Hakutulokset

  1. Januliittus

    Tästä ne pottailut taas alkaa :D

    Poika on 3½kk.. Toissapäivänä teki ekan pissin pönttöön. Eilen tuli kahdet pissit pönttöön ja äsken se teki sinne kakan ja pissin :O En olis uskonu että kolmannenkin lapsen kanssa tämä alkaa näin hyvin =) *avaa sateenvarjon* Viimeks satoi aikalailla p****a niskaan :snotty:
  2. Januliittus

    Kohta joutuu varmaan taas lainaa rahaa äidiltä

    Ollaan miehen kanssa puoltoista viikkoa, vai kohta jo siis kaksi viikkoa odotettu että saataisin hänen palkka. Pomolleen on soittanut monta kertaa että missä se viipyy ja sen pomo on soittanu palkanlaskentaan että mikä mättää. Mut kuitenkaan ei olla saatu kuulla syytä. Tän kuun toisen palkan...
  3. Januliittus

    Tuli nordealta kirje

    Saamiemme tietojen mukaan yllämainitun korttinne tiedot ovat saattaneet joutua vääriin käsiin. olemme tilanneet teille uuden nykyistä vastaavan kortin uudella kortinnumerolla ja tunnusluvulla. Saatamme joutua rajoittamaan vanhan korttinne käyttöä turvallisuussyistä!! Kiva kiva!!
  4. Januliittus

    Tällaiset kengät ostin *kuva*

    Ja tällaiset tilasin :p Niitä odotellessa! HowCool.com > Leg Avenue Shoes LA426-SERGEANT 4.5" Canvas Knee High Boots Mulla on jo ihan liikaa tuollaisia ja sit aina päädyn laittaa ne yhdet ja samat ku ne on ihan lempparit :D Ehkä pitäis käyttää muitakin niin ei oo tullu turhaan ostettua :p
  5. Januliittus

    Finnkinon sivut yhtä hepreaa mulle nykyään

    Pitäiskö niistä osata varata jotain. Mä en ensinnäkään saa lauantain näytöksiä näkyviin että vois varata valmiiksi liput. Näyttää vain tän ja huomisen päivän ja sit pomppaakin seuraava aika 9.10 asti :O Ne entiset sivut oli paaaaljon paremmat ja mä haluun ne takas että osais jotain tehdäkin...
  6. Januliittus

    Mä tarviisin kyl sellaisen nanny 911 tänne :D .. Vai mikä lie :p

    Mä oon siis niin poikki tuon isomman tytön kanssa. Se ei usko mitään, ei sitten yhtään.. Sata kertaa saa sanoa yhdestä asiasta ja siltikään ei uskota. Sit sitä itketään ku äiti joutuu komentaa liikaa ja vasta sitten uskotaan, jos silloinkaan. Eilen jäi serkkupojan synttärit väliin ku tyttö oli...
  7. Januliittus

    Äitini teki ristiäisiin kauniin voileipäkakun *kuva*

    Ei tätä olisi hennonut syödä =)
  8. Januliittus

    okei, ylireagoin

    sen nimi hässäkän suhteen. Tajusin just että olen tässä pojan syntymän jälkeen ylireagoinu joka pikku asian suhteen ja mun tunteet on TOSI pinnassa.. Onkohan mun hormoonit vieläkin ihan sekaisin.. Ei auta ku myöntää että mä oon tosi tyhmä :headwall: ...Mut ei tänne kyl uskalla mitään kertoa...
  9. Januliittus

    Ottaa päähän

    Ja ennen kuin kukaan ehtii sanomaan että oma vika niin sanon sen itse, eli ihan mun oma vika :mad: Onneks mun ei tarvii enää koskaan kysellä nimivaihtoehtoja, koska ne aina "varastetaan". 3 vuotta sitten kerroin täällä että jos saan pojan niin siitä tulee Veeti Elias Antero.. Ei kauaa niin se...
  10. Januliittus

    Kaks vaihtoehtoa pojan nimeksi (vannoin etten enää kysele, mut toisin kävi)

    :ashamed: Molemmat ihania ja ei, en osaa päättää kumpi on parempi.. Onni Emil Antero ( kuvastaisi niin mun onnea ja rakkautta tuota poikaa kohtaa ) Vai Emil Onni Antero ( Antero nimi kulkee miehen suvussa ja Emil nimi myös miehen papan isän toisena nimenä ) Näistä pitäis nyt päättää...
  11. Januliittus

    Hyvää syntymäpäivää MINÄ

    :D 24v ja ei kyl yhtään tunnu siltä että olis taas vuoden vanhempi.. Kakun väsäsin itselleni, vaikka mä en ole 10 vuoteen kakkuja syöny :D
  12. Januliittus

    pikku-äiti <3

    Vauva itki eilen lattialla ja meidän keskimmäinen tyttö (2v2kk) meni pojan viereen, nosti paitaa ja meinasi että antaa vähän maitoa :D :heart: Itku sillä pääsi ku sanoin ettei hän voi imettää vauvaa :) Ja tänään sama homma toistui..
  13. Januliittus

    Tää on aika siistin näköistä ( myrsky )

    Tää on mun tuurilla kuitenkin ollu jo täällä vaikka yritin etsiä että onko ollu ja en löytäny :D http://www.hs.fi/videot/1135259206031?kategoria=Uutiset&sivu=1 Kiva myrsky :p Harmi ku asuu keski-suomessa :D
  14. Januliittus

    Jotenkin surullinen olo

    ... Viime sektion yhteydessä sain "tuomion" että enempää lapsia ei saa tehdä :( 3 lasta on ja se on hyvä luku, mutta silti harmittaa jos joskus tahtoisi vielä vaikka iltatähden. Tiedän että mulle iskee jossain vaiheessa kauhea vauvakuume ja asian eteen ei voi tehdä mitään.. Pakko vaan tyytyä...
  15. Januliittus

    Joku kusipää ollu taas liikenteessä

    prkl |O Eilen huomasin että joku "ihana" ihminen on sit avaimella tehny kivan ison viivan/jurmun ( mikä lie ) meidän auton peräkonttiin :kieh: Että osaa ihmiset sitten olla törkeitä :(
  16. Januliittus

    Mikä nimi sopisi tälle pojalle? *kuvia*

    Nimi meillä oli valmiina, mutta eipä poju näytä siltä yhtään :D Toinenkin nimi olisi miltä meidän mielestä vähän näyttää, mutta jotenkin se nimi ei vaan enää iske niin hyvin :( Onneksi poju on vasta 8 päivää vanha että tässä on aikaa miettiä, mutta silti alkaa paniikki iskeä ku mikään nimi ei...
  17. Januliittus

    Sattuuuuu, nännit hellänä.. Neuvoja otetaan vastaan

    Juu-u. Imettäminen saanu nännit aika helliksi ja itku meinaa päästä joka imetys kerralla. Bepanthenia olen laittanu, mutta eipä siitä ole paljoa hyötyä ollu.. Kertokaas nyt viisaat että mikä helpottaa vai helpottaako mikään?!? Vai meneekö ohi sitten ku on tarpeeksi kauan imettäny?
  18. Januliittus

    Tänä yönä ei sit varmaan nukuta :)

    Olis ehkä parempi jos sais nukutuksi, mutta olen ihan varma että siitä ei tuu yhtään mitään.. Klo 6:30 pitää olla sairaalassa ja alkavat valmistelemaan mua sektioon. Voiko tämä olla todellista että huomenna meidän kolmas vauva syntyy? :heart: Vastahan mä plussasin :D Viime yönä nukkunu 2h ku...
  19. Januliittus

    Näin eilen ihmisen jonka kanssa olen

    viimeksi jutellut ala-asteella ja nähnyt viimeksi 8 vuotta sitten ku ylä-asteelta lähdimme :) Facebookissa olemme olleet kavereina jo pitkään, mutta kun hän 3kk sitten sai esikoisensa niin aloimme vasta pikku hiljaa kommentoida juttujamme. Toissapäivänä hän sitten kysyi että voisimmeko nähdä...
  20. Januliittus

    Ei varmaan saa ottaa rauhoittavaa

    edellisenä iltana ku seuraavana päivänä on sektio? Eilen luin noita sektiopäivä lappuja iski taas ihan hirveä pelko sitä puudutuspiikkiä kohtaan ja maha meni ihan sekaisin :ashamed: Joo ei oo eka kerta ku sektioon meen, mutta nyt se pelottaa kaikkein eniten :( Eilen sitten mietinkin ku...

Yhteistyössä