Ei ne oo vieä tullut baaristaAlkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:No voihan hitsinhitsi. Luulis että kaikki yönkukkujat olis täällä raportoimassa kaikesta
Älyllisen niin väliä..Mutta tälläi kalsarikännisenä oli kiva höpötellä ihan mitä vaanAlkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:Ei ne oo vieä tullut baaristaAlkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:No voihan hitsinhitsi. Luulis että kaikki yönkukkujat olis täällä raportoimassa kaikesta
Ja sittenkin kun tulevat, niin niitten kanssa on pirun vaikee saada aikaseksi älyllistä keskustelua..
Miten tasotat rytmin maanantaita varten?Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:nyt jos ois arki-ilta niin nousisin tähän aikaan ja alkaisin valmistutumaan töihin lähtöön
No voi sonta! Aikaset on sullakin aamuheräämisetAlkuperäinen kirjoittaja topsehiini:nyt jos ois arki-ilta niin nousisin tähän aikaan ja alkaisin valmistutumaan töihin lähtöön
Tuulee puuskittain, mutta ei muuta ainakaan vielä.Alkuperäinen kirjoittaja Jellona1978:Mä roikun tääl aina tällain yövuoroissa, kun en muutakaan sivustoo jossa ois ees tän verran elämää niin taida tietää.
Joko sielä myrskyää? Tääl ei vieläkään
Tuuli on aikasta kova jo, ikkunat paukkuu :|Alkuperäinen kirjoittaja Jellona1978:Mä roikun tääl aina tällain yövuoroissa, kun en muutakaan sivustoo jossa ois ees tän verran elämää niin taida tietää.
Joko sielä myrskyää? Tääl ei vieläkään
en nuku ollenkaan..Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:Miten tasotat rytmin maanantaita varten?Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:nyt jos ois arki-ilta niin nousisin tähän aikaan ja alkaisin valmistutumaan töihin lähtöön
(Kyselyikä iski :xmas: )
Juu tervetuloa kaupan alalleAlkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:No voi sonta! Aikaset on sullakin aamuheräämisetAlkuperäinen kirjoittaja topsehiini:nyt jos ois arki-ilta niin nousisin tähän aikaan ja alkaisin valmistutumaan töihin lähtöön
En oo tulosa *leipomossa työskennellyt*Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:Juu tervetuloa kaupan alalleAlkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:No voi sonta! Aikaset on sullakin aamuheräämisetAlkuperäinen kirjoittaja topsehiini:nyt jos ois arki-ilta niin nousisin tähän aikaan ja alkaisin valmistutumaan töihin lähtöön
Juo vaanAlkuperäinen kirjoittaja topsehiini:joiskohan vielä yhen vai painuisko pehkuihin?
Otetaas kuule viä yhdet! *kuolema kuittaa univelan*Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:joiskohan vielä yhen vai painuisko pehkuihin?
No kuule,mä tsemppaan sua ihan koko sen yhden ajanAlkuperäinen kirjoittaja topsehiini:No viihdytättekste mua sen aikaa et mä ton yhen vielä (tähän semmonen hymiö jolla silmät ristissä)