Hakutulokset

  1. A

    Ekat menkat synnytyksen jälkeen???

    Onkohan tämä enään normaalia?????? Tosiaan 17.7 poika synty sektiolla ja siitä tasan kolmeviikkoa oli jälkivuotoa.. Nyt viime la alko menkat, ja tiistaina olin jo et jeee nämähän oli iisit ja tekee loppua, kunnes tuli keskiviikko kun alko sellanen vuoto että oksat pois ja ei loppua näy, niin...
  2. A

    Atkinssin dietti...

    Onko kellään kokemusta.. Itse tällä noin parivuotta sitten, mutta sitten tuli niin muutosta elämään että se silloin jäi ja kyllä silloin ihantuloksia sai! Saisiko kenestäkään seuralaista pudottamaan painoa sen avulla...??
  3. A

    Pidetään peukkuja!!!!

    Pidetään peukkuja ettei täti tuu huomenna kylään! Oon nyt syönyt teroja 4kiertoa ja menkat säännöllistyneet niin että tiedän että huomenna alkavat jos alkavat... Nyt ollut eilisesta asti ihan outoja tuntemuksia mitä ennen kuukautisia ei ole ollut.. Esim. tosi etovaa oloa, nälkä on mutta tuntuu...
  4. A

    clomeista kysyttävää....

    Olen nyt syönyt teroja 4 kierron ajan, ne määrättiin siksi että saadaan kierto tasaantumaan. Vauvaa yritetään, tai ollaan tosiaan jo yritetty reilu vuosi. En ole varma että ovuloinko ollenkaa. Mun kääskettiin syödä teroja 6kk, ja sen jälkee ottaa yhteys lääkäriin jos en raskautunu ole. Ja...
  5. A

    Pupuilun jälkeen...

    Oikeesti älkää vaan pitäkö mua mitenkään tärähtäneenä,,,,, mutta kun sitä vauvaa niin tahtoo niin sen eteen tekee kyllä mitä vain! Kauanko te ihmiset petipuuhien jälkeen oletta paikallanne, jalat kenties kattoa kohti tms tms..... Mä ainakin päätin et ens kierrossa jos saan mitenkää bongattua...
  6. A

    Foolihappo+raskaus!!

    Eikös ole ihan suositeltavaa ottaa tabletteina foolihappoa. Olen kuullut että naisella voi parantaa raskaaksi tuloa ja miehillä siittiöidenlaatua! Hain apteekista Befoli nimistä vitamiinivalmistetta joka sisältää 600mikrogrammaa foolihappoa!!
  7. A

    neuvoja tarvisin terojen syöntiin..

    hei! Mulle määrättiin terot kp 15-24. Yritetään lasta. No mun pitääs huomenna aloittaa terojen syönti.. oon koko viikon yrittäny tikuttaa ovista, mutta tuloksetta. odotanko esim maanantaihin jos saisin sen oviksen tikutettua ja aloittaisin sitten vasta ne terot? Vai kuinka tässä nyt toimin???
  8. A

    Spermatesti miehelle...

    Oletteko kokaan kokeillut kotitesti.fi:stä ostettua spermatestiä miehelle.. minä tilasin sen sieltä ja tehtiin kaksi testiä ihan niinkuin ohjeissa oli, toinen oli positiivinen ja toinen negatiivinen... onko muilla kokemukisia kyseisestä testistä ja onko voinut luottaa...??
  9. A

    Terot+ovis.. auttakaa..

    Aloin syömään elämäni ensimmäistä terokuuria, eli minun täytyy syödä niitä se 10pv ja sit oottaa menkkoja ja kp15 aloittaa taas 10pv. Tänään otin kahdeksannen pillerin ja huvikseen ajattelin tehdä ovis testin, niin se testi näytti plussaa, voiko olla mahdollista?? Ja voikos nyt raskautua? Oon...
  10. A

    Terot+ovis.. auttakaa..

    Aloin syömään elämäni ensimmäistä terokuuria, eli minun täytyy syödä niitä se 10pv ja sit oottaa menkkoja ja kp15 aloittaa taas 10pv. Tänään otin kahdeksannen pillerin ja huvikseen ajattelin tehdä ovis testin, niin se testi näytti plussaa, voiko olla mahdollista?? Ja voikos nyt raskautua? Oon...
  11. A

    Terolutkuuri...

    Kirjoitan nyt tännekkin.. Mulle määrättiin terot epäsäännöllistenmenkkojen hoitoon. Ollaan nyt aikalailla vuos yritetty vauvaa mutta tuloksetta. Onko teillä kokemuksia teroista että kuinka tehokkaita ovat olleet. mä syön 1 tabletin päivässä. Toivottavasti vauva tärppäisi pian... =)
  12. A

    terolutkuuri..

    Hei! Aloitin eilen terolutit epäsäännöllisten menkkojen hoitoon. Ollaan vauvaa yritetty nyt vuoden verran, mutta tuloksetta ku kierto mitä sattuu.. Nytkin ollu 4kk:tta menkat melki pois.. Kuinka nopeasti teillä jotka olette teroja syöny, niin on tuloksia alkanu tulla.. Ja se plussa myös...
  13. A

    Mahd. kiinnittymisvuoto...

    Ovulaatio oli sunnuntaina ja siitä asti tullu hiukan ruskehtavaa tuhruvuotoa.. Voiko olla esim jos raskaus olisi saanut alkunsa?? Ja kauanko sitä voi tulla! Todellakaan ei tule paljoa! Hitto kun oon niin täpinöissäni jos olisi nyt viimein ja vihdoin tärpännyt!!
  14. A

    Mahd. kiinnittymisvuoto...

    Ovulaatio oli sunnuntaina ja siitä asti tullu hiukan ruskehtavaa tuhruvuotoa.. Voiko olla esim jos raskaus olisi saanut alkunsa?? Ja kauanko sitä voi tulla! Todellakaan ei tule paljoa! Hitto kun oon niin täpinöissäni jos olisi nyt viimein ja vihdoin tärpännyt!! =)
  15. A

    Ovulaatio...

    Yllätyin positiivisesti tänään kun tein ovistestin, mulla ei oo menkkoja ollu tammikuun jälkeen ja vauvaa mieheni kanssa ollaan yritetty, mutta ite olen melkein toiveet heittäny kaivoon kun olen ajatellut ettei minulle tule ovista ku ei tuu menkkojakaan, mutta niinpä vain plussasin oviksen...
  16. A

    Ovulaatio...

    Yllätyin positiivisesti tänään kun tein ovistestin, mulla ei oo menkkoja ollu tammikuun jälkeen ja vauvaa mieheni kanssa ollaan yritetty, mutta ite olen melkein toiveet heittäny kaivoon kun olen ajatellut ettei minulle tule ovista ku ei tuu menkkojakaan, mutta niinpä vain plussasin oviksen...
  17. A

    NEUVOJA TARVISIN!!!

    Hei! Olemme mieheni kanssa yrittäneet nyt puolisen vuotta vauvaa.. Tuloksetta.. Pillerit lopetin syyskuussa ja viimesen 6kk:den aikana ollu 3 menkat loka-joulu ja tammikuussa. Tammikuun jälkeen ei ole menkkoja näkyny eikä raskaustestikään positiivistä näytä! Onko mahdollista raskautua vaikka...
  18. A

    keltarauhashormonia..

    kysyn täältä nyt teiltä ensin, että onko millasia edellytyksiä saada kyseistä hormonia lääkäristä.. Ollaan nyt reilu 6kk:tta yritetty vauvaa, kuukautiset mulla ihan epäsäännölliset. viimeksi alkaneet 21.1 ja sen jälkeen ei ole ollut!testit näyttävät myöskin negaa! Eikös sillä hormonilla ole...
  19. A

    Mikä on kun ei tärppää...

    Puolivuotta nyt lasta yrittänyt, ja harjoittelun vähyydestä ei ainakaan voi johtua.. Olen täysin terve, ja ei mitää lääkitystä yms yms.. Kehtaako mennä lääkärille juttelemaan.. alkaa jo vaivata!
  20. A

    puolivuotta lasta yrittänyt..

    .. Ja ei tärppää.. Ja harjoittelun vähyydestä ei ainakaan voi johtua, mutta mitään ei tapahdu! Kuukautiset ovat säännölliset ja mitään lääkityksiä ei ole! Voiko näin varhaisessa vaiheessa käydä juttelemassa lääkärin kanssa, vai onko niin että täytyy yrittää noin vuosi? Olen 24-vuotias ja...

Yhteistyössä