Pupuilun jälkeen...

Oikeesti älkää vaan pitäkö mua mitenkään tärähtäneenä,,,,, mutta kun sitä vauvaa niin tahtoo niin sen eteen tekee kyllä mitä vain! Kauanko te ihmiset petipuuhien jälkeen oletta paikallanne, jalat kenties kattoa kohti tms tms..... Mä ainakin päätin et ens kierrossa jos saan mitenkää bongattua ovista niin pupuilun jälkeen voin hyvin maata jalat kohti kattoa vaikka 5 tuntia!
=) Vai onko yleensäkkään siitä mitään hyötyä edes??
 
En tiedä, mutta mulla ainakin tärppäs, kun olin niskaseisonnassa n. 15 min. pupuilun jälkeen. Samoin pidin tyynyä takamuksen alla ensin hetken aikaa. Ei kai siitä haittaakaan ole. Kaikkea voi kokeilla. :heart:
 
Pakko kommentoida. Ihan pakko. Siittiöiltä menee aikaa kohtuun matkatessaan monta, monta tuntia, muistaakseni 7h ei mene kovin pieleen.
Ja kun ne ammutaan semmoiselle paineella sinne sisuksiin niin vaikka sperma valuukin pois, niin niistä kymmenistä miljoonista siittiöistä käsittämättömän iso osa ihan varmasti jää sinne kyttäämään mahdollista munasolua.
Että jalat kattoon-touhusta ei ole mitään hyötyä, mielenrauhalle ehkä, ei muuten.
Olen itse hoidoissa ja jos tästä keinosta olisi oikeasti jotain tieteellistä faktaa, olisi joku lääkäri siitä ihan varmasti maininnut.
 
Mulle joskus sanottiin, kun yritimme ekaa vuosia, että vois auttaa jalkojen koholla olo ja Perhesuunnittelun sivuillakin raskauden edistämisessä tästä maininta. Mulla vissiin kohtu vähän taaksepäin kallellaan.
 
Minä raskauduin viimeksi vasta kun oli kaikki mahdolliset kotikonstit kokeiltu, myös tyynyn pepun alla pito, ja vasta sitten kun lakkasin käymästä pesulla ja jäin vain nukkumaan tärppäsi! Joten minä kyllä uskon että jotain merkitystä on sillä jääkö makailemaan vai nouseeko ylös pesulle. =)
 
Just luin nibblerin laittamana infoa täältä (ketjun nimi on Tietopaketti tms.) että kuukuppia voi myös käyttää tähän tarkoitukseen. Elikäs seksin jälkeen laittaa kupin, niin ettei simpat pääse valumaan ulos.

Toimi tai ei, aion kokeilla ens kierrossa. Ei siitä haittaakaan ole.
 
Kaikki keinot ovat sallittuja sodassa ja rakkaudessa sekä lastenhankinnassa :LOL: Koivet vain kattoa kohti! Meillä on 4 lasta ja kertaakaan en ole tyynyä tunkenut persuksen alle tai muutakaan tehnyt kuin pesulle mennyt melkeimpä samantien! Mutta tiedämmekö ihan tarkkaan kuinka kroppamme on rakentunut???? Ehkä juuri minä en tarvitse poppaskonsteja mutta jollekkin muulle siitä saattaa olla hyötyä oikeastikkin! Eikä siitä ainaskaan haittaa ole. Tuleepahan sekin sitten kokeiltua. Taidampas itsekkin laittaa joogaksi seuraavan seksikerran jälkeen ,kun sitä viidettä toivomme :heart:
 
ja ennenkuin joku nauraa tolle cassyn kertomalle jutulle, niin mä oon tota nyt koikellu, ja ainakin se ite kokeilu on jo sinällään helpottanu mun elämää kovastikkin :D
ei enää "kaupan kassalla lurahtaa spermat alkkareihin ja alkaa hitaasti mutta varmasti muodostaa iiiiisoa länttiä" hetkiä. ja kaikki se mikä kuuluukin tulla ulos oikeesti tulee ulos ja kerralla ja minulle sopivana ajankohtana :LOL:

en mä ensin aatellu että siitä oikeesti olis mitään hyötyä vaikka se kuullostiki loogiselta, muttakun nyt se näyttääkin loogiselta.

varsinaiseen kysymykseen niin joo meillä akrobatisoidaan se minkä voidaan. aina se ei vaan onnistu ku nesteet alkaa valua peppuvakoa pitkin :( sepäs vasta on mukavaa.

mut ei valu enää
 
Mulla tuo sama käytäntö kuin Dadalla.Pupuilun jälkeen jos vaan mahdollista nousen vasta aamulla ylös,eli tarkottaen et pupuiltu illalla ennen nukkumaan menoa.Ja jos joutuu nousemaan niin jään kyl pupuilun jälkeen makoilemaan joksikin aikaa ettei kaik arvokkaat valuis pitkin reisiä.mulla ja taaksepäin kallistunu kohtu,mut en oo kyl ikinä tyynyä laittanu pyllyn alle vaan jääny kyljelleen makoilemaan sänkyyn.ja mulla kaksi lasta saanut alkunsa niin että mies yöllä unissaan tuli touhut suorittaneeksi,ei siis aamulla itse muistanu että oli pupuillut kanssani ja molemmista kerroista tärppäsi.nyt kuudetta tässä kuumeillaan.
 
Velmuliina, tehokas mies sinulla =) Tuosta voisi väittää ettei hetki ainakaan stressannut ;)

Kävimme ekalla lapsettomuus lääkärikäynnillä viime viikolla ja kysyin lääkäriltä, joka oli juuri kertonut, että kohtuni on hiukan taaksepäin kääntynyt, samaa. Siis voiko asiaa auttaa vaikka jalkoja kohollaan pitämällä. Hänpä kehtasi nauraa ääneen ja sanoi, että ei. Me siitä kimpaantuneena olemme sen jälkeen olleet aina jotenkin pää alaspäin jossain vaiheessa. Tai siis minä... Jos kaikkeen muuhun vaikuttaa painovoima, niin eiköhän se vaikuta siittiöihinkin. Säkkituolilla pääsee kivasti seinää vasten nojottamaan eikä puudu selkä siinä odotellessa :)

Miten minulla on sellainen tieto, että matka kestää noin puoli tuntia?! Taisi lääkärikin sanoa niin.
 
huhtityttö juu kun ei miesreppana ees aamulla muistanu mitään kun sanoin et jahas tais sit olla ovisaika kun kimppuun kävit yöllä :LOL: .et ei oo tarvinnu pal testailla tikuilla ku luonto hoiti asian ihan sillä ehdalla lemmentikulla :LOL: .Nyt tosin mulla uusi liitto ja ihan ihana mies,joka taitaa ja aavistella nuo mun herkullisimmat ajat :p .ainakin halut ovat just sillon sitä luokkaa et oksat pois.en tiiä onko tuo sitten ihan luonto hoitaa lisääntymään kun halut kasvaa ihan johkin tähtitieteellisiin ulottuvuuksiin ovisaikoihin.
Ja onkos teillä muilla välillä niin et tuntuu et ne miehen tavarat katoaa jonnekkin ja muutaman päivän viveellä sit lorahtaa just tyyliin kaupan kassajonossa pöksyyn?itelläni joskus näin ja sit kun kattelee kalenteria nii just ovisaikoihin katoilevat,mutta ihan oikeaan osoitteeseen menevät kyllä.
olenkin miehelleni naureskellut et ammuit sit taas syvyyksiin oikeen kunnolla kun ei "paluupostia"tuu :LOL: .
 
Ei mulla kyllä ole tuollaista imukykyä. Tuntuu, että aina valuu reisille :x Täytyy tarkkailla ja laittaa kalenteriin uusi sarake tällekin ilmiölle...

Ovulaation nipistelyt jonkin verran laimentavat tuota halutusta, typerää sinänsä :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja kirma:
Pakko kommentoida. Ihan pakko. Siittiöiltä menee aikaa kohtuun matkatessaan monta, monta tuntia, muistaakseni 7h ei mene kovin pieleen.
Ja kun ne ammutaan semmoiselle paineella sinne sisuksiin niin vaikka sperma valuukin pois, niin niistä kymmenistä miljoonista siittiöistä käsittämättömän iso osa ihan varmasti jää sinne kyttäämään mahdollista munasolua.
Että jalat kattoon-touhusta ei ole mitään hyötyä, mielenrauhalle ehkä, ei muuten.
Olen itse hoidoissa ja jos tästä keinosta olisi oikeasti jotain tieteellistä faktaa, olisi joku lääkäri siitä ihan varmasti maininnut.
KOrjaisin hieman =) eli simpoilla kuluu vaan 20min kun ne pääsee muniksen luo..ei siis 7h :D
 
Ei kai noista jooga-asennoista haittaakaa ole, ainakin tulee mukavasti venyteltyä ;) Meillä niitä nyt ei ainakaan tarvittu, tein nimittäin positiivisen testin tänä aamuna, niin uskomattomalta kuin se tuntuukin :heart: Mies on nimittäin ollut reissussa lähes koko kuukauden, joten pikkuisen on täytynyt saada alkunsa tosi pikaisen suihkusession seurauksena :kieh: ja sekin oli huomattavasti ennen oletettua ovista... en tosin ovista tässä kuussa tuntenut, niin kuin yleensä, joten en tiedä tarkkaan, koska se lopulta oli...
 
Tämä mukaan siittiöt ehtii munasolun luokse jopa 15 minuutissa mutta eivät kykene hedelmöittämään ennen kuin vasta 7 tunnin päästä! :eek:

http://www.science.edu.sg/ssc/detailed.jsp?artid=245&type=6&root=4&parent=4&cat=40

 
Ja onkos teillä muilla välillä niin et tuntuu et ne miehen tavarat katoaa jonnekkin ja muutaman päivän viveellä sit lorahtaa just tyyliin kaupan kassajonossa pöksyyn?itelläni joskus näin ja sit kun kattelee kalenteria nii just ovisaikoihin katoilevat,mutta ihan oikeaan osoitteeseen menevät kyllä.

Mulla ovis aika nyt pitäis olla tosi lähellä ja todellakin näin kavi.... Yleensä vaikka kuinka makaaliikkumatta paikalla niin reisillä valuu, mutta nyt kertakaikkiaan katosivat jonnekkin..... Hassua!!! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cyanide:
Tämä mukaan siittiöt ehtii munasolun luokse jopa 15 minuutissa mutta eivät kykene hedelmöittämään ennen kuin vasta 7 tunnin päästä! :eek:

http://www.science.edu.sg/ssc/detailed.jsp?artid=245&type=6&root=4&parent=4&cat=40
Mitenköhän tuo nyt sitten on..? Kuinka kauan "matka" kestää ja milloin hedelmöitys voi tapahtua? Meille gynekologi suositteli yhdyntää vuorokautta ennen oletettua ovulaatiota.

Meillä yleensä pupuillaan nukkumaanmennessä ja yritän olla nousematta ennen aamua.
 
Itse 6 kierron ajan pysyin mielellään jalat ylhäällä yhdynnän jälkeen, ei käynyt tärppiä. Sitten 7. kierrossa ei enää "yritetty", vaan tuli pupuiltua jopa seisaaltaan (ohhoh :saint: ), niin kävi sitten tärppi. Itselläni on kohtu eteenpäin kallellaan, niin että ainakaan mulla ei ollut sekstailuasennolla tai sängyssä makoilulla mitään merkitystä. Ja tosiaan mäkin olen lukenut monesta paikasta, että kyllä ne siittiöt ampaisevat sieltä tosi nopeaa, jos miehellä on normaalisti liikkuvia siittiöitä. Jos taas miehen siittiöt ovat hitaan puoleisia, niin silloin ehkä tuosta jalkojen ylhäällä pidosta voi ollakin hyötyä. En usko, että siitä ainakaan mitää haittaa ole ;)

Lumikeiju: olisi tosiaan hyvä, että ne siittiöt olisivat siellä munajohtimessa jo munasolua vastassa, kun tosiaan voi kestää tuntikausia, ennen kuin ne ehtivät sinne asti hedelmöittämään munasolua. Tilastollisesti suurin osa lapsista on (kun on tiedetty tarkka ovisajankohta ja kyselty koska on olut yhdyntä) siitetty just päivää tai kahta ENNEN ovista. Tämä siis, jos miehen siittiöt ovat normaalilaatua, eli elävät ainakin sen päivän tai pari
 

Yhteistyössä