Hakutulokset

1. K

kaveria 10kilon tiputukseen?

On ollut kyllä vaikea viikko herkkujen suhteen...mässännyt taas ihan urakalla :ashamed: No puntarissa kävin äsken ja tulos oli n. -500 g, hyvä että ei plus...määrät on mulla noin määriä kun mulla on sellainen "perintöpuntari" joka ei näytä 100 g tarkkuudella, mutta suuntaa antavia...nyt kunnon...
  2. K

ja tulos on seuraava....eli lähtöpaino oli 84 kg 9.11.2007 81,5 kg (-2,5 kg), vaikka söin eilen pullaa kuin hamsteri kun oli tuoretta ja hyvää....mutta toivotaan että tämä lasku suunta jatkuu...olen ihan tyytyväinen saavutukseeni....
  3. K

DNA JA PALVELUVIESTIT

jollain pikkaisen kirjoitusvirheitä :whistle:
  4. K

DNA JA PALVELUVIESTIT

pitää varmaan käydä dnaLta kysymässä mitä nää on, en varmasti ole 11 kertaa saldon kyelleyt...
  5. K

DNA JA PALVELUVIESTIT

MITÄ HELKUTTIA NE PALVELUVIESTIT ON ??? PUHELINLASKUSS 11 KPL ????? IHAN YMMÄLLÄ TÄSTÄ! JA ANTEEKSI KUN HUUDAN, MUTTA |O
  6. K

Hitsi että meinaa jänskättää huomen aamu, että onko yhtään paino pudonnut...tällä viikolla olen käynyt pienellä kävelyillä muutaman kerran, ihan sen tiimoilta miten jalkani kestää...särkyä on ollut mutta tänäänkin pakko mennä kävelemään edes vähän...sitte tuosta herkuttelusta...eilen ostin...
  7. K

kävin tossa kaverilla kahvilla ja menin sitten syömään 2 palaa kääretorttua...voi tampio minä |O sitten oli kauhee nälkä kun kotiuduttiin, söin 2 pottua ja lihakastiketta vihanneksilla...pitää varmaan illasta tehdä kasviskeittoa itelle, että saan jotenkin tasapainoon tän päivän mässäilyt...
  8. K

anttilan joulukuvasto s.31 ja karaokelaite

siinä tais olla ihan hyvin suomalaisia kappaleita, mutta myös ihan outoja...
  9. K

toivotaan että perjantaina on jo tuloksia ilmaantunut mullekkin...harmi vaan kun mulla on tollainen vanha vaaka, ei näytä 100G tarkkudella...no ainakin suuntaa antavaa on =)
  10. K

Alkutavoite on tuo 10 kg pois...sitten katsotaan paljonko vielä, mutta välillä motivaatio on niin hukassa että tartteis perseelle potkijoita! Millä keinoilla te olette pudottaneet ?
  11. K

juuri huomasin tälläisen...mahtuuko vielä mukaan ? Pituutta 165 cm ja painoa 84 kg...eli pudotettavaa löytyy...
  12. K

Hei!

joo kyllä pidän, pitäsi vaan saada aikaiseksi ja aikaa lähteä sinne...aina lapsen hoito ongelma , mutta sekin on välillä vaan tekosyy :ashamed:
  13. K

Hei!

Uusi painonpudottaja liittyy seuraanne... Olen 165 cm pitkä ja painan n. 84 kg, eli pudotettavaa on :ashamed: Nyt on ongelmana se , että jalkani ei kestä lenkkeilyä... Auttakaa minua keksimään jokin hyvä keino laihtua... painonvartijoita olen kokeillut, mutta se ei ole minun...

Yhteistyössä