onnea on

Onneks mies toi mulle tänään korvatulppia (useamman pussin) jotta pystyn nukkumaan hänen vieressään =)
Ei tollasessa korinassa ja röhinässä voi nukkua :ashamed: lapsiki heräilee pinnasängyssään kun iskä korisee, tarviskohan pienelleki laitta tulpat korviin ;)
 
Meillä taas mies kaipaa välillä korvatulppia, ku mä huutelen kaikkia omituisuuksia unissani. Viimeksi karjuin täyttä kurkkua: "Heitä sitä äkkiä kivellä päähän!" ja kuuluisimpia taisi olla "silisili bäng bäng!" :LOL:
Onneksi edes sinä saat nukkua yöt rauhassa :D
 
Mietin
Miksette nuku eri huoneissa.

onnea olisi jos mies olisi muuttanut nukkumaan toiseen huoneeseen, ei mitkään korvatulpat auta ja jos lapsikin häiriintyy, niin kannattaisi tehdä jotain.

Ei se avioliitto eri huoneissa nukkumisesta huonone, seksiä voi harrastella missä huoneessa vain ja aamulla herättyä voi kömpiä toisen kainaloon sinne missä se toinen nukkuu.

Mutta molemmat ovat virkeitä ja jää se aamuveetutus pois kun on tarvinnut puoliyötä töniä ukkoa hiljaseksi
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma vasikka:
Meillä taas mies kaipaa välillä korvatulppia, ku mä huutelen kaikkia omituisuuksia unissani. Viimeksi karjuin täyttä kurkkua: "Heitä sitä äkkiä kivellä päähän!" ja kuuluisimpia taisi olla "silisili bäng bäng!" :LOL:
Onneksi edes sinä saat nukkua yöt rauhassa :D
:D muista hankkia yllätyslahja miehellesi =)
 
as
Alkuperäinen kirjoittaja Mietin:
Miksette nuku eri huoneissa.

onnea olisi jos mies olisi muuttanut nukkumaan toiseen huoneeseen, ei mitkään korvatulpat auta ja jos lapsikin häiriintyy, niin kannattaisi tehdä jotain.

Ei se avioliitto eri huoneissa nukkumisesta huonone, seksiä voi harrastella missä huoneessa vain ja aamulla herättyä voi kömpiä toisen kainaloon sinne missä se toinen nukkuu.

Mutta molemmat ovat virkeitä ja jää se aamuveetutus pois kun on tarvinnut puoliyötä töniä ukkoa hiljaseksi
peesi!
meillä mies nukkuu soffalla, mä ja vauva makkaris :)
mies on niin kaamee kuorsaan!!
ei sitä pakko ole vierekkäin nukkua, molemmat saa paremmat unet. Mä en joudu "hakkaan" miestä ja se saa rauhassa korista.... :)
 

Yhteistyössä