No nih .Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
nopeus on hyveeni...
noh.. :ashamed:
tarkoitin siis että tossa aiemmin illalla, siis..
niin onhan sulla ollut jossain vaiheessa parin minuutin tauko =)Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
nopeus on hyveeni...
noh.. :ashamed:
tarkoitin siis että tossa aiemmin illalla, siis..
No jos oikein himottaa, silloin ajetaan punasia päin.Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Mies lähti yönselkään, joten tais jäädä saamatta ja huomenna pitäis menkkojenki alkaa..... :|
No mitä se SUN takalisto mitään estää? Ethän sä siinä takalistoa kuluta...Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:kerkes se muijakin saamaan..
oli pidempi tauko kun oli mun takalisto kipee.. :ashamed:
Niin mutta mistäs me tiietään, jos joku muu on sen takalistoa kuluttanu??? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja hei:No mitä se SUN takalisto mitään estää? Ethän sä siinä takalistoa kuluta...Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:kerkes se muijakin saamaan..
no kun siinä on 50 metallihakasta..Alkuperäinen kirjoittaja hei:No mitä se SUN takalisto mitään estää? Ethän sä siinä takalistoa kuluta...Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:kerkes se muijakin saamaan..
Ootko sä niinku niittivyön tekassu, sellasen kiinteen mallin??Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:no kun siinä on 50 metallihakasta..Alkuperäinen kirjoittaja hei:No mitä se SUN takalisto mitään estää? Ethän sä siinä takalistoa kuluta...Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:kerkes se muijakin saamaan..
ja kun ei saa edes istua vielä.. :ashamed: