Hakutulokset

  1. C

    ** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

    voi ei,voimia sinne.Käy ny kuitenkin ihan terkkaris otattamassa ni saat varman varmuuden :hug:
  2. C

    ** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

    haalea se oli,mutta kyl mä haluun sen selvän kunnon viivan ennen kun asiasta juhlitaan =) mitenkäs sielä?
  3. C

    ** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

    huomenta kaikille :heart: olis nukuttanu sitten niin hirveästi,mut ei auttanu ku nousta:) mä huomen aamuna varmaan sit testailen taas,jos vaan kerkiää,kun noi alennusmyynnit houkuttaa :whistle: jakka pojan saa päiväkotiin niin sitten oliskin luppoaikaa kuus tuntia ennen kun tarvii mennä...
  4. C

    ** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

    pessimisti ei pety :saint: :D no mut ukolle en vielä kertonnu,enkä kerro kun vast selväst plussast,ni ei jää sitä sit kaivertaan :whistle: mut nyt täytyy lähtee perheelle pisteleen pöperöitä pöytään. Tulee vieraitakin kohta ni ei vittis olla nenä konees kiinni :D mut mä palailen taasen...
  5. C

    ** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

    Ei uskalla juhlia ennen kun saa sen selvän plussan :D ei vaan siis lääkekuurissa ainesosaa joka estää raskauden näyttämisen :whistle: :D olishan se hassua jos olis joku mikä auttas näyttään plussaa :laugh:
  6. C

    ** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

    heissan vaan kaikille. eli kakkosta olis tarkotus tehdä:) ja tosiaan hirveen häsellyksen jälkeen sain testin apoteekista ja sain semmosen epämääräsen plussan,täytyy parin päivän pääst tehä uus koska hokasin et mullahan loppu eilen lääkekuuri.sillä vaikutusta asiaan...mutta nähtäväksi jää mitä...
  7. C

    ** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

    juu ilmotellaan :) mä lähen nyt täst koneelt,ni pääsee eteneen :hug: plussatuulia :hug: :heart: :flower:
  8. C

    ** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

    no mun päätä ei käännä enään mikään,mä lähen ihan aikusten oikeesti hakemaan sitä:) ostan muutaman heti kerrast:D toivotaan ettei koko palkkaa tartte raskaustesteihin pistää :laugh:
  9. C

    ** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

    ei sen tartte olla aamuvirtsast,ei ainakaan kaikis testeis :)
  10. C

    ** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

    ehdottomasti:D mut mä nyt kuitenkin otan itteeni niskast kii ja teiän kannustuksella testaan,ni eipähän sit tarvitte murehtia :D meen nyt valmistautuun lähtöön ja tuun sit takas ku asia on hoidossa :whistle: :laugh:
  11. C

    ** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

    hauskalta se kuulostaa :D:D:D no mä taidankin sit alkaa tekeen lähtöä,ollaan maalla joulua viettämässä niin on sinne apteekkiin matkaakin se 15km:) mutta mäpä palailen sit ku oon sielä käyny :whistle:
  12. C

    ** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

    mä kyl ihan aikusten oikeesti voisin käyä ihan jo kannustuksen takia hakemas :heart:
  13. C

    ** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

    jj-t:kin kannustaa :flower:
  14. C

    ** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

    käyään hakemas ja kun päästään palstalle takas ni tehään testit sit samanaikasesti,se olis ainakin vaihtelua :D
  15. C

    ** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

    mut kato jos tehtäs testitreffit :laugh:
  16. C

    ** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

    just täst koneelt katoin et tääl olis 11-16 tänään:D tosin ihan varmasti ku testaan niin näyttää negaa ja sit alkaa perään menkat |O
  17. C

    ** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

    ite mietin tossa ihan samaa et pitäskö ottaa itteesä niskast kii ja käyä sielä :x :whistle: :laugh:
  18. C

    ~~JOULUISET PIINAILIJAT VKOLLE 52~~VUODEN VIIMEISET PLUSSAT ;)

    meillä kans leikitään:) ja prätkähiiri pyörii taustalla :D
  19. C

    ** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

    aivan :D ei nyt malttais millään tehä muuta kun istua täs koneel...:D mietin tuossa muuten juuri et onkos apoteekit tänään auki? :whistle:
  20. C

    ~~JOULUISET PIINAILIJAT VKOLLE 52~~VUODEN VIIMEISET PLUSSAT ;)

    luru se testi vois tänään kuitenkin olla jo plussaa:D koskaan ei voi tietää :hug:

Yhteistyössä