ket' te kaikki ootte...

hei
No eksä nyt mua tunnista. :D

Mä oon se "hei hei" hei (joku musta antoi mulle ton nimityksen).

Ois mulla kyllä mustakin nikki, mut en mää jaksa sitä käyttää... toi hei on kivempi ja saan kivempia vastauksia ihmisiltä kuin mustana. =)

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
mä oon ollu 3kk pois ja olen pihalla kuin lintupöntö. Ja sitä ennen roikuin täällä 3 vuotta yötä päivää... :D
mä tumpelo menin unohtaa salasanani ja joudun vaihtaa nikin. liian kauan muualla viettänyt aikaa, vissiin. mut mä kuitenkin muistan sinut, terkuin miu mau

mäkin olin välillä pitkäänki pois ja kävin vaan harvakseltaan. Sit ku tänne taas tulee niin ihan outoja on ja paljon. Moni on vaihtanu nikkiä ja sit saa tuttujaan ettii että missä te piileksitte. |O :headwall: :xmas: Mä oon mä aina. tosin ap ei tunnu tutulta.

mä oon ollu 3kk pois ja olen pihalla kuin lintupöntö. Ja sitä ennen roikuin täällä 3 vuotta yötä päivää... :D
Sulla on tuttu nikki. :wave: Ei varmaan oo sen kummemmin EHKÄ kirjoteltu mut oon kuitenki nähny. Ja mun muistiki on kadonnu. Joku palstalainen on varmaan kadonnu se mukanaan... :whistle:

ÅÅÅ, joku muistaa mut! JF, meillä oli juttua yhestä Juicen veisusta joskus kauan sitten. Miumau kuulostaa etäisen tutulta... Olin yleensä yövuorossa. Mutta nyt menee ihan just kohta nukkumaan. :D

ÅÅÅ, joku muistaa mut! JF, meillä oli juttua yhestä Juicen veisusta joskus kauan sitten. Miumau kuulostaa etäisen tutulta... Olin yleensä yövuorossa. Mutta nyt menee ihan just kohta nukkumaan. :D
Joo. En vaan ihan varmaks muistanu. Ne oli ne sanat. Mulla muuten taitaa ollaki se viesti vielä tallessa. Mut en kyllä nyt muista että mikä biisi. Pitäis luntata.... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Joo. En vaan ihan varmaks muistanu. Ne oli ne sanat. Mulla muuten taitaa ollaki se viesti vielä tallessa. Mut en kyllä nyt muista että mikä biisi. Pitäis luntata.... :whistle:
Oli rundi uuesaassa, tuolla luvatussa maassa,
sieltä piti palata myös takaisin...
Lentokentällä Kennedyn me
koko joukon menetimme... *hoilaa*

:D

ja onhan tässä ketjussa näemmä tuttuja (tosin ei ap, sori...)

:D

Yhteistyössä