysyviä vammoja ja lapsi ymmärtäis miksi nii tehdään.. Mut en mä tiiä, tuskin siltikään..
 

Yhteistyössä