Hakutulokset

  1. J

    Seppälän talvihaalari

    Kiitos nopeista vastauksista! Taidanpa mennä ostoksille :flower:
  2. J

    Seppälän talvihaalari

    Onkos kellään kokemusta Seppälän talvipuvuista. Kattelin niitä ostoksilla ollessani ja olivat aikas nättejä. Puvuissa oli merkinta että kestää vettä 3000mm. Muistasin et Jonatanissa tai jossain oli jotain 10 000. Mitenkähän mahtavat kestää käytöössä? Kertokaa pian mielipiteenne!
  3. J

    Eihän täälä tapahdu öisin mittään!

    kauniita unia. Elkää kaikki kaikotko. Mä sain jo siivottuu ja nyt tarvis vaan sinnitellä hereillä...
  4. J

    Eihän täälä tapahdu öisin mittään!

    Mä roikun tääl aina tällain yövuoroissa, kun en muutakaan sivustoo jossa ois ees tän verran elämää niin taida tietää. Joko sielä myrskyää? Tääl ei vieläkään
  5. J

    Eihän täälä tapahdu öisin mittään!

    Mäkin alan uhkaavasti oleen tän näkönen. Pirun kellojen takii aamu tuntuu viel pidemmältä :x
  6. J

    Kello kahden pino

    Tääl ollaan. B)
  7. J

    Mistä pieniä toppapukuja?

    Kattelin juur tarjoustalossa pieniä toppapukuja. 56cm täält meijän suunnalta ainakin löyty useampia. Samoja myy kuulemma säästöpörssi, joten varmaan sit kaikki muutkin ketjun kaupat
  8. J

    tääl ainaki kova tuuli!

    Missäpäin on myrsky alkanu jo? Tääl hämeessä tuulee jo kohtalaisesti, mut mun mielestä on viel kaukana myrskystä.
  9. J

    Hain huuto.netistä nanson puistotakkia

    Jaa kuka se sitte on?
  10. J

    iltaa

    Totta! Vapaa tekis tosi hyvää aina öyden jälkeen. Mulla on lauantai vapaa jonka jälkeen alkaa 5 päivän siivu jälleen. Ne tosin on normy työvuoroja. Mitäs työtä tei teette. Mä oon tällases hoitokodis
  11. J

    iltaa

    Mä pääsen vähän helpommalla. Mun vuoro loppuu 1,5 tunnin päästä ja sit pääsen nukkuu pariks tuntii ennen kun 8 tarvii taas nousta hommiin. No kyl kai tää täst taas suttaantuu
  12. J

    iltaa

    Täällä ollaan ja sinnitellään hereillä. Väsyttää vaan ihan turkasesti
  13. J

    Salo syömään?

    Jess! Voikun pääsiskin pitkästä aikaan ulos syömään. :flower:
  14. J

    Onko ketään vielä täällä?

    Täällä ollaan. Yöllinen kierros tuli tehtyä ja taas on aikaa istuu koneella
  15. J

    jos olette menneet maistraatissa naimisiin

    kuiteskin uskallan kysyä. Onko kukaan ns lainannut naapurikunnan pappia vihkimiseen. Meil on suunnitelmissa häät kotona ja ollaan tavattu ihana pappi joka haluttais meijät vihkimään. Eikä tietty ole oman seurakunnan työntekijä. Kuinkas toimitaan tällases tilantees? Onko ees mahollist? En oo...
  16. J

    Yötyöläisiä?

    pistähän tännekin sopivia jumppaohjeita. Vois piristää mukavasti ton sämpylän pyörityksen ohella... :wave:
  17. J

    Yötyöläisiä?

    Jokos täältä löytyy yökköjä linjoilta? Mulla vika yö ja väsyttää niin vietävästi jo nyt. Koittakaahan piristää mua jotenkin...
  18. J

    Turvanauha

    Heips! Tietääkös kukaan mistä sais hankittua sellasen turvanauhan joka kiinnitetään äidin ja lapsen käteen. Se on jotain joustavaa materiaalia. Täytys löytää tollanen pikaseen ennen kun lähdetään reissuun. Tyttö on tällä hetkellä sen verran arvaamaton. Valjaita ei suostu käyttää vaan kokee...

Yhteistyössä