Hakutulokset

  1. T

    "nainen synnytti lähes itsensä kokoisen vauvan"

    Oli, se vanhempi oli perinyt äidiltään sen saman sairauden, mutta vauva kasvaa normaalisti...
  2. T

    G: Oletko koskaan kokeillut / nähnyt huumeita?

    En ikinä! Ei oo ikinä edes tarjottu mitään, hyvin oon ystäväpiirin valinnut ;)
  3. T

    "nainen synnytti lähes itsensä kokoisen vauvan"

    Toistamiseen, ei mikään!!! Valitsin sanani aluks väärin :headwall: :headwall: :headwall: B)
  4. T

    "nainen synnytti lähes itsensä kokoisen vauvan"

    No ei nyt niin järkkyä, mutta aika rohkeaa, että uskalsi raskautua! :wave: Kaikkea hyvää heille :heart:
  5. T

    "nainen synnytti lähes itsensä kokoisen vauvan"

    No ei nyt niin järkkyä, mutta aika rohkeaa, että uskalsi raskautua! :wave: Kaikkea hyvää heille :heart:
  6. T

    "nainen synnytti lähes itsensä kokoisen vauvan"

    niin ja se linkki http://www.wkyc.com/video/player.aspx?aid=55985&bw= :D
  7. T

    "nainen synnytti lähes itsensä kokoisen vauvan"

    Iltalehdessä oli juttua. Tässä video minkä löysin! Aika järkkyä :x
  8. T

    Oliko teillä synnärillä fyssarin neuvontatunti, jossa kerrottiin lp-lihaksien jumppaohjeitaa

    Synnytin naistenklinikalla 02/06 ja siellä oli tällanen fysioterapeutin pitämä tunti, jossa antoi neuvoja kuinka alapäätä kannattaa treenata...
  9. T

    Luontaistuotekaupassa kuona-aineiden poistokuuri 49?!!! Voiko tehdä "itse"???

    Niin et ostais kaupasta jotain porkkana- ja tomaattikeittoja jne.??? Onkohan sama teho? On vaan sikahinta toi 49? viiden päivän kuurista.
  10. T

    Onko kukaan muu tilannut "hampaiden valkaisun" dentwaystä?

    Mä sorruin tilaamaan täältä http://www.dentway.com/finland/fi/index.php kun oli "vaan" 99,- :D Saas nähdä toimiiko oikeesti! Ei malttais odottaa, et se paketti saapuu...
  11. T

    Mun 2v tyttö jatkuvasti sanoo, että "peppu kipee"! Mistä ihmeestä vois johtua?T

    Mä käytän huomenna lääkärissä niin saa varmuuden onko pissatulehdus vai ei. Toivottavasti ei :|
  12. T

    Mun 2v tyttö jatkuvasti sanoo, että "peppu kipee"! Mistä ihmeestä vois johtua?T

    Ihan normaalia on kakka ollut... Täytyy varmaan huomenna aamulla soittaa lääkäriaika.
  13. T

    Mun 2v tyttö jatkuvasti sanoo, että "peppu kipee"! Mistä ihmeestä vois johtua?T

    Tää alkoi noin pari viikkoa sitten. Olipa vaippa tai pikkupöksyt niin monta kertaa päivässä sanoo "kipee" ja yrittää vetää vaippaa tai pikkupöksyjä eri asentoon. Ja välillä pyytää, että "laitetaan rasvaa" kun muistaa, että olen joskus laittanut rasvaa jos peppu on punoittanut. Mitään näkyvää...
  14. T

    Ei hitto minkä mokan tein työhaastattelussa!!!

    Kiitti :flower: Lupasivat ilmotella tän viikon aikana. Positiivista ettei ollut kuin 5 hakijaa. Edelliseen paikkaan mihin hain oli kuulema 19 hakemusta tullut.
  15. T

    Ei hitto minkä mokan tein työhaastattelussa!!!

    Mä en pysty nielasee millään, kiva jos sit olisin siinä alkanu kakomaan sitä :D Onneks ei irronnu hampaista kesken vastausten =)
  16. T

    Ei hitto minkä mokan tein työhaastattelussa!!!

    Unohdin purkan suuhun! :headwall: Tajusin sen siinä vaiheessa kun kättelin haastattelijoita. No en kehdannut alkaa enää ottamaan suusta pois vaan painoin sen mällin kiinni ylätakahampaisiin :laugh: Kun piti hymyillä niin pidin visusti huulet kiinni ettei vaan se mälli loistais sieltä...

Yhteistyössä