Hakutulokset

  1. Kastanja

    Olen kuullut/havainnut väitteen tämän palstan eliksiiristä

    Se on suunnaton mielenkiinto Se on ylläpitävä voima ihmiskohtaloissa ja niiden vaikeuksissa Riippuen täysin siitä, millä taajuudella lukija SAATIKA mode on viestejä lukiessaan mutta jolla on energiaa moiseen se jatkakoon. Eli yhtä hulluja (osin totuudenmukaisia) tarinoita...
  2. Kastanja

    Modejen tehtävä?

    Ensisijaisesti? No niin? Ei pliis viittauksia niihin ketjuihin, joissa kerrotaan miten kirjoittajien tulee käyttäytyä palstalla, mistä heitä bannataan (banitaan) yms. Sellaistahan tässä itsekin varpaillani vartoon. Mutta onko missään viittauksia siihen, tai osviittaa, miten modejen tulisi...
  3. Kastanja

    Tää palsta on ihana hiekkalaatikko

    .... Keltit. Tyrannosauruxet. Gnostilaiset. Hor....mormoonit. Jehovien vai oliko se Jehovan todistajat? Mutta hyvinkös tänne joukkoon mahtuu. Ja mukautuu:laugh: Parasta rentoutusta ikinä!!!!!!!:whistle:
  4. Kastanja

    Johan se kattikin taas heräsi ....

    ...minua valvottamaan. Mutta ei se mitään. Olin ihan itsekin ajatellut valvoa tänään vähän pidempään. Se istuu nyt sylissäni ja haluaisi tulla näppäimistölle, onkohan sillä teillekin jotain asiaa...:O
  5. Kastanja

    Näetkö unia, jotka tavalla tai toisella toteutuvat seuraavana päivänä?

    Mä näen useinkin, mutta mun mielestä se on naurettavaa. Ihan elämän pikkuasioista, joilla ei pitäisi olla mitään enteellistä merkitystä. Tässä esimerkkejä: Kerran piirsin unessani miehen, jolla oli puolipitkät hiukset ja leuassa sellainen "viiva", siis ei kaksoisleuka mutta leuan kohdalla...
  6. Kastanja

    Mitä tulee mieleesi sanoista "Valtion generattori"?

    Siis ihan ensimmäisenä? Mulle tulee mieleen "alkuun paneva voima" Mikä on mielestäsi suomen valtion generaattori tällä hetkellä? Joo älkää multa kysykö mitä sekoilen, en mää vaan tiedä....:whistle: Kunhan kulutan aikaani:ashamed:
  7. Kastanja

    Luksusta: pääsen huomenna leffaan piiiiiitkästä aikaa, jeeh! Mikä olis hyvä leffa nyt?

    Onko kukaan nähnyt sitä Paranormal Activity 3? Oliko hyvä? Menen tosin mun tädin kanssa leffaan, joten en tiedä haluisko se sitä nähdä...entä se uusin Mission Impossible missä Samuli Edelman on myös mukana? Onko hyvä? Kertokaa ihmeessä jos ootte nähnyt. Niin harvoin pääsen leffaan että kun...
  8. Kastanja

    Kuinka usein hiusmallisi vaatii kampaajalla käymistä?

    Vai leikkaatko/värjäätkö itse tai kaverin avustuksella? Vaihtuuko hiustyylisi usein? Mulla ollut nyt aika kauan jo samantyyliset hiukset, tykkään näistä paljon kun olen jaksanut kasvattaa. Otan raitoja kampaajalla 4 kertaa vuodessa ja latvat leikkautan samalla.
  9. Kastanja

    Kysyttävää Kastanjalta? Vastaan VAIN mustille

    Kun täällä on näemmä ollut tapana aina silloin tällöin laittaa vakkareiden aloittesta ketju, jossa saa kysellä asioita niin ajattelinpa laittaa omani. Tosin kuten jo otsikossa lukee, vastaan sitten vain mustille eli niille joilla on täällä vakkaritunnus:whistle: Ja tämähän jo vei osansa...
  10. Kastanja

    Kissapsykologia paikalla?

    Olen aloittanut tästä jo aiemmin ketjun, mutta en löytänyt sitä enää. Meille siis tuli aikuinen kissa, jonka taustoista emme tiedä. Sain mahdollisuuden valita "hänet" useiden kissojen joukosta. Valitsin sillä perusteella, että on todella ihmisystävällinen ja rauhallinen, tulee toimeen myös...
  11. Kastanja

    Kissapsykologia paikalla?

    Kaksi samaa viestiä kone jumittaa sori
  12. Kastanja

    Olemme onnekkaita :)

    *Jos sinulla on ruokaa jääkaapissa, vaatteet ylläsi, katto pääsi päällä ja paikka, missä nukkua, olet rikkaampi kuin 75% maapallon ihmisistä. * Jos sinulla on rahaa pankkitilillä ja kukkarossa, sekä muutama ylimääräinen kolikko lippaassa, kuulut maailmanväestön 8% rikkaan joukkoon. * Jos...
  13. Kastanja

    Missä, ja kenelle muulle olen ollut ilkeä kuin Venakolle?

    Kertokaa jos muistatte. Minä en muista. Yritin vastata tämän tuohon aiempaan ketjuun, mutta ilmeisesti käyttöoikeuteni poistettiin siihen ketjuun? Olinko NIIIN ilkeä siinäkin?:| Mua tämä jäi vaivaamaan, sillä olisin halunnut vastata tämän "vieraan" kysymykseen. Tai sitten ko. vieras on...
  14. Kastanja

    Musiikkia eri kulttuureista?

    Linkitetään tänne mahdollisimman paljon musaa eri kulttuureista, eri maista! Jookosta? Rikastutaan sitä kautta;) Vai mitä?http://www.youtube.com/watch?v=v8M0HrrRUsU&feature=related Romania
  15. Kastanja

    Hauskin/koomisin/huvittavin musavideo jonka tiedät...ja miksi?

    Eli perustelut perään :popcorn: Minusta tämä musana ihan kaunis mutta video...ihan läppä, sain pitkästä aikaa parhaat naurut kun veljeni linkitti tän mulle tänään:Dhttp://www.youtube.com/watch?v=GMdL7SP1s0U
  16. Kastanja

    Naapurit ei edes moikkaa

    Kyllä ihmetyttää. No, eihän sitä nyt usein tule rapussa nähtyä mutta kummiskin. Muuttivat tähän loppukesästä/alkusyksystä meidän yläkertaan. Itse joskus bilettävät ja niiden nuorimmainen saa raivarit muutaman kerran päivässä, tosin yöt nukkuvat ylipäänsä hyvin.Onko nuo niin häpeällisiä asioita...
  17. Kastanja

    Parhain muistosi esikoisen synnytyksen alkaessa?

    Mulla se oli, kun näimme autosta yötaivaalla matkalla sairaalaan Hale-Bopp komeetan :) Se olikin sitten siitä hetkestä eteenpäin ainoa hyvä asia itse esikoisen syntymään saakka :/
  18. Kastanja

    Jeesuskeskeisen uskon inflaatio omassa elämässäni

    Tarkoitan tällä sitä, että jos inflaatio-käsitettä voisi käyttää oman itselle aiemmin rakkaan ehdottoman totuuden arvon menetyksenä, juuri niin tässä asiassa on minulle käynyt. Samoin ostovoimani on tätä myöten heikentynyt asian suhteen, eikä hinta-laatusuhde ole kohdillaan :( Se mitä tarjotaan...
  19. Kastanja

    Kuinka paljon palstalla on ylläpitoa/modeja?

    Onko nimet mainittu jossain? Ovatko itse aktiiikäyttäjiä?

Yhteistyössä