Hakutulokset

1. K

nukkumaan

meinaa tää täältä nyt lähteä. Hyvää yötä :wave:
  2. K

ket' te kaikki ootte...

juu, en muista edellisen nikin salasanaa ja siksi jouduin kirjautumaan tällä uudella nikillä... tässä ollut nyut useamman kk:den tauko palstailussa.
  3. K

En ole utelias, mutta...

joku ilta täällä puhuttiin,et miikuli olis teko puuhissa... tulosta en kuitenkaan tiedä...
  4. K

Kettukarkki lähtee nukkumaan nyt

öitä :wave:
  5. K

Älkää nyt kaikki kadotko....

ei tulis mieleenkään kadota,kun on nyt taas vauhtiin päässyt. tosin kello on jo paljon,et kai kohta pienet torkut sallitaan?
  6. K

Nyt ideoita! Miten saada ruoka riittämään parhaiten..

voi rähmä... tee siitä tonnikalasta ja tomaatista joku pastakastike. ja sit siitä broilerilenkistä saa varmaan kans jonkun keiton väsättyä,niin on riittoisaa. välillä sitä on itsekin joutunut venyttämään senttejä. ei mukavaa,mutta hengissä.
  7. K

Minkärotuisia koiria teillä on? (laita kuva)

meillä on labradorin noutaja, vanhus jo.
  8. K

Minkä hintaisia lahjoja lapsesi vie koulukaveriensa

riippuu sankarista,mut nyt päiväkoti kavereille ollaan viety n.7-15? lahjoja. eipä sitä paljon halvemmalla mitään saa. alesta ostan jotain bioniglejä ja poneja ym. kaappiin tulevaa vuotta varten. sieltä voi sitten kaivella esiin,kun kutsuja tulee.
  9. K

sainpa juuri seksiä..

ja äsken himoitsit fasaania... :o
  10. K

miten suojeltuja fasaanit ovat?

mä varaan paikan pöydästä... :wave:
  11. K

ket' te kaikki ootte...

mä tumpelo menin unohtaa salasanani ja joudun vaihtaa nikin. liian kauan muualla viettänyt aikaa, vissiin. mut mä kuitenkin muistan sinut, terkuin miu mau
  12. K

ket' te kaikki ootte...

mä tunnistan muutamia, jotenkin sinäkin vaikutat tutulta. vaik oon ollut poissa jo usean kk:den... mä olin ennen joku toinen, siis nimeltäni...
  13. K

Hei tuli mieleen missä tallu on?

niin, missä on tallu?? onko sulla viel sama meno mikä oli kesällä... silloin viimeksi täällä pyörinyt. olin bb-lomalla :ashamed:
  14. K

Uskallatko laskea paljonko sinulla on yhteensä mennyt rahaa joululahjoihin?

en mä muista... villi veikkaus vois olla siinä 500? kieppeillä...
  15. K

Mitä lasissa?

mä kävin just täyttämässä lasin... kylmää pepsi maxia tässä hörpin.
  16. K

tarhatädeille lahjaksi

mä ostin tänä vuonna risto-matti ratian suunnittelemat jääpuikko tuikkulyhdyt. löysin niitä alennusmyynnistä ja sain halvalla... tätejä on meinaan 7kpl. niin ja vaihdetaan päiväkotia vuoden vaihteessa. oon aina muistanut,kun se on mielestäni kiitos heille.
  17. K

hei, ketkä täällä pyörii?

mä muistelen,et se oli miu mau. sama pää kesät talvet :D
  18. K

PK-seutu, toimiiko TV? meillä ei näy enää mitään

meilläkin tuo tuolla itsekseen pauhaa... kaapelin kautta toimii. ja tää meidän mökki on keski-vantaalla
  19. K

hei, ketkä täällä pyörii?

oon tässä ollut palstalta jonkin aikaa poissa ja edellinen niki on historiaa,kun en muista siihen salasanaa. mutta moi nyt kuitenkin kaikille :wave:
  20. K

Nyt kun lasten "pitäis olla kilttei", niin meil ainakin lapset on entistä venkurampii..

kuulostaa niin tutulta. meillä tänään tapeltu lelujen keräyksestä koko päivä. kerroimpa lapsille,et tontut kurkkivat ja taitavat todeta,et tuonne ei tarvita ainuttakaan lahjaa lisää,kun vanhatkin pidetään levällään. alkoi lapsilla nopeasti mennä lelut paikoilleen. pitää pitää mielessä tuo...

Yhteistyössä