Hakutulokset

1. L

N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Hellou pitkästä aikaa! On ollut aika pitkä tauko tänne kirjottelussa.... :ashamed: Kävin tuossa 8.5 lääkärissä ku menkat niin epäsäännölliset ja negaa vaan tulee testeissä.Määräsi 3 kuukauden terolut kuurin.Toivotaan vaan että niistä on apua! Miulla nyt menossa kp 20 Masentaa tää läpin...
  2. L

täällä ollaan! :wave: olen käynyt kyllä lukemassa täällä juttuja mutta en "muka" ole itse kerinnyt kirjotteleen.ainainen kiire,heh. nyt kp 12 /28-31.tässä kierrossa on tullut hommailtua oikein urakalla :laugh: ovis tais olla tuossa kp10...ainakin limoista päätellen ;) kaverini plussas...
  3. L

joo tässä tullu taustailtua muutama päivä.tein sunnuntaina testin ja se tietenki näytti negaa :( ja sit tänä aamuna nukuin pommiin ja myöhästyin töistä ja sain huomata että täti oli tullut kylään!!! :kieh: :'( olihan se reilun 2 viikkoa myöhässä.että huonosti alkoi tämäkin päivä! no ei...
  4. L

Pohojola juu viikonlopun aikana tarkoitus tehdä testi.jännittää jo nyt.toivottavsti se vihdoin näyttäis plussaa!!! heiDu pikaista paranemista sinulle! =)
  5. L

mut toivotaan yhdessä parasta!!!! :D
  6. L

ite ajattelin kans ostaa sen apteekin oman.ei mulla ole oikeastaan ollu mitää selviä oireita.alaselkä kyllä ollut kipeä jo parisen viikkoa ja pari viikkoa sitten oli myös pahaa oloa mutta ei oo ollu sen jälkeen oksettanut.ja välillä nippaillu mahasta.ei muuta (ainakaan nyt tuu mieleen =) ) ja...
  7. L

ite olen tehny myös 2 testiä jotka näytti negaa.mut en luovu toivosta vielä ;) millä testeillä olet kokeillu?ite tilasin kotitesti. fi.eka oli kasetti testi ja toinen liuskamallia.apteekistahan saa luotettavia testejä.terveyskeskuksessa sanottiin että he käyttävät siellä samaa testiä...
  8. L

Heidsu tiedän tunteen...ei täälläkään tätiä näy.en tiedä teenkö uuden testin vielä huomenna...pelottaa vaan et se näyttää edelleen negatiivista :'(
  9. L

minttulii86 paljon voimia vaan sulle!!!tää elämä ei ole aina oikein reilua... :( ja onneksi olkoon painonpudotuksen johdosta!itellekkään "pienehkö" painonpudotus ei tekis pahaa :D kp42 eikä tätiä vieläkään näy.perjantaina teen uuden testin ja täytyy vaan kovasti toivoa että se näyttäis...
  10. L

elikkäs ekaa kertaa tällä palstalla kirjottelen... :D täällä kova kuume päällä...vaavia miehen kans yritetty n.4 kuukautta. kiertoni on normaalisti jotain 28-31 päivää ja nyt on kp 40 menossa eikä menkkoja kuulu :o tein testin kotitesti.fi liuskatestilla pari päivää sitten ja pelkkä...

Yhteistyössä