Tuli nordealta kirje

Saamiemme tietojen mukaan yllämainitun korttinne tiedot ovat saattaneet joutua vääriin käsiin. olemme tilanneet teille uuden nykyistä vastaavan kortin uudella kortinnumerolla ja tunnusluvulla. Saatamme joutua rajoittamaan vanhan korttinne käyttöä turvallisuussyistä!!

Kiva kiva!!
 
Ja mä en yhtään tiedä miten ne on voinu joutua vääriin käsiin :( Ilmeisesti sitä on todella hyviä hakkereita jotka on saanu ongittua kortin tiedot... Ja miten mä en oo asiaa huomannu. Ja mies ihmetteli että miks ne lähetti kirjeen eikä esim. soittanu ja kertonu asiaa puhelimessa..
 
"vieras"
Ja mä en yhtään tiedä miten ne on voinu joutua vääriin käsiin :( Ilmeisesti sitä on todella hyviä hakkereita jotka on saanu ongittua kortin tiedot... Ja miten mä en oo asiaa huomannu. Ja mies ihmetteli että miks ne lähetti kirjeen eikä esim. soittanu ja kertonu asiaa puhelimessa..
Käy sääliksi niitä hakkereita, kun eihän köyhän ihmisen kortista juurikaan hyödy.
 
"liina"
Samanlainen lappu kolahti postiluukusta. Soitin pankkiin ja rauhoittelivat, muistaakseni sanoivat, että on jonkinlainen varatoimenpide automaattisen valvonnan perusteella? Korttia ei kuitenkaan oltu käytetty.
 

Yhteistyössä