Hakutulokset

  1. O

    Pienokaisen putoaminen

    Hei Onko kenelläkään kokemuksia pienokaisen putoamisesta lattialle? Vaatiiko lääkärikäyntiä? Aiheuttaako vammoja? Tilanteen jälkeen on vauva syönyt, itkenyt, alkanut nukkumaan... Oma nyyttini on 2 vk ikäinen ja putosi sohvalta (välimatka 40-50cm) matolle lattialle...käänsin hetkeksi selkäni...
  2. O

    Turvakaukalo-käytännön kokemuksia?

    Hei Turvakaukalon hankinta on ajankohtainen. Kaipaisin neuvoja ja vinkkejä teiltä joilla jo kokemusta on. Mielellään hankkisimme jalustallisen, olisi helpompi ja turvallisempi vaihtoehto. Isofix-kiinnikkeitä ei valitettavasti autossa ole jossa eniten kaukaloa tullaan käyttämään...
  3. O

    Helsingissä kivoja vauvakauppoja?

    Hei ajattelin ensi viikolla piipahtaa helsingissä, lomamatkalla. Olisiko kenelläkään antaa vinkkiä missä liikkeissä kannattaisi piipahtaa...esim ajatellen kivoja kesäisiä odotusajan vaatteita? Tai muita "vauvakauppoja"?
  4. O

    Kumartelu ja kyykkiminen

    Ajattelin kysyä teiltä, miten on...nyt kun on puutarha ym pihatöiden aika niin kuinka "terveellistä" on kyykkiminen ja kumartelu? Vai voiko sitä harrastaa siinä määrin kun ei tunnu pahalta? Ajattelin kysyä seuraavan kerran neuvolassa...mut ehkä joku osaa antaa vinkkiä jo etukäteen...
  5. O

    Brion yhdistelmävaunut-kokemuksia?

    Hei kiertelin eilen alustavasti katselemassa yhdistelmävaunuja ja yhdessä liikkeessä oli Brion v.2007 mallien poistomyynti. Onko kellään kokemuksia ko. vaunuista? kaikki kokemukset ja vinkit otetaan ilolla vastaan... Kiitos jo etukäteen!!
  6. O

    Ylävatsa

    Hei vaan kaikille... nyt on tosiaan meneillään rv18 ja pian alkaa rv19. Masu alkaa jo vähän näkyä, mutta asia johon olen kiinnittänyt huomiota on ylävatsa..siinä on nykyisin iso makkara... olin ennen odotusaikaa pyöreähkö, en mikään lihava.tuo "ylävatsamakkara" on ärsyttävän näköinen ja...
  7. O

    Närästys

    Unohdin kysyä neuvolassa, että voiko raskauden aikana käyttää mitään närästyslääkettä tyyliin Rennie tms? Niissä paketeissahan taitaa lukea, että keskustele lääkärin kanssa jos olet raskaana? Harvoin närästää, mutta joskus sitten oikein kunnolla ja "kivuliaasti". On sitä oppinut välttämään...
  8. O

    Paras joululahja

    Hei vaan kaikille... Sain tällä viikolla tietää että olen raskaana. Pitkän yrityttämisen tulos :) Olen 34 vuotias, ensiodottaja siis. olen onnellinen, hämmentynyt...tunneskaala on tällä hetkellä aika laaja. Mutta ehdottomasti tämä uutinen oli paras joululahja ikinä. Toivotaan vaan että...

Yhteistyössä