Hakutulokset

  1. N

    Avon:in uusista sivuista kysymys

    millon se kuvasto päivittyy netissä ku eikös kampanja oo vaihtunu tänään? kampanja 16 13.11-03.12.08
  2. N

    Avon:in uusista sivuista kysymys

    eiku olihan siel...mä sekoilen ja taitaa olla silmät hukas
  3. N

    Avon:in uusista sivuista kysymys

    eikö tuolla netis oo enää sitä kuvastoa et pystys selaan?sellast mihin ei tarvii kirjautuu
  4. N

    Avon:in uusista sivuista kysymys

    eli mis siel on nykyään ne demo tuotteet, näytteet jne. ku en millään löydä?
  5. N

    Onko paketti huomenna noudettavissa lähetystunnuksella jos...

    toivottavasti ois jo huomen perillä. oottelen saunalahelta puhelinta ku tiputin puhelimen vessanpönttöön ni se ei toimi enää ja nyt huono vanha puhelin käytössä ni ois kiva jo saaha se uus känny :D
  6. N

    Onko paketti huomenna noudettavissa lähetystunnuksella jos...

    ku yleensähän se on seuraavana päivänä perillä. paketin lähetyspäivämäärä oli 13.11.2008 11:32, eli eikös sen sillon pitäs keretä huomisex?vai onko se paketti viä ouluski "yötä"?
  7. N

    Onko paketti huomenna noudettavissa lähetystunnuksella jos...

    paketti on nyt postin logistiikkakeskuksessa? mikä toi logistiikkakeskus ees on? Eli kerkeääkö paketti tänne huomiseksi jos sen pitää käydä vielä oulun kautta?paketti on tänään lähetetty ja sain lähetystunnuksen tänään.
  8. N

    Miten saan motivoitua itseni laihduttamaan?

    nostan vielä -epätoivoinen-
  9. N

    Miten saan motivoitua itseni laihduttamaan?

    ei ole meilläpäin tollasta
  10. N

    Miten saan motivoitua itseni laihduttamaan?

    ei taida meillä päin tuollaista olla. mistä ne paikkakunnat näkee?
  11. N

    Miten saan motivoitua itseni laihduttamaan?

    Mulle on ihan sama saanko söydä karkkia tai suklaata vai en, minun paheet on roskaruoka ja olut :p
  12. N

    Miten saan motivoitua itseni laihduttamaan?

    niin tarkoitin trainerillä personal traineriä :)
  13. N

    Miten saan motivoitua itseni laihduttamaan?

    paljonkohan sellanen traineri maksaisi?sen tiedän että eivät halpoja ole, mutta missä hinnoissa ne suurinpiirtein pyörii?
  14. N

    Miten saan motivoitua itseni laihduttamaan?

    Ärsyttää ku tälläkin hetkellä voisin ihan hyvin lähteä kävelylle, mutta olen kuumeessa. olen huomannut että aina kun ei ole mahdollista niin silloin kyllä haluttaisi kuntoilemaan, mutta sitten kun olisi aikaa ja pystyisi niin ei varmasti haluta :(
  15. N

    Miten saan motivoitua itseni laihduttamaan?

    sama kai se on jos kirjoitan omalla nimimerkillä B) :ashamed: -epätoivoinen-
  16. N

    Mul ois pikku brobleema...

    jokaisel on oma tyylinsä ja mä tykkään omastani :D
  17. N

    Mul ois pikku brobleema...

    kasvohoitoon jne ei oo aikaa ja kampaajal ei tarvii käyä...mulle kelpaavia vaatteita ei pahemmin täst kaupungist löydy :(

Yhteistyössä