Kukaan vaihtanut Elisan nettiliittymää Soneran liittymään?

vieras
Ei tartte vaihtaa vaikka olis eri merkkinenkin. Muita asetuksii joudut kyl tekeen. Vaihsoin vuos sitten toisinpäin ja pidin aikaisemman modeemini ja Elisan jäi ylimääräseks, myin eteenpäin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tartte vaihtaa vaikka olis eri merkkinenkin. Muita asetuksii joudut kyl tekeen. Vaihsoin vuos sitten toisinpäin ja pidin aikaisemman modeemini ja Elisan jäi ylimääräseks, myin eteenpäin.
Kiva ettei tarvii vaihtaa =) Täytyy tosin pyytää joku miespuolinen jeesaamaan sit asetuksien kanssa ;)

Ohi aiheen... paljonkohan siitä modeemista vois pyytää jos myis? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamipöö:
:wave: !! mulla on elisan liittymä irtisanottu tän kuun lopusta ja nyt vähän jännittää koska soneran liittymän pit aueta ens kuussa mut siitä ei oo kuulunu vielä yhtään mitään :eek: !!
Millon tilasit soneran liittymän? Kyllä siinä mullakin pari kolme viikkoa meni ennen kun tuli ilmotus millon se vaihtuu...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Taikinainen:
Alkuperäinen kirjoittaja mamipöö:
:wave: !! mulla on elisan liittymä irtisanottu tän kuun lopusta ja nyt vähän jännittää koska soneran liittymän pit aueta ens kuussa mut siitä ei oo kuulunu vielä yhtään mitään :eek: !!
Millon tilasit soneran liittymän? Kyllä siinä mullakin pari kolme viikkoa meni ennen kun tuli ilmotus millon se vaihtuu...
no sepä se mietityttääkin ku mulle soitteli puhelinmyyjä jo helmikuun puolivälissä! sanoi kyllä ettei mitään sopimuspapruja tarttee lähetellä, kun puhelimessa voi tehä pitävän sopimuksen, mut luulis nyt että oisivat silti jotain infoo laittaneet, kuu vaihtuu kuitenki jo ens tiistaina..

käyköhän tässä nyt niin että jään ilman koko nettiä.. pitäsköhän soitella sinne asiakaspalveluun..??
 

Yhteistyössä