Hakutulokset

1. T

Edessä ensimmäinen IVF

Moi! Keräys meni hyvin 54 saatin kerättyä 21! Mutta alkion siirto siirtyy ens kuuhun! Oli liian korkea hormoonipitoisuus ja sen takia kun noita rakkuloita oli noin paljon. On liian suuri riski hyperiin tällä hetkellä.....
  2. T

Edessä ensimmäinen IVF

Voima hali SS :hug: Täällä lauantaina pitäis pistää pregnyl ja maanantaina olis keräys ja keskiviikkoon suunniteltiin alkion siirtoa! Kääks... alkaa jännittään!
  3. T

Edessä ensimmäinen IVF

Heippa kaikille! Oon ollu vähän aikaa poissa, kun iski sellanen työputki että. No nyt pitäis olla 6 päivää vapaata onneksi! Juu täällä piikitykset aloitettu ja huomenna mennään sit toiseen ultraan ja sovitaan ens viikolle aika punktioon! Maha on vähän turvokisissa muuten vointi ihan ok! Onnea...
  4. T

Edessä ensimmäinen IVF

Moi! Onnea hirmusti plussalaisille!! Täällä punktio siirtyi viikolla eteenpäin kun vuoto ei alkanut keskiviikkoon mennessä vaan vasta tänään. Eli voipi listaan päivitellä vk12. No mutta ens keskiviikkona aletaan sit pisteleen puregonia. Jaksamisia kaikille! Tiu83 tevetuloa mukaan jännäileen....
  5. T

Edessä ensimmäinen IVF

Heipsis! Huomenna olis sit ultra katotaan miten sumute on tominu ja sovitaan jatkosta! Täällähän on jännät paikat monella! No toivottavasti kerkeän saamaan jonkun jännäileen mun kans samoihin aikoihin! Tsemppiä kaikille ja plussatuulia!!!
  6. T

Edessä ensimmäinen IVF

Heips! Tervetuloa uusille! Täällä mennään sumutuksilla... Eipä ole ainakaan vielä mitään sivuvaikutuksia! Entä onko teillä muilla ollut jotka olette sumutetta käyttäneet??
  7. T

Menisitkö sinä inttiin?

Menisin varmaan....
  8. T

Edessä ensimmäinen IVF

Noniin nyt on sit aloitettu sumute ja ei kyllä ole mikään mieluisa makuelämys! Mutta eiköhän se, kun tähän tottuu...
  9. T

Edessä ensimmäinen IVF

Iltaa! Täällä pitäis sit tiistaina alotella tuo sumute! Mietityttää vaan että, miten se menee ku inhoon muutenkin kaikkia nenäsumuteita. En ymmärrä et kuinka joku voi esim. flunssassa käyttää sellasia! Mutta ei se muu auta!
  10. T

Edessä ensimmäinen IVF

Heips! Ihanaa kun nuo pakkaset on vähän laskenut! Onkos täällä muita hoidossa Tyksissä kun mie?
  11. T

Kenelle julkkismiehelle sulta lohkeais?

Mie sanon että Lauri Tähkä! :heart: :p
  12. T

Edessä ensimmäinen IVF

Saankos udella että missä olette hoidossa? Yksityisellä vai julkisella? Itse olemme julkisella!
  13. T

Edessä ensimmäinen IVF

Heips! Täällä sellasta että meillä on kans tuo pitempi hoito! Nyt kävikin niin että kun tän kuun menkat tuli nyt sopivasti näin kuun lopulla niin päästää alottaan jo tolla nenä sumutteella 16.2 ja punktion pitäis olla viikolla 11! Että näin! Haleja kaikille sitä tarvitseville!
  14. T

Edessä ensimmäinen IVF

Moikka! Tänneppä itseni änkeän nyt. Täällä odotellaan enskuun menkoja alkavaksi ja sitten pitäis soittaa ivf-hoitajalle että koskas aloitellaan hoidot. Elikkäs ihan ekaa kertaa menossa.
  15. T

Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Moikka! Minut saapi poistella tältä listalta!! En ole raskaana.. ja alkaa jo toivo mennä....
  16. T

Hauskoja youtube linkkejä?!

Listataanko?
  17. T

Meseen kamuja!

Täällä kans ois yks josta saat kamun meseen! Perheseen kuuluupi 2 lasta pojat 04 ja 06 sekä mies ja täälläkin asustelee kaksi kisua! Pistäppä osoitetta tulemaan!
  18. T

Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Moii!! Mulle voipi päivittää listaan kp 21/30 ja yk 10! Olen vähän hiljais eloa vietellyt! Ovista en pongannut tästä kierrosta ollenkaan... mutta nyt tänään tullut muutaman kerrran pissalla käydessä paperiin sellaista vaalenapunaista valkovuodon seassa... myöhäinen ovis vaiko kiinnittymisvuoto...
  19. T

***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

Mut voi siirtää taustalle!!!!
  20. T

***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

Iltaa!! Kävin päivitämässä huomisen listan... sori... en voi pysyy pois täältä.... MERVI-ELINA: Kun päivität tota listaa niin paina tuota lainaa tosta mun tekstistä! Poista alusta quote=Tanjusha82 ja ihan lopusta teksti quote ja painat lähetä niin pitäis pysyä kuvat ja kaikki.... Harjoitusta...

Yhteistyössä