Eihän täälä tapahdu öisin mittään!

  • Viestiketjun aloittaja PikkasenPyöree
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
No viihdytättekste mua sen aikaa et mä ton yhen vielä (tähän semmonen hymiö jolla silmät ristissä)
Yritetään jaksaa. Ja kohta rupee valuilee baarista porukkaa ja aikasimmat heräilee.. Sitten meitä on taas han ruuhkaksi asti :eek: :kieh: :LOL:
 
PikkasenPyöree
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
nyt on sana vapaa
tää viikko on ollu niin perseestä ettei enää huonommaks voi mennä, joten ihan mitä vaan
Perseestä on munkin viikko ollu! Ex otti mun nimissä 800 eurolla pikavippejä |O Mutta mites sun viikko on niin persiistä ollu?
 
No ei ehkä ihan perseestä, mutta aika perseestä kumminkin.

Vauvan allergiat edelleen epäselvät, vaikka mun ruokavaliosta pois jo maito, muna ja viljat. Tänään piereskellyt ihan hirveästi kosteita pieruja, eikä siksi saa nukuttua pitkiä pätkiä.

Koiralla korvatulehdus ja anaalirauhasissa vikaa.

Mulla nousi tiistaina korkea kuume, edelleen vähän tukkonen olo.

Mies ei yhtään ymmärrä, miksi meidän pitäisi tehdä toinen vauva (mä haluu-uun).

Koulujutut kanittaa pahan kerran, maanantaina pitäis palauttaa taas pari tehtävää.

|O |O Tässä vähän tätä viikkoa.
 
syysloma eli vanhin ruikuttaa ettei mitään tekemistä
töissä laukes jäätelöpakastin viimeviikolla joten tän viikon kuormat on ollu tuplat. aikaa tosin ei ole yhtään enempää kuin ennenkään. Joulut tuli nyt ja pitäs saada myyntiin mut edelleenkään sitä aikaa ei ole
ukko pahalla päällä kun mie en ole jaksanu tehä mitään kotitöitä ym.....
 
PikkasenPyöree
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
syysloma eli vanhin ruikuttaa ettei mitään tekemistä
töissä laukes jäätelöpakastin viimeviikolla joten tän viikon kuormat on ollu tuplat. aikaa tosin ei ole yhtään enempää kuin ennenkään. Joulut tuli nyt ja pitäs saada myyntiin mut edelleenkään sitä aikaa ei ole
ukko pahalla päällä kun mie en ole jaksanu tehä mitään kotitöitä ym.....
:hug: Elämä on! Kaikesta kyllä selviää :heart:
 
PikkasenPyöree
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
juu selviää kyllä mut pahalla pällä saa olla. Jopa pomo hieman kartteli mua tuossa torstaina. Saa kartella maanantainakin kun tää päivä ei oikein onistunu ton työvuorosuunnittelun suhteen
Tottakai saa olla, ja välillä pitääkin olla! Mitä vittua mistään mitään tulis jos kaikki olis naantalinaurinkoja?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:
Meillä kans hajos pakastin kun olin kaupassa duunissa :eek: Hirveellä kiireellä yritettiin juosta tavaraa varaston pakkaseen, etteivät menisi pahaksi :kieh:
juu mut meillä nämä ns huoltomiehet joitten ois pitäny tyhjentää pakastin oli sitä mieltä ettei jäätelöillä ole mitääm hätää jos kaapissa on +3 astetta
 
PikkasenPyöree
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:
Meillä kans hajos pakastin kun olin kaupassa duunissa :eek: Hirveellä kiireellä yritettiin juosta tavaraa varaston pakkaseen, etteivät menisi pahaksi :kieh:
juu mut meillä nämä ns huoltomiehet joitten ois pitäny tyhjentää pakastin oli sitä mieltä ettei jäätelöillä ole mitääm hätää jos kaapissa on +3 astetta
No jopas on varsinaisia huoltomiehiä.. Ei taida järjenvalo kovin kirkkaasti paistaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:
Meillä kans hajos pakastin kun olin kaupassa duunissa :eek: Hirveellä kiireellä yritettiin juosta tavaraa varaston pakkaseen, etteivät menisi pahaksi :kieh:
juu mut meillä nämä ns huoltomiehet joitten ois pitäny tyhjentää pakastin oli sitä mieltä ettei jäätelöillä ole mitääm hätää jos kaapissa on +3 astetta
No jopas on varsinaisia huoltomiehiä.. Ei taida järjenvalo kovin kirkkaasti paistaa!
no nää miehet ei tainu olla jaossa ollenkaan mukana kun aivioa jaettiin... hassusti menee koko ketju sekasi kun kelot siirty ;)
 
PikkasenPyöree
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
mäpä käyn tupakoimassa niin katellaan oisko täälä sitten muitakin kuin vain me
Vedetääskin oikein sauhut! Mutta varmaan pakko tuottaa pettymys ja todeta, että kaksistaan täällä höpötellään :eek:
 

Yhteistyössä