Miehen siskon poika tuli Romaniasta ja toi ihania tuliaisia

Mitäs muuta sieltä Romaniasta kannattaisi tuoda, on meinaan reissu keväällä sinne tiedossa.
Jos tykkää vahvasta vuohenjuustosta, suosittelen ostamaan. Se on ihan erilaista kuin suomessa myytävät pehmeät vuohenjuustopötköt jotka maistuu oksettavilta ainakin mun mielestäni. Romaniassa vuohenjuustoa myydään isoina valkoisina, kovina juustoköntteinä ja ne on vahvasti suolattuja. Niitä voi raastaa myös ruuan päälle.

JA sianlihaa, savustettua. Jos on mahdollisuus kuljettaa tuotteet kotiin niin että säilyvät viileässä matkan ajan. Ja eihän se kauan kestä jos lentäen menee.

Vaatteet yms. on vähän huonolaatuisia siellä.
 
[QUOTE="Yrittäjä";25463532]mun ukko on taas siellä parhaillaan mellakoiden saartamana. Ei suostu lähtee ostarille.[/QUOTE]

Jaah? Mistäs siellä nyt mellakoidaan? En oo katsellut uutisia. Mies katsoo kotimaansa uutiset joka päivä, mutta ei se mulle mitään kerro...:O
 
juuh
Jos tykkää vahvasta vuohenjuustosta, suosittelen ostamaan. Se on ihan erilaista kuin suomessa myytävät pehmeät vuohenjuustopötköt jotka maistuu oksettavilta ainakin mun mielestäni. Romaniassa vuohenjuustoa myydään isoina valkoisina, kovina juustoköntteinä ja ne on vahvasti suolattuja. Niitä voi raastaa myös ruuan päälle.

JA sianlihaa, savustettua. Jos on mahdollisuus kuljettaa tuotteet kotiin niin että säilyvät viileässä matkan ajan. Ja eihän se kauan kestä jos lentäen menee.

Vaatteet yms. on vähän huonolaatuisia siellä.
Ruoka voi olla hiukan hankala tuoda, kun paluumatka on mutkan kautta :)
 
Nyt kun sitten kysyin, se selitti jostain firmoista ja sairaaloista. Ah kuinka hyvä tämä yhteinen kielemme onkaan, jotta toisiamme ymmärtäisime sujuvasti:kieh: Joten tästä johtunee puolittainen puhumattomuutemme.
 
[QUOTE="Yrittäjä";25463734]Politiikasta taas korruptiota vastaan. En mäkään nähnyt mitään muuta kuin 20s koosteen uutisissa. Vandaalit siellä hulinoi ja armeija on kaduilla.[/QUOTE]

Miks sulla ei oo nikkiä täällä? Ois kiva vaihtaa enempikin ajatuksia ja tutustua kun meillä samoja mielenkiinnon/tiedon lähteitä=)
 
"Minä"
Minä kävin ihan lomareissulla siellä, samalla myös kuvasin omaa pienen budjetin matkailusarjaani mikä ilmestyy netissä. Ostin mm. suklaata ja pate bucegi (tms) nimistä lihapateeta.. Ja säilykepurkkeina lehmän vatsalaukkukeittoa :D Parille tutulle kävin Draculan linnasta hakemassa ihan perus turisti tavaraa sitten..
 

Yhteistyössä