Hakutulokset

  1. T

    Tekeekö kukaan niin, että on liiton rahoilla kotona lapsen kanssa?

    Reropera "Kyllä se saadaan pois heti, kun hoitotuet nostetaan järkevälle tasolle. Kuka sitten haluaa ottaa riskiä, että voi joutua töihin.. Kun tulot samat kotona hoitavalla vanhemmalla kuin työttömällä.." PEESI!!! :attn: Ja kun täällä hiton Porvoossa ei ole edes kuntalisääkään! Pitää...
  2. T

    Tekeekö kukaan niin, että on liiton rahoilla kotona lapsen kanssa?

    Miksi noin olet vastaan? Itsekin mietin josko kikkailisin :xmas: Tosin olis se ihan kivakin jos töihin pääsis =) , kunhan ei ihan heti :saint:
  3. T

    Tekeekö kukaan niin, että on liiton rahoilla kotona lapsen kanssa?

    Kyllä mun mielestä ainakin puoli vuotta pitäis saada rauhassa ettii töitä ennen ku pakotetaan minnekkään...
  4. T

    Tekeekö kukaan niin, että on liiton rahoilla kotona lapsen kanssa?

    Ootko vieläkin kotona? Kun toi systeemi on ihan nyt vasta muuttunut kuulema.
  5. T

    Tekeekö kukaan niin, että on liiton rahoilla kotona lapsen kanssa?

    Jatkuu :D Joten joutuu kohta pakosta laittaa lapsen hoitoon jos "joutuu" töihin tai kurssille vaikka olis halunnut olla kotona lapsen kanssa kunnes lapsi täyttää 3v.
  6. T

    Tekeekö kukaan niin, että on liiton rahoilla kotona lapsen kanssa?

    Mun kaveri ilmoittautu työttömäksi kun lapsi täytti 2v, koska kotihoidontuki oli niin pieni. No ekat 3kk sujui ok (koska työkkärissä on pitäny tähän asti ilmottautua 3kk välein). Mutta ovat nyt kuulema muuttaneet käytäntöjä työkkärissä ja pitää 3VIIKON välein käydä työkkärissä tekemässä...
  7. T

    Mikä oli PARAS kuorintavoide?!?!

    Pitäis ostaa sekä kasvoille ja vartalolle...
  8. T

    Kukaan vaihtanut Elisan nettiliittymää Soneran liittymään?

    Millon tilasit soneran liittymän? Kyllä siinä mullakin pari kolme viikkoa meni ennen kun tuli ilmotus millon se vaihtuu...
  9. T

    Kukaan vaihtanut Elisan nettiliittymää Soneran liittymään?

    Mulla on ollut myös Elisan kännykkäliittymä ja niiden laskutus alko ärsyttää niin hitosti, että päätin vaihtaa myös nettiliittymän! En haluu enää olla missään tekemisissä Elisan kanssa B)
  10. T

    Kukaan vaihtanut Elisan nettiliittymää Soneran liittymään?

    Kiva ettei tarvii vaihtaa =) Täytyy tosin pyytää joku miespuolinen jeesaamaan sit asetuksien kanssa ;) Ohi aiheen... paljonkohan siitä modeemista vois pyytää jos myis? :D
  11. T

    Lapsi oksutaudissa, paljonkohan maksaa sijauspatjan (140cm) pesetys pesulassa???

    Miten sä saat sen kuivaks vai laitatko ihan likomärkänä kuivumaan???
  12. T

    Kukaan vaihtanut Elisan nettiliittymää Soneran liittymään?

    Mä vaihdoin ja nyt tuli postissa se Zyxelin modeemi. Mulla on ihan sama Zyxelin laite jo nyt niin ei kai tarvii mennä vaihtamaan kun kuun vaihteessa vaihtuu liittymä?!
  13. T

    Lapsi oksutaudissa, paljonkohan maksaa sijauspatjan (140cm) pesetys pesulassa???

    Voihan hittolainen :/ Jospa yritän ite sit suihkussa harjan kanssa käsin pestä kun ei sitä ole kun toisella puolella vaan...
  14. T

    Lapsi oksutaudissa, paljonkohan maksaa sijauspatjan (140cm) pesetys pesulassa???

    Meni siis lakanan läpi pahasti sijauspatjaan asti oksennukset. Sijauspatjan päällisen sai onneksi irti, mutta ei mahtunut pesukoneeseen kun yritin. Pakko siis viedä pesulaan. Kellään yhtään hajua paljoko tulee kustantamaan?
  15. T

    mikä morkkis..:(

    Kannattaa googlettaa sukupuolitaudit ni löydät tarkkaa tietoa...
  16. T

    Kamala kohtalo tällä ruotsalaistytöllä:

    http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200803077357190_ul.shtml Sai maistella luxuselämää muutaman vuoden ja loppuelämän joutuu olemaan "joku toinen" (kun joutuu henkilöllisyyden ja asuinpaikan salaamaan). Ei varmaan voi kotimaahansakaan ton jälkeen muuttaa, sieltähän ne mafiosot sen heti...
  17. T

    Tätä en voi antaa ikinä anteeksi!

    Yksinhuoltajalla sitä ei ookkaan tommosia huolia :laugh:
  18. T

    Onko kukaan muu täältä paastonnut ikinä?!

    Mä ostin tänään luontaistuotekaupasta 5 päivän paastokuurin ja vähän jännittää kuinka onnistun tekee suolihuuhtelun... ja et tuleeko nälkä missään vaiheessa. Myyjä kovin vaikutti, että helppoa on ja nälkä ei tule kunhan noudattaa paketin ohjeita tarkasti. Kokemuksia/vinkkejä kellään?
  19. T

    "nainen synnytti lähes itsensä kokoisen vauvan"

    Toi otsikko on kopio iltalehden otsikosta.

Yhteistyössä