Ei hitto minkä mokan tein työhaastattelussa!!!

Unohdin purkan suuhun! :headwall: Tajusin sen siinä vaiheessa kun kättelin haastattelijoita. No en kehdannut alkaa enää ottamaan suusta pois vaan painoin sen mällin kiinni ylätakahampaisiin :LOL:

Kun piti hymyillä niin pidin visusti huulet kiinni ettei vaan se mälli loistais sieltä hampaiden sivusta B)

Saas nähdä kuin käy, olin kuulema viides ja viimeinen haastateltava :)
 
Se on kyllä noloa ko tajuu sen purkan unohtuneen suuhun! Mulla kans joskus käyny samalla tavalla ja myöskin jemmasin sen sitte takahampaisiin kiinni. Vaikeeta se kyl on sitte hymyillä ko tuntuu,että vaan irvistää jotenki mielipuolisesti ko pelkää,et se purkka näkyy. :D Enkä mäkään pysty kyl purkkaa nielasemaan..

Mut toivottavasti saat paikan purkasta huolimatta. :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:
Se on kyllä noloa ko tajuu sen purkan unohtuneen suuhun! Mulla kans joskus käyny samalla tavalla ja myöskin jemmasin sen sitte takahampaisiin kiinni. Vaikeeta se kyl on sitte hymyillä ko tuntuu,että vaan irvistää jotenki mielipuolisesti ko pelkää,et se purkka näkyy. :D Enkä mäkään pysty kyl purkkaa nielasemaan..

Mut toivottavasti saat paikan purkasta huolimatta. :flower:

Kiitti :flower: Lupasivat ilmotella tän viikon aikana.
Positiivista ettei ollut kuin 5 hakijaa. Edelliseen paikkaan mihin hain oli kuulema 19 hakemusta tullut.
 

Yhteistyössä