Aika harva on varmaan ihan oikeasti mitään toosaa antamassa, kuten ap:kin mainitsi, vähän huumoria peliin. Varsinkaan varatut ihmiset eivät levittele jalkojaan vaikka olisikin ihana mies vastassa, ei edes silloin vaikka saattavat sanoa että "se Johnny Depp on kyllä unelma".Alkuperäinen kirjoittaja simpu:Mä oon ehkä vähän tylsä, mutta en ymmärrä, jos jolakin on heti lista, että näille sadalle julkkikselle olis potti jaossa. Mä en antaisi kellekkään tässä ketjussa mainitulle julkkikselle enkä kellekkään muullekaan kun omalle miehelleni, vaikka kuka superjulkkis tai tavis yrittäisi mua iskeä.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:semmosta miestä ei olekkaan :attn:
Joo, multa kans!Alkuperäinen kirjoittaja Pohojalaanen:Tälle....heti =)
Mustakin tää on aivan karmaiseva!Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Tulispa munkin uniin sniiifAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:HYI HELKKARI..Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina::heart: :heart: :heart:
Painajaisia luvassa ensi yönä.
:snotty: Mut mä näen unia vain tina turnereista ja muista |O
Kiitos kun muistutit :heart: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja gh:Ulkomaisista David Boreanazille:
Mä tunnen yhen miehen, joka on tän kaksois olento (tässä kuvassa katsottuna) ja ei että namAlkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:Johnny Depp (lohkeais ihan missä vaan ja miten päin vaan...)