Hakutulokset

  1. A

    <3<3<3<3<3 JÄNSKÄILIJÄT VKOLLE 4 <3<3<3<3<3 PLUSSIA ROPISEE ;)

    Tipuin kyydistä, eilen alkoi vuoto vaikka ma vasta odottelin. Onneksi oli muuten kiva päivä ja paljon tekemistä niin ei ehtinyt harmitella, ja muutenkin ei oo kova kriisi, nyt yks työhomma tässä selvitellään ja pidetään vähän taukoa. Plussaonnea kovasti muille!
  2. A

    <3<3<3<3<3 JÄNSKÄILIJÄT VKOLLE 4 <3<3<3<3<3 PLUSSIA ROPISEE ;)

    Niin ehtii :) Oikeesti, ei mitään paniikkia tässä ole, naurattaa lähinnä oma hössötys :D
  3. A

    <3<3<3<3<3 JÄNSKÄILIJÄT VKOLLE 4 <3<3<3<3<3 PLUSSIA ROPISEE ;)

    :headwall: :headwall: :headwall: Negahan sieltä pätkähti. Toisen testin tuhlaan su-aamuna, ja jos ei vieläkään näy mitään niin sitten odottelen tätiä vierailulle. Eikä sekään ole kamalaa, ärsyttävää on tämä epätietoisuuden vaihe =)
  4. A

    <3<3<3<3<3 JÄNSKÄILIJÄT VKOLLE 4 <3<3<3<3<3 PLUSSIA ROPISEE ;)

    jo? Rintoja kivistää ja nukuin päiväunetkin, mikä oli edellisen raskauden takuumerkki, äärimmäisen harvon normaalisti saan päiväaikaan unesta kiinni. Minulla on tuollaisia one step-puikkotestejä, näyttäisi olevan 10mlU/ml, mutta niitä on vain kaksi kappaletta. Toisaalta olen järjettömän...
  5. A

    <3<3<3<3<3 JÄNSKÄILIJÄT VKOLLE 4 <3<3<3<3<3 PLUSSIA ROPISEE ;)

    Outoja tuntemuksia tänään tosi alavatsalla, ei ainakaan mitään suolistojuttuja ;). Voisikohan olla jotain kiinnittymistä, oviksesta reilu viikko luultavasti ja tädin pitäisi rantautua kylään ensi maanantaina jos on tullakseen? Olen aloittelija tässä kuumeilupuolessa kun aiemmilla kerroilla olen...
  6. A

    <3<3<3<3<3 JÄNSKÄILIJÄT VKOLLE 4 <3<3<3<3<3 PLUSSIA ROPISEE ;)

    Kiva nähdä itsensä listalla :) Mulla on varmaan vasta oviskipuja mutta mä kuvittelen jo vaikka mitä. Kuume on ihan valtava, ja olo äärettömän onnellinen jo siitä että päätettiin antaa vauvan tulla. Mä en varmaan pysy nahoissani sitten joskus jos ja kun plussaan. Kuinka paljon te muut...
  7. A

    <3<3<3<3<3 JÄNSKÄILIJÄT VKOLLE 4 <3<3<3<3<3 PLUSSIA ROPISEE ;)

    Aloittelijana täällä pyörin, luulisin kuuluvani tähän pinoon :) Kp on 12/28, kolmatta yritetään ja eka yrityskierto menossa. Aiemmat on tärpänneet ekasta ja tokasta, joten toiveet on turhankin korkealla. Testihetki osuu viikolle neljä, tosin viimeistään jo 3.viikon viikonloppuna luulen...

Yhteistyössä