Hakutulokset

  1. meriaurinko

    tänne ovulaatiotesti kuvia.

    :D tuli laitettua vahingossa vanha kuva, enkä saa tota uutta ladattua..blondi kun blondi.. :D Mutta siis samanlaista tässä kuussa, paitsi että ovis+ tuli jo kp12. :)
  2. meriaurinko

    tänne ovulaatiotesti kuvia.

    NaksuP Mun mielestä selvä ovis+!!! :) ja dippidii, aamulla ei tosiaan kannata ovista testailla, mä testaan yleensä klo 14-20 välillä ja voin kyl sanoo että en kyl 4 tuntia pysty pidätteleen.. :D Että pari tuntia pidätystä ollut mulla ainakin ihan jees ja on joka kuukausi (3kk ajan) kyllä ovis...
  3. meriaurinko

    Laparoskopia robottiohjatusti, tietoa kiinnostuneille

    Olin laparoskopiassa robottiohjatusti 31.1.12. Syynä oli noin kananmunan kokoinen myooma(Todettiin ultrassa gynellä syyskuussa 2011). Leikkauksessa löytyi kaikkien yllätykseksi myös paljon endometrioosia, jota poistettiin mm. kohdusta ja rakon pinnalta. Kysellä saa lisää, tästä on niin vähän...
  4. meriaurinko

    tänne ovulaatiotesti kuvia.

    Kiitos Hennu! :)
  5. meriaurinko

    tänne ovulaatiotesti kuvia.

    Pakko oli laittaa tänne kun nyt ekaa kertaa testailin.. :) Hetken jo epäilin etten ovuloi ollenkaan. Vaikka tää kierto nyt meneekin hukille, kun menen leikkaukseen, on kuitenkin helpottavaa tietää, että hormoneita on kropassa riittävästi.. Sitten kun saadaan taas yritellä voi jatkaa tätä...

Yhteistyössä