Hakutulokset

  1. C

    ** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

    joo ilmotellaan tietty,tosin se voipi olla että mä ilmottelen vaan et tuleeko se täti vai ei ja katotaan sit millon testaillaan sen enempi:)
  2. C

    ** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

    meillä oli ehkäisykapselit:) harmillista,toivottavasti onnaa pian:) kyl meille saa nyt tulla viellä yks lapsi,mut sit ei enään(miehellä edellisestä myös 2 lasta).saa jatkaa duunejakin sit rauhassa,ilman et täytyy jäädä enään äitiyslomille sen enempää:D esikon kanssa olin kotona...
  3. C

    ** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

    No luru se voi äkkiä muuttua plussaks siitä :D ei voi tietää,siks mä en testaa vielä kun en halua sitä negaa ruutuun :) :whistle: jj-t kierukka poistettiin jo viime keväänä ja sen jälkeen ollaan oltu kortsujen suurkuluttajia :D eli ihan tollast säännöllistä 36-38 on ollu... edellinen...
  4. C

    ** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

    Nyt 39/36-38 :)
  5. C

    ** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

    tosiaan toivon että niin saan tehdä :) mut katotaan nyt torstaina jos ennen duuniin menoa kävis apteekissa,siis jos täti ei ole silloin vielä tullut...alan vaan hannaan helposti ja saatan ajaa apteekin ohi vaikka sinne olisin menossa :D kun tosiaan pelkään etten olisi raskaana,joten siksi kai...
  6. C

    ~~JOULUISET PIINAILIJAT VKOLLE 52~~VUODEN VIIMEISET PLUSSAT ;)

    en tosiaan takaa että jaksan odottaa :D
  7. C

    ** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

    tuntemuksia kyllä on,lämmöt on koholla ja jo reilun viikon oon ollu välil horkassa parin peitonalla sohvalla.välillä ollu huono olo,mut se on varmaan mielikuvituksen tuotetta.tosin nyt vasta tajusin noita oireita jälkikäteen :D mahassa nippailee mukavasti.ukko toisn jo 2viikkoo sit ilmotti et...
  8. C

    ** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

    täällä yritystä myös:D nyt kp 39/36-38 yk1. Jos nyt natsais ni la olis n.31.8 :) nii ja toisesta haaveillaan :)
  9. C

    ~~JOULUISET PIINAILIJAT VKOLLE 52~~VUODEN VIIMEISET PLUSSAT ;)

    Minäkin uskallan liittyä nyt tänne. olisi menossa kp39/36-38 yk1 :) mutta testata meinasin vasta uutena vuotena,jos ei täti siihen mennessä näy :whistle: ja toisesta tässä haaveillaan.

Yhteistyössä