Hakutulokset

  1. O

    Stretch-farkut ISOLLE TYTÖLLE (minulle) mistä??

    Korkea vyötärö ja bootcut-lahkeet miel. En osaa ettiä, netistä.
  2. O

    Detox-kuuri tms?

    Luin lehdestä detoxista ja muista puhdistus-kuureista. Onko niin, että kaikissa myös syödään samalla vai onko vain osa jotain ihan mehupaastoja? Vähän vieras alue tämä, en ole ostanut tuollaisia puhidtuskuureja, mutta kiinnostus on jo aika kova. Toiveena keveämpi olo ja painonhallinnan...
  3. O

    Jotakin pysäyttävää?

    Koska teiltä on viimeksi kysytty jotakin pysäyttävää, sellaista jota olette oikein jääneet kunnolla pohtimaan? ettei ole ollut vastausta heti takataskussa? Ja mikä oli kysymys?
  4. O

    Kumpi näistä vaihtoehdoista; pimeä vai autio maailma?

    Jos olisi pakko valita, heräisitkö seuraavaan aamuun a) täysin yksin maailmassa. Kaikki muut ihmiset ja eläimet olisi kadonneet, muuten maailma olisi ihan ennallaan. vai b) Aurinko ei enää koskaan nousisi. Mutta ihmiset ja muut elävät olisi olemassa.
  5. O

    Moi kaikille, monen vuoden tauon jälkeen.

    Ainakin luulen, että viime kerrasta on jo todella todella kauan. Kirjoittelin ainakin viisi vuotta sitten aika aktiivisesti.
  6. O

    Henkielämän juttuja? eli "kummitus"tarinoita tänne pinoon, joka haluaa jakaa.

    Onhan näitä ketjuja täällä ollut, mutta itselläni on monen vu9den palstatauko ja olisi mukava saada taas kertomuksia henkimaailmaan siirtyneiden vierailuista ja muista oudoista tapahtumista.
  7. O

    moi kaikille

    tasapuolisesti ja kultaisesti. Toivottavasti olemme kaikki elämän ilostuttamia tänään, huomenna ja iankaikkisesti :D
  8. O

    Iltaa

    Iltaa kaikille tasapuolisesti! en ole käynyt todella pitkään aikaan palstalla, piti oikein etsiä tunnusluku kun en enää muistanut sitäkään.. Mistäs täällä on keskusteltu viime aikoina? : )
  9. O

    Hyytikyppynen..olit äsken jossain

    ketjussa.. Ootko ollu serkun kanssa saunasa :D
  10. O

    Prinsenssa

    Vein itseni katsomaan elokuvaa Prinsessa. "Onnellisempi kun kukaan meistä?" mitä mieltä te olette, mitä Prinsessa teidän mielestä koki?
  11. O

    ketä ahdistaa ainakin hiukan koulujen ja arjen alkaminen

    :/ on se aika voimia vievää monesti, lasten autolla kuljettelut ja päivärytmissä pysyminen pienempien kanssa.
  12. O

    Jo joutui armas aika ja suvi suloinen!!

    Tahdon toivottaa KAIKILLE: Ihanaa kesää, rentouttavaa ja stressitöntä elämää ilman liikoja aikatauluja. Imekää kesä itseenne ja voitte aina tarvittaessa ottaa sen esille : )
  13. O

    Mattopyykki kausi avattu, ihanaaaa

    tulee onnellinen olo matonpesusta :)
  14. O

    Kuka haluaa syntyä uudestaan tähän maailmaan (joka nyt uskoo jälleensyntymiseen) ?

    Mä en ole ihan varma..... toisaalta enhän voi tietää miten kokisin elämäni seuraavassa elämässä.
  15. O

    onnea on

    Onneks mies toi mulle tänään korvatulppia (useamman pussin) jotta pystyn nukkumaan hänen vieressään =) Ei tollasessa korinassa ja röhinässä voi nukkua :ashamed: lapsiki heräilee pinnasängyssään kun iskä korisee, tarviskohan pienelleki laitta tulpat korviin ;)
  16. O

    Pinoon: onko muita joita ahdistaa ajan nopea kulku : (

    haluaisin että aika PYSÄHTYY TÄHÄN PAIKKAAN!!!! MIKÄ mua vaivaa :'(
  17. O

    TWD; mitä viiniä joit

    ja paljonko? *tahtoo punaviiniä* :snotty:
  18. O

    niin

    voi että, ennen kun ehti enempi oleen täällä oli tosi mukavaa, nyt tuntuunettei ehdi kauheesti. Koitan useammin poiketa täällä :)

Yhteistyössä